In de blote kont

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mol81, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mijn zoontje loopt regelmatig in zijn onderbroek en vaak wil hij ook zijj shirt nog uittrekken. Vind ik prima, wil wel dat hij iets aa zijn voetjes heeft.
    In de zomer (als het heel warm is ;)) trouwens gewoon in zijn nakie, ook in de tuin :)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Mijn dochtertje heeft nooit zoveel behoefte gehad, tenminste, als ik het mijn zoontje vergelijk, haha, volgens mij kunnen we daar beter een nudistencamping voor boeken :D. Al is het wel minder hoor, vorig jaar rond deze tijd trok hij constant zijn kleren uit. Zelfs een keer toen we pannenkoeken ergens gingen eten, waar ze ook zo'n kinderspeelplaats hebben. Kwam mijn dochtertje naar ons toe om te zeggen dat hij daar ook in zijn blote kont liep. Hihi, gelukkig was het heel rustig, wij zijn kleertjes weer aangetrokken en we konden er wel om lachen.
    Oh ja, ze mogen de deur niet open doen in hun nakie, maar ook dat kan ik niet altijd voorkomen, zo hebben de postbode en de buurman al eens voor onze naaktloper gestaan. Dan stuur ik hem wel even de kamer in hoor.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook zo'n naaktlopertje :D
    Thirza moet van ons hemd en onderbroek aan, en als het koud is ook sokken of sloffen.
    Als we visite krijgen, moet ze ook kleren aan. Vind het toch wel zo handig dat ze op deze leeftijd leert dat je in contact met anderen kleren hoort te dragen... ;)
    En buiten uiteraard ook kleren aan.

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier nog niet zo'n last van... Wel altijd schoenen en sokken uittrekken binnen. Heb ik niet zo'n last van..
    Voorheen liep ik ook wel eens de halve dag in pyjama, maar tegenwoordig kleden we eigenlijk altijd meteen aan 's morgens omdat het anders helemaal drama is als het alsnog moet..

In de zomer loopt ze buiten wel in haar blootje of onderbroekje/zwembroekje, staat het zwembadje ook achter in de tuin...

Papa zou er inderdaad meer moeite meer hebben als ze hier altijd in haar blootje of onderbroek zou lopen.

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Die vaders toch... Haha! Ik denk dat we moeten afspreken met dochterlief dat je thuis bloot mag lopen (hemd, onderbroek, sokken) als er geen visite is en als er wel visite is of we gaan weg houd je alles aan. Duidelijk toch?

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Geloof niet dat ik dat ooit zo heb hoeven uitleggen.
    Als we visite krijgen of op visite gaan moet ze namelijk wat leuks aan... Logisch dat je het dan aanhoudt als je het speciaal voor de visite aan doet :)

Deel Deze Pagina