Ik moet officieel nog 5 weekjes voordat ik ben uitgerekend, maar altijd als mensen me vragen "hoelang moet je nog" trek ik altijd standaard 1 week af van het totaal aantal weken nu bijvoorbeeld zeg ik tegen iedereen dat ik nog 4 weken moet zou dit een voorgevoel kunnen zijn dat mijn zoon inderdaad rond de 39ste week wordt geboren? wie herkent dit?
Jazeker! Ik riep altijd: ik voel nog niks, maar dat wil niks zeggen. Het kan best zou zijn dat ineens om 3 uur 's nachts je vliezen breken. En...om 3 uur 's nachts, precies op de minuut, braken mijn vliezen. Verder zei ik een paar dagen voor de bevalling tegen mijn hubbie: ik heb allemaal het idee dat als ik ga bevallen, jij je blauwe trui met streep aan hebt. Toen mijn vliezen dus om 3 uur 's nachts braken, had hij die trui klaar liggen om aan te doen. Toeval? Ik denk het niet!
ik dedde dit inderdaat ook ook een week of 2 trok ik er van af Anne is ook 3 weken te vroeg geboren maar voor mijn idee was ik er toen nog helemaal niet klaar voor het kwam toch echt als een verrassing
Ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat Quinn te vroeg zou komen. Ik heb maandenlang aan 31 augustus gedacht. Maar omdat mijn schoonzusje dan jarig is had ik zoiets van nee dat kan niet is niet leuk. Hij kwam de dag erna, 4 weken te vroeg.
Ik had het ook wel , ik was uitgeteld op 8 januari maar ik had zo n voorgevoel dat ik voor of tijdens de feestdagen zou bevallen en ze kwam op 24 december ....
Mijn moeder heeft een voorgevoel dat het de 23ste gaat komen, en ik heb al vanaf het eerste moment dat ik wist dat ik zwanger was 6 april gezegd, kijken of het uitkomt
Ik heb vanaf de eerste weken ook al steeds 38 weken in mijn hoofd. Waarom weet ik niet. Ik houd er zelfs rekening mee dat het dus al over 5 a 6 weken kan komen. Ik weet dus nog niet of mijn voorgevoel klopt, maar ik hoop er stiekem ook een beetje op,
Ik had echt een gevoel dat ik met 39 weken zou bevallen,nou mijn voorgevoel is helemaal niet uitgekomen want ik ben met 42 weken ingeleid.
Nou ik niet hoor... ik zou een geplande ks krijgen en had me daar op ingesteld maar 8 dagen van te voren braken snachts mn vliezen. Ik verloor kleine beetjes vruchtwater maar dacht heel de tijd van dat kan niet, zal wel gewoon afscheiding zijn ofzo... ben ook weer gewoon gaan slapen rustig. Pas tegen de ochtend besefte ik het.
Mijn voorgevoel is ook niet uitgekomen. Ik dacht ergens rond 38 weken te bevallen en ben uiteindelijk pas bevallen na 41 weken en 6 dagen, maar wel van een prachtige zoon! (ook daar heeft mijn voorgevoel me in de steek gelaten, heb al die tijd gedacht dat het een meisje zou worden) Ik ga dus voortaan maar uit van het tegenovergestelde van mijn voorgevoel, hihi
Met astrid riep ik dat ze een week eerder zou komen en dat de bevalling 8 uurtjes zou duren! Astrid kwam 1 week en 1 dag eerder en de bevalling duurde 7 á 8 uurtje! Nu roep ik steeds dat het in de 38ste week gaat komen en dat de bevalling nog korter zal zijn! Tsja.. wishfull thinking misschien!
Mijn gynaecoloog wilde mij op 40 weken precies inleiden. Ik zei nee, ze komt over twee dagen. En idd, het begon met 40+2 dagen.
ik heb een voorgevoel dat ze eerder komt. kijken of het uitkomt. ik had een voorgevoel dat het een meisje was en dat is ze ook en ik zei toen ik de laatste keer ongi was geweest dat ik zwanger was en dat was ook zo.
Ik had het gevoel dat ik veel eerder zou bevallen, rond 37-38 weken. Loop echter nog steeds rond, haha. Heb er nu wel genoeg van. wil gewoon dat de baby komt! ps trouwens al de hele zwangerschap een voorgevoel dat het een jongentje wordt.... ben benieuwd Groetjes Dee
Ik heb al heel lang een voorgevoel dat de bevalling in de nacht van 3 op 4 maart zal beginnen en dat onze knul uiteindelijk dus op 4 maart word geboren.......... Maar af en toe denk ik ook dat ik ruim na de 40 weken zal bevallen, lekkker vaag dus..... Nou nog een paar dagen en dan zullen we het weten,