In de buurt van Ouddorp..

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bellybell, 28 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    He hallo,

Wij gaan op vakantie naar Toppershoedje in de zomer. Nu ben ik zo langzaam aan aan het kijken naar uitjes in de buurt. Toppershoedje heeft geen echt zwembad, dus daar zijn we wel naar op zoek. Wat is een mooi en cool zwembad binnen en buiten in de buurt? En is er een park of dierentuin die we echt gezien moeten hebben? Of iets anders dat je zegt; dat móet je echt doen!? Let me know...! :D:p

2. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Wij willen van de zomer weer een keer naar het eiland Tiengemeten gaan, kan je met pontje naartoe en daar is een leuke modderspeeltuin!
    Is dat nog in de regio voor jullie?

3. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Ga ik morgen eventjes google-mapsen want ken daar echt niks haha

4. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Mijn ouders wonen er. Voor kinderen is de mekkerstee leuk. Speeltuin de flipjes. Toppershoedje heeft geen zwembad indd. Maar strand is dichtbij. Je hebt bij center parcs een groot zwembad. In de buurt zijn er wel meer zwembaden maar zelf geen ervaring mee. Wij gingen vroeger in stellendam naar het zwembad.
    Voor toeristen organiseren ze vaak veel in ouddorp
    Gezien corona is er al veel niet doorgegaan.
    Hopelijk valt het mee als jullie er zijn. Veel plezier. Onze kinderen komen er graag. Vooral het strand.

Bellybell vindt dit leuk.
  5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    De brouwersdam is mooi voor een stop. Zeehonden kijken , die liggen vaak voor het spuigat in de dam.
    Wandelen en vogelspotten bij de Kwaaie Hoek.
    Geitenboerdeij de Mekkerstee
    Picknicken met Alpaca’s in Brielle

6. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Dankje dankje! Heb mn lijstje gemaakt... :)

Meer tips zijn altijd welkom :D

7. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.042
    14.727
    113
    Vrouw
    Bij Stellendam is een zeehonden opvang. Wel klein, naar wel leuk om even rond te kijken.
    Bij Nieuwe Tonge zit faunapark Flakkee. Niet duur en leuk met allerlei kleine dieren en vogels. Ook hebben ze er een midgetgolfbaan.
    Mekkerstee is idd erg leuk. Met speeltoestellen, leuke lunchroom en heerlijk ijs!
    Neeltje Jans is ook niet heel ver er vandaan. Ongeveer 30 km

Deel Deze Pagina