Hoi allemaal, wij zijn 3 jaar geleden gestopt met de pil en raken maar niet zwanger. Oktober 2007 zijn we gestart met de 1e IUI in november hebben we de 2e gehad die ook mislukt is. Bij mij blijkt alles goed te zijn (na eileideronderzoek en cylcus en follikel metingen) maar mijn vriend heeft slecht zaad. Gister hebben we onze 3e IUI gehad. Na opwerking heeft hij telkens 2,8 miljoen goede cellen maar gister had hij er zelfs maar 0,8 miljoen We blijven hoop houden ! Ik gebruik (nog) geen hormonen. Zou het fijn vinden met lotgenootjes in contact te komen die ook (nog) geen hormonen hoeven te gebruiken waarvan de man ook slecht zaad heeft. Heel veel succes allemaal. Hoop dat we allemaal snel moedertjes mogen worden !
Hoi Check het IUI topic, daar zitten alle meiden bij elkaar. Ik kan je zeggen dat wij bij de eerste IUI 0,6 mil goede zaadcellen hadden.Nou de moed zakte in onze schoenen. bij ons zijn wel de aantallen vanaf die alleen maar toegenomen, bij de laatste zelfs 16,2 mil en dat was raak! Hou hoop!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom en heel veel succes. Bij de vruchtbaarheidsbehandelingen zijn veel meiden die met IUI bezig zijn, of met andere behandelingen. Groetjes, Elvira