Hallo allemaal, Ik was al eens een topic begonnen toen ik een cursus zocht die enkel voor de vader is, maar deze is nu gesloten en ik kan er niets meer aan toevoegen. Mijn partner vind het namelijk bere spannend en hij vind het wel fijn om eigen stukje te hebben in het proces. Toen kon ik weinig vinden behalve 'Samen bevallen' en het boek van Kluun 'Help, mijn vrouw is zwanger.' Nu heb ik dan toch eindelijk een plekje gevonden. Namelijk een mannelijke verloskundige is zo een cursus begonnen. Mannen zijn nu eenmaal practisch ingesteld en deze cursus dus ook. Korte periode, duidelijk in elkaar gezet en de mannen hebben samen even een moment om dingen te delen. Dus voor de mannen die er ook meer bij betrokken willen zijn, zie: www.vadercursus.nl Veel plezier
Mannen zijn nu eenmaal praktisch ingesteld en deze cursus dus ook.... Sorry hoor, maar als dat de aanbeveling is... Wat een verwrongen wereldbeeld. Wat denken ze dan dat vrouwen verwachten? In mijn geval ook echt geen geneuzel en geleuter en gebep met de plaatselijke huisvrouwenvereniging, maar: praktische informatie. Alsjeblieft zeg.