valdispert

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandhya, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    onze kleine man huilde echt best veel omdat hij niet goed kon slapen, onze schuld want wij vonden het moeilijk hem te laten huilen in bed. ik ws bekaf en hij huilde zelfs als hij in de box lag (iets van de laatste 3 weken), hij was zoo oververmoeid en deze moeder ook, ook nog spanning van mijn fijne schoonfamilie..dus ik naar de drogist om iets rustigevens te halen, ik had een spray valdispert gekregen, (nou ja gekocht dus..) zo dat helpt wel hoor echt een aanrader!

wij laten onze kleine man inmiddels 3 dagen huilen voor hij slaapt en het is steeds korter, gisteravond geklokt, na 7 min sliep hij! vannacht na 4 minuutjes huilen na zn nachtfles sliep hij!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Fijn om te horen dat het goed gaat en dat het gecontroleerd huilen ook werkt! Heb je die Valdispert nu voor jezelf gekocht of voor je kindje? Dat haal ik niet helemaal uit je verhaal. Ik hoop voor jullie dat jullie snel allemaal lekker in je vel zitten!

3. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    neeej voor mijzelf natuurlijk hihi dat zou ik hem nooit geven..dr zit alcohol in...maar ik vind het best een aanrader..als ik, in het begin zn huilen zoo zielig vond werd ik er zooo onrustig van en dat hielp wel :)

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Onwijs fijn. Ik had al zo'n idee dat je het niet voor je kindje gekocht had maar je weet maar nooit en ik dacht 'laat ik het op een nette manier vragen' om te voorkomen dat je hier allemaal heel rare reacties krijgt..hihi...

Geniet maar lekker van elkaar!

5. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    hahaha ;)

thnx!!

:D

Deel Deze Pagina