In de ban van "The Secret"....

Discussie in 'De lounge' gestart door mijnimeel, 28 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Er werd ergens geroepen dat je hetgeen je aantrekt je ook zult krijgen, what comers around goes around. Ben er mee eens dat als je negatief denkt dat je dan ook dus het positieve van het leven niet zult kunnen zien.

Maar hoe zit het als iemand zoals ik altijd heel erg positief is geweest, na iedere val is opgekrabbeld met opgeheven hoofd om verder te gaan en om vervolgens nog harder om haar bek te gaan? Hoe kan ik dan met mijn positiviteit een waardeloze gast van een ex hebben aangetrokken die ook nog eens alleen om zn toekomstige kindje geeft zolang er geen andere dozen tussendoor komen? Want dat wordt er toch gezegd? Dat je krijgt wat je "vraagt". Nou sorry, maar heb nooit gevraagd om bedonderd te worden op alle mogelijke manieren en een kind op de wereld te zetten die niet door haar vader gewenst is? Of zie ik het gewoon helemaal verkeerd? :(

Ga het boek zeker wel lezen want ben erg benieuwd wat er in staat, misschien ben ik wel nooit positief genoeg geweest..

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik vind het om te huilen dit boek/film en maak me er ook ernstig zorgen, dat mensen zo denken.

Deel Deze Pagina