Ik dacht... geinig topic. Helemaal doorgelezen en 49% heb ik nooit van gehoord, 49% noemt geen namen dus is al helemaal niks aan om te lezen en 2% is in mijn ogen dan ook daadwerkelijk en bn-er
Dit inderdaad. Maar ik snap dat ook wel hoe dat gaat, want als je zelf iemand had in de klas die misschien soms op tv komt, zal je het zelf ook steeds registreren 'hé daar is .... weer'. Maar voor een ander kan dit een totaal onbekend iemand zijn die je totaal niet registreert verder. En de namen die misschien wel voor velen bekend zijn, worden niet genoemd (bekende DJ, bekende voetballer etc). Doe ik ook niet, omdat ik graag lekker anoniem blijf waar ik woon bijv. Desalniettemin toch een leuk topic
Ik heb op school gezeten met Jochem Myjer en Armin van Buren. Zij zaten 3 klassen hoger en zijn mij nooit opgevallen En ik zag laatst dat een oud klasgenoot de 5 uur show een tijdje heeft gepresenteerd en een programma bij de vpro, maar ik heb die programma's nooit gezien.
Niet op school, maar een buurjongen (nou ja, er zat 1 huis tussen) speelde voor FC Twente in de eredivisie. Hij heette Ramon Zomer. Ik ben zelf iemand die de meeste voetballer niet kent, dus misschien zegt deze naam jullie ook niets.
Cees Geel, oom van een vriendinnetje Van Dik Hout zat bij ons op school Dj Quintino En een top model. Niet bekend van tv, althans een bekende coca cola reclame. Was een vriendin, voordat ze doorbrak.
Ik heb les gehad van de drummer van earth en fire. Hij gaf nederlands. Ik kwam er pas achter dat hij 'bekend' was toen hij plotseling overleed, kregen op school het nieuws te horen en vlak daarna las ik het in de krant. Was echt een toffe leraar