voel me een beetje dom maar..............even een vraagje Ik heb een leuke name it spijkerbroek en nu heeft mijn kereltje hem al een paar keer aangehad maar hier komt het. Volgens mij is het een meisjes broek er zit namenlijk een paars verstelkoord in en bij de zakjes aan de voorkant zitten drie hele kleine plooitjes. Dat ik dat toch niet gezien heb maar elke keer dat ik hem aantrek dan ben ik aan het twijfelen. Wie weet het antwoord... alvast bedankt. groetjes kim
Maakt het uit voor jou of het een jongens- of meisjes broek is? (Ja ik trok mijn kereltje ook rustig maillots aan, zelfs (gekregen) roze, zodat ie in ieder geval warme voeten had in de winter) Dus mij zou het geen bal uitmaken als het m leuk stond.
Inderdaad, maakt het wat uit? Heb voor die van mij een zomerjeans van Name-It waar achterop een label zit met de tekst 'I feel pretty'. Lijkt mij ook meer voor meisjes dan voor jongens. Maar het is een superleukbroekje, dus heb die label eraf gehaald en hij heeft 'em vaak aan. En paars kan voor jongens prima trouwens, heb veel paars voor m'n mannetjes in de kast!
Het is gewoon een spijkerbroekje maar dan aan de binnenkant paarse verstel banden Ga morgen wel even foto maken. groetjes kim
Oh... maillots daar hebben we hier een hele discussie over gehad. Manlief vond het voor meisjes, ik vond het lekker warm voor afgelopen winter. Hij heeft heerlijk warm in de draagzak en de wagen gezeten met zijn maillot aan (die broeken kruipen altijd zo op) Ik vind, als het broekje leuk staat, dan maakt het toch niks uit. Kijk is het nou met opgestikte roze bloemetjes, dan zou ik er nog eens over nadenken.
Geen idee of je een meisjesbroek hebt maar wat maakt het uit joh. Mijn zoontje heeft ook een meisjes spijkerbroekje van de Hema en een paars joggingbroekje van de Hema ook officeel voor meisjes,zolang het niet met bloemetjes en frutsels is vind ik het prima.
maakt toch helemaal niet uit joh als jij het fijn vind staan waarom niet mijn meisje draagt ook dingentje voor jongetjes maakt mij niet uit hoor