wie, wat, waar en welke kinderstoel...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Helga, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helga

Helga Lid

6 mrt 2006
    20
    0
    0
    Overijssel
    Hallo,

Wij moeten een kinderstoel aan gaan schaffen, maar de keuze is zoals jullie weten enorm :( .
    Willen jullie mij vertellen wat voor stoel jullie hebben en waarom :(:

Groetjes

Helga

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii

ik heb de kinderstoel van kruitvat (bambino)
    ben er blij mee mijn dochter zit er goed in
    je kunt het voetensteuntje verstellen
    goedkoop als je niet zoveel geld hebt
    en het eetblad kun je ook nog verstellen

3. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    wij hebben de primapapa die is ze handig omdat je hem nog achteruit kunt klappen en dat was handig de eerste maanden en is ook in hoogte verstelbaar.

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    De tripptrapp van Stokke

Ze zit er heel erg mooi in, hij kan erg lang mee. Straks kan het babygedeelte er af en dan is het een gewone stoel.

Het is ook geen bakbeest wat al je ruimte inpikt.

De stoel heeft geen tafelblad. Voordeel is dat je kindje dan echt bij je aan tafel kan zitten. Nadeel is dat je tafel het wel zwaar te verduren heeft.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb hem tweedehands gekocht zo'n houten die je later als tafel en stoel kunt gebruiken, vind het eigenlijk een rotding. weet iemand hoe die van de ikea is die is maar 12,50.

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mijn ouders hebben die van ikea voor als Lynn blijft eten. Is een prima stoel hoor.

Die blokdingen vind ik ook waardeloos.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou daar komt ie;

ik heb de chicco polly eetsteol1 ideaal ding, kunnen ze naar achtere in liggen das handig emt het flesje, kunnen ze lekker in zitten, zit een bld voor, blad kan er ook vanaf, is in hoogte verstelbaar zodat ie voor een de salon tafel kan, voor de tv, aan de eettafel en ga zo maar door! de stoel is erg makkelijk schoon te houden! is makkelijk inklapbaar en heeft super handige wieltjes!
    waarom geen houe stoel? vind ik lastiger met schoonmaken, is niet inklapbaar! kunnen ze niet zo vroeg in én ik denk niet dat mijn kind lang in zo'n doorgoei stoel zit want dan willen ze groot zijn en net zoals mam en pap in een gewone stoel zitten...
    maar goed dit is mijn idee, hhoop dat je er iets aan hebt!

8. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

wij hebben er een van nijntje en we kunnen er staks een tafel en een stoeltje van maken.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dank je dan ga ik die van de ikea maar eens halen.

10. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik heb er een van tiamo, die is nu in de aanbieding bij www.babyonline.nl voor 55 euro, Ik vind het een fijne stoel.

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier ook de chicco polly en bij mijn ouders die van ikea.

12. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    die van de ikea hebben we voor bij mijn schoonouders vindt het ding eigenlijk maar een gevaarlijk iets als ze een beetje teveel bewegen zie je de poten al uit elkaar glijden

13. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    yep hier ook!
    Heb zelf ook nog een ikea stoel erbij omdat ik kinderopvang doe en ik vind hem heel erg handig!

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Vreemd, die ervaring heb ik hier helemaal niet.

De chicco polly was gewoon een kwestie van HEBBEN HEBBEN HEBBEN :) anders had ik voor thuis ook die ikea stoel gekocht, ben er echt heel tevreden over.

Kom m trouwens ook vaak bij restaurants enz tegen.

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier ook geen last met de poten. Lynn is heel beweeglijk, maar de stoel blijft gewoon in zijn vorm.

16. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hier ook de Tripp Trapp van Stokke...opa is hem aan het verven, kan nie wachten tot Daan ook gezellig bij ons AAN tafel kan zitten ipv erop in zijn wipstoel ;)

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier thuis ook de chicco polly, bij mijn ouders een doorgroeistoel en bij mijn schoonouders de stoel van de ikea. Alle 3 prima stoelen, echter die chicco polly kan Joris langer inzitten omdat de achterleuning ook verstelbaar is tot ligstand. En ze kunnen dus eerder in de stoel. Ander voordeel vind ik van de chicco polly dat die niet alleen een gordeltje heeft voor om de middel maar ook voor de armen, dus weer veiliger als je even snel wat zou moeten pakken en de kleine probeert te gaan klimmen!

Nadeel vind ik wel de prijs, ik vond hem erg prijzig maar de stoel is het zeer zeker waard! (koste 139,-, terwijl de doorgroeistoel van de kruitvat 39,99 koste en de stoel van ikea 12,50 + dienblad 3,-)

18. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik heb ook de Ikea-stoel, ben er heel erg tevreden over! En spot-goedkoop! Mar dat neemt niet weg dat de stoel ook veilig moet zijn. Dat is toch wel de eerste prioriteit. Al vind ik de Ikea-stoel erg stabiel.

Groetjes Niki

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hier ook de tripp trapp, keuze uit allerlei kleuren, niet te groot, kan heeeeel lang gebruiken en ze zit lekker aan de tafel.. ik ben er zeer tevreden over!

20. Els225

Els225 Lid

8 dec 2006
    66
    0
    6
    Hier de tripp-trapp. Zit geloof ik een hele filosofie achter, kan je ws wel op de site van stokke lezen.

Deel Deze Pagina