in de box of de grond

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kikker2, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Help!!!
    Mijn zoon is 6 maanden en weigert! op de grond in de box, of alleen in de wipstoel te spelen/zitten.
    Hij krijst het uit, hij hoeft maar even boven de box of kleed te zweven, en hij krijst het uit. op schoot vind hij het helemaal geweldig, dan is ie het vrolijkste mannetje van de wereld, veel lachen, en ook in de kinderstoel, is het dadada!
    Maar ik kan niets doen en het lijkt me ook niet goed voor zijn ontwikkeling.
    Ik heb hem nu 2 keer laten krijsen, de ene keer was het een uur, de tweede keer 3 kwartier, ik ben de kamer uit gegaan, heb hem speeltjes aangeboeden, praatje gemaakt. Niets werkt en ik vind het niet echt leuk meer, ook omdat hij 's nachts ook nog eens 3 a 4 keer voor voeding komt. Daarnaast heb ik nog een pittig meisje van bijna 4. wie heeft tips of herkent dit?

2. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Jemig dat valt niet mee zeg! Dan heb je al van die verschrikkelijke nachten en dan heb je overdag ook je handen niet vrij.
    Tja echt tips heb ik niet voor je, maar mischien dat heb CB een goed advies heeft.
    Ik wil je wel veel succes wensen.

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik lees even mee! Hier nog zo'n eigenwijs brulaapje. Gelukkig slaat hij wel door, maar alleen spelen Ho maar!

Wat ik nog wel eens doe (maar dan heb je je handen niet vrij) is op de grond erbij gaan liggen en mee spelen. Dan houdt hij het een kwartiertje uit (niet erg lang hoor..).

Spuugt hij veel? Misschien heeft hij last van zuur wat omhoog komt als hij gaat liggen?

4. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

vraagje, zit hij niet in een sprong? Zo klinkt het namelijk wel, helemaal de 6 maanden sprong waarbij je leren over afstand.. Wanneer was je uitgerekend? Ben even benieuw, dan zou ik voor je kunne kijken in het boek

Deel Deze Pagina