Hallo, Ik ben 33 weken en de kleine zit al weken in een stuit!Ik voel hem goed , maar hij is nog steeds niet gedraait, heb ook veel last van men banden en rug,en maagzuur. soms lijkt het wel of er al een soort of weeen zijn!Nu is mijn vraag wat gaat er nu gebeuren als ik nu aan de gang ga?En wat als de kleine over 3 weken nog niet gedraait is?Wat kan ik dan verwachten?Wat doen ze eerder draaipoging of keizersnee... Ben ook ontzettent bang voor de bevalling , heb een soort trauma van de vorige overgehouden !Droom veel van die rare dromen, enzo... Ben erg onzeker op het moment.. groetjes Moon
hoi Ramoontje, je hebt nog de tijd hoor. De kleine heeft nog 3 weken om zelf te draaien, en meestal doen ze dat wel. Zo niet dan krijg je een draaipoging (als je dat tenminste zelf ook wilt). Als die eventueel niet lukt hoef je ook niet per se een keizersnede hoor, je kunt ook vaginaal bevallen. Lees eens op de site van het nvog voor meer info. www.nvog.nl verloskunde specifiek stuitligging. Heel uitgebreide en goede informatie! Mirjam