36 weken 2 dagen. Ik ben ingeleid omdat de kleintjes niet genoeg meer groeiden en ik tege zwangerschapsvergiftiging aanhing. Marian
34 weken, te vroeg.. maar lag met 26 weken al aan de weeenremmers en had al ontsl .. dus was erg blij met het feit dat we de 34 weken gehaalt hebben!
van de eerste ben ik met 37wk en 3 dgn bevallen door dat ik ben ingeleid, van de tweede ben ik bevallen met 38wk, door een slaaptablet omdat ik toen al twee wk met 2cm ontsluiting liep en hartstikke moe was, en nu ben ik al 39wk en loop nog rond,wel heel veel last van harde buiken en pijn in de onderrug,maar bij de controle vanmorgen was er niks aan de hand de kleine is nog steeds niet volledig ingedaald liefs mariska
ik met 38 weken... ze hebben mij ingeleid omdat ze dachten dat het een klein kindje zou zijn en haar hartslag ging achteruit toen ik 1 dag voor de inleiding aan de ctg lag en spontaan mijn hele (onherkenbare zeg maar) lichte ween begonnen harde buiken met pijn zoiets.. dus is ze de volgende dag gehaald