help mn kleine meid draait zich op haar buik!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dorisn, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    op zich heel positief natuurlijk dat ze zich kan omdraaien, maar ik vind het doodeng. ik had alyssa vanmorgen op haar zij in de box gelegt (ze was in slaap gevallen op schoot) na een tijdje begint ze keihard te brullen en toen ik snel ging kijken lag ze op haar buik. ik was blij dat ik in de buurt was want ze kan haar hoofdje nog niet altijd ophoog houden of opzij draaien. ze ligt nu in haar bedje maar ben al een paar keer gaan kijken. ze slaapt altijd op haar zij met in zo`n zijligkussen. ze kan dus in principe niet naar haar buik draaien, maar ben toch ongerust. ik denk dat ik dat kussen nu ook maar in de box ga leggen, anders kan ik niet eens rustig de was ophangen. (of ben ik nu heel erg overbezorgt?)

liefs doris

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Persoonlijk zou ik haar standaard op haar rug leggen, want op de zij kan dus gevaarlijk zijn als ze kunnen draaien (wat vanuit zijligging al vrij snel kan). Ik heb na de eerste week Eva alleen nog maar op haar rug gelegd, ook al kon ze haar hoofd vanaf de eerste dag al goed omhoog houden. Ik heb haar daarna nooit meer op haar zij gelegd, is volgens mij ook niet nodig.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    het punt is dat als alyssa bij mij in slaap valt ik haar niet op haar rug weg kan leggen want dan wordt ze of wakker of ze draait dan zelf op haar zij. als ze wakker wordt draait ze wel naar haar rug, maar anders niet.

liefs doris

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Wij hebben ook als advies gekregen: na de eerste week altijd op de rug laten slapen, ook in de box op de rug leggen. En op de zij/buik alleen als je erbij bent. Ach voor je het weet kan ze haar hoofd wel goed omhoog houden...

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Kyano sliep al vanaf dag 1 op zijn buik en ik kon doen wat ik wilde maar slapen op zijn rug wilde hij niet, en dat is nu nog steeds zo.....

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    bij mij heeft ze tot 3 maand volens mij altijd op haar zij gelegen om en om en toen begon ze te draaien legde ik haar op haar rugje neer en op en duur ontkom je er gewoon niet aan dat ze alle houdingen aan neemt ze gaan hun voorkeur houding toch aannemen,

7. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.096
    1.088
    113
    Mijn meis slaapt nog steeds om en om op haar zij.
    En ze kan zich al enkele weken omdraaien,
    maar op haar rug valt ze niet in slaap.

Deel Deze Pagina