Onze dochter had in de buik veel de hik, na de geboorte nogsteeds!! Geen reflux, wel vaak "mondje terug" geven... Deze zwangerschap weer een hikkend beebje in mn buik, zo'n 2 keer per dag
Mijn meisje heeft in de buik niet vaak de hip gehad maar toch een redelijk ernstige Reflux.......... Ik denk niet dat er een verband is hoor..
hier twee kindjes met veel de hik in de buik..... Eerste had geen reflux..... tweede wel..... moet zeggen dat tweede zelfs de hik had, tijdens de ontsluitingsweeen...
Allebei mijn kinderen hadden ik mijn buik heel vaak de hik, vooral mijn eerste. Maar geen reflux hoor. Het is toch ook zo, dat de hik ook juist een teken is dat ze goed en veel aan het oefenen mijn met 'ademen'. Volgens mij geen verband hoor...
Hier eigenlijk bijna geen gehik in de buik, en uit de buik zeer hevige reflux. Denk dus niet dat het iets met elkaar te maken heeft.
Hier 3 flinke hikkerds gehad, geen van 3 heeft reflux gehad. Hoewel ik wel vreselijk gek wer dvan d ekik in mijn buik.
Onze dochter had ook ontzettend vaak de hik in mijn buik, na de geboorte nog steeds vaak de hik en jawel hoor een reflux. groetjes redu
mijn dochtertje heeft in mijn buik ook vaak de hik gehad en eenmaal geboren hele erge reflux heeft medicatie gehad en is opgenomen een aantal keer. Ik heb toen ook de link gelegt met hik en reflux maar er is bewezen dat dat niet het geval was. Reflux betekend een niet goed sluitend maagklepje en door de hik kan de voeding wel weer sneller naar boven komen en met een boertje kan de voeding ook sneller weer naar boven komen maar mij is toen nadrukkelijk verteld dat als de baby in de buik vaak de hik heeft dat daar geen verdere gevolgen aan zitten.
Ik had het idee dat ze gisteren de hik had. Gaat dat nou redelijk snel. Bedoel de opvolging? Het waren snel achter elkaar volgende tikjes. Sneller dan bij ons volwassen laat maar zeggen...