wat is dit? steeds overstuur

Discussion in 'Baby en dreumes' started by , May 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

snap er niks van.. kon niks met haar beginnen net.. ik moest perse met haar op de arm staan want elke keer als ik haar weg zette was het mis... heel boos/driftig en huilen,huilen huilen.. was net zo zat van haar en heb der in bed gelegd :evil:

is ze me aan het uit testen ofzo?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    dit zal wel uittesten zijn en zolang je haar oppakt als ze er zon drama van maakt zal ze er niets aan veranderen :) ze weet hoe ze kan zorgen dat mama haar wel weer oppakt en het gaat hier net zo. ik liet haar op den duur even dramme en nu mopperd ze nog wel is maar bij mijn weet ze dat ik er niet altijd intrap (soms vind ik haar wle heel zielig horo) bij papa maakt ze er altijd een drama van maar die haald er na der eerste gil of jankbui die ze krijgt als hij hara in de box/bed legt er meteen weer uit :). zowel bij hem als bij mijn weet ze neu dus papa trapt er wel in en mama niet en daar maakt ze goed gebruik van.

het enige wat je kunt doen is even laten dramen, huilen, gillen en negeren. zodra ze stil is of lief speelt een praatje maken en aandacht geven die ze nodig heeft. zo leert ze dat ze niet hoeft te gillen om mamas aandacht te krijgen

3. Niet meer actief

ja eigenlijk weet ik dat ook allemaal wel maar het stomme is dat ik het wel moeilijk vind.. ze is dan zo verdrietig en dat raakt mij gewoon maar goed zal het wel gaan doen zo..

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoort er bij, sprongetje waarschijnlijk.?

5. Niet meer actief

snap niks van der..

is ze wakker.. kom ik haar kamer binnen MIS.. ze zit nu op de grond in haar kamer te tieren en brullen... laat haar ff uitrazen want snap er niks van

6. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

Oct 8, 2006
    551
    0
    0
    Hi Meid,

Lasti is dat dan he? Engelengeduld hebben hoor, ooit gaat het wel weer over. En je moedergevoel volgen, troosten als het nodig is en laten brullen als je denkt dat het een test is.

Succes!

Groetjes Cindy

7. Niet meer actief

nou vrees dat het de kiesjes zijn :(

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    denk inderdaad ook kiesjes of iets...

alyisa heeft rond haar kiesjes tijd ook onwijs veel last gehad van huilbuien zal maar zeggen...
    wisten ook niet wat het was alleen maar bij ons willen zijn enz...

als je zeker weet haar kiesjes zijn zal ik er druppels of detanoix of iets heet dat ;) in ieder geval voor haar kiesje sen tandjes is verzachtend kopen.

9. Niet meer actief

ja dentinox maar vind het niet bijzonder goed werken ofzo

Share This Page