een krampje,een steekje, voel van alles!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anna123, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hi meiden!

Sjonge..had niet gedacht dat zwanger zijn zó veel stress met zich mee zou brengen hoor! Tjee...ben heel de dag gefocust op mn buik!:$

Dan voel ik een krampje dan weer een steekje...en bij ieder dingetje denk ik..IIIIEEEUUUU wat is dat??!! Dan heb ik weer een uur lang lichte menstruatiepijn...Dan weer heb ik mega darm kramp...
    Mijn gyn zegt dat het allemaal normaal is..maar hoor toch graag van jullie of jullie dit ook hadden in het begin van de zwangerschap!

x

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja hoor :D

Je raakt echt gewend aan welke dingen bij zw-schap horen, en sommige dingen verdwijnen ook weer.

Al je echo's zien er prima uit, de kans dat het alsnog misgaat, is echt HEEL klein!

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Haha, heel herkenbaar! Schijnt erbij te horen!

4. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Bedankt voor jullie snelle reacties meiden!
    Weet je, het is soms gewoon moeilijk in te schatten wat wel en niet normaal is..het is mijn eerste zwangerschap (die goed gaat) en ik ken al die krampjes en steekjes dus niet!
    Maar goed, daar is dit forum dus weer heel fijn voor!
    Dus wat ik omscrijf klinkt gewoon bekend?!;)
    Ik heb dus geen pijn he....gewoon dat het aanwezig is!

x

5. Niekie

Niekie Lid

5 okt 2006
    73
    0
    0
    Oh dit is zo herkenbaar. Na 5 miskramen is het vertrouwen in mijn lichaam niet zo heel hoog. Ik ben me van alles bewust wat er in mijn buik gebeurt en bij alles vraag ik me af of alles goed gaat. Het hoort erbij zegt ook mijn gyn , dus daar gaan ik dan ook maar van uit.

Groetjes,
    Niekie

6. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik herken het heel erg ik heb het zelf ook, en probeer me er maar niet te druk om te maken.

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ook ik voelde allemaal steekjes krampjes en menstruatiepijnen en dan soms ook heftig hoor! vanaf het begin (was m'n eerst 'symptoom'!) nu ik op de grens van 3 maanden zit (12 weken!) voel ik een stuk minder krampjes maar trekt nog wel hier en daar en dan maak ik me daar weer zorgen om dat ik 'het' niet meer zo erg voel! haha! Stom he? Maar het verandert, je lichaam verandert en ik probeer steeds vertrouwen te hebben. Maar je wil toch een teken dat je je zeker voelt...kan niet en alleen met de controle's en echo's kan je bevestigd worden...(mag maandag weer!)ook al mijn echo's waren prima dus geen nood!

Bij mij is het nu: nog steeds erg moe maar verder afgezien van zere en gezwollen borsten, een vlaag van misselijkheid, wat bandenpijn hier en daar en stijve spieren, niets bijzonders...m'n buikje begint zichtbaar te worden dat wel en het gaat opvallen! (krijg nu opmerkingen en wie het nog niet wist weet 't nu haha!)

Dus het blijft steeds onzeker volgens mij...maar ik onthoud de woorden van m'n arts na de echo van 10 weken: 'en wat geldt voor jou is, ga genieten en maal je geen zorgen!' dus dat ga ik nu doen!

geniet ervan!

8. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dit stukje kunnen schrijven, dus heel herkenbaar;)

9. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi Anna123,
    Heel herkenbaar hoor. Ik had en heb het nog steeds, maar denk dan wel snel "het zal er wel bij horen". Geniet van je zwangerschap!

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Oooo zó fijn te lezen dat gewoon bijna iedereen er last van heeft!
    Morgen weer een echo dus dan kan ik weer even lekker naar binnen kijken! Vrijdag ben ik alweer 10 weken (loop een dag voor op mn banner) ik had al die tijd zoiets van...bij 10 weken moet ik niet meer zeueren maar gaan genieten!Dusse....nog een paar dagen zeuren en dan gaat het Grote Genieten beginnen hoor! :D

x

Deel Deze Pagina