Laatste keer dat ik een verjaardag moest vieren van een 2 jarige was ik zelf nog maar 12, nu is dus de dochter van een vriendin van mij jarig en ik wil haar iets geven voor haar verjaardag. Zelf zat ik te denken iets met (maumauw) Katten en dola dola ( dora dora) te geven, maar is dit wel iets voor d`r? Bv strandlaken met shampoo enzo van dora? Beetje lastig die jonge kinderen, weet het echt even niet meer. En voor een 7 jarige voor haar rapport? Welke prijscatogorie en heeft iemand een idee daarvoor?
Misschien voor die kleine een leuk leesboekje van Dora, je hebt hele leuke met van die 'flapjes' waar iets achter verstopt zit.
Ja maar dat soot dingen heeft ze al wel..... ikke ben heel internet aan het afzoeke voor een leuke kadootje, denk wel dora shampoo en badgel ofzo.
Denk dat ze voor Shampoo en badgel nog wel klein is hoor. Zou dan zelf kiezen voor idd een leuk boekje, of een dora pop ofzo. En anders iets van leuke poppen,barbie's, wandelwagentje ect. 7 jaar en een rapport. 2 euro of 2.50 ofzo. Kreeg dat zelf vroeger in guldens tenminste
Ja misschien een poppenbuggy of iets, kleurtjes met een leuk kleurboek, mijn dochter is nu helemaal gek op dr prinsessenopblaasstoel en prinsessenbelleblaas van Trekpleister (kost ook geen drol trouwens). Shampoo of badspul zijn ze idd denk ik nog wel iets te klein voor
560334 Animalville school en vliegveld? Dit heeft ons zoontje van het weekend gehad hij vind het super leuk!
Ik heb toen voor een 2 jarige van die grote houten puzzels gekocht, waren niet zo duur maar kind was er super blij mee. Voor een 7 jarig rapport..poe...dat zou ik niet weten, zo oud zijn de kindjes in mijn omgeving nog niet hihi.
dit is wat ik bedacht heb voor het lijstje van onze dochter: klei (incl. apparaat om te vormen: 8 a 9 euro intertoys) kleurboek Stiften (ze vind kleuren ineens weer leuk nu ze stiften heeft ) tamboerijn duplo -gewoon blokjes om te bouwen vis-spelletje (heeft iemand dat niet op zolder staan ?) andere spelletjes die leuk zijn voor een peuter om 'samen' te doen? hongerige pelikaan in bad (eet beestjes op in het water) 13 euro intertoys plakfiguren (Knutsel dingetjes die gemakkelijk te gebruiken zijn op kleurplaten etc) kinderlijm (NIET met een lekker luchtje - zoals COLA smaak!!) leuke kinderpet (zeeman, wibra etc ) puzzels van 4 tot 12 stukken (inklap (camping) kindertafeltje voor buiten (stoeltjes heeft ze al) extra ballen voor in haar ballentent ander leuk buitenspeelgoed (wat niet té groot is en goed op te bergen is in onze kleine schuur....) fotoboek met foto's van naaste familie (ze vind het érg leuk om ze allemaal aan te wijzen en te benoemen) opblaasbare springkoe (20 euro) krijtbord plastic thee serviesje Verder vind ze leuk: Nijntje, Hello Kitty , dieren uiteraard
Knutselspullen doen 't volgens mij vrijwel altijd wel goed! Hier is vooral klei favoriet. (Offtopic, @ Athina: wij hebben van de week zo'n springkoe bij 't Kruidvat gehaald voor Milan, volgens mij voor 8 euro ).
schoonmoeder had er al één gehaald... .overigens was onze dochter helemaal verliefd op de zwarte hond die we gezien hadden bij de babysuperstore.... tja...
onze jongste krijgt als hij 2 wordt een keukentje amar dat is misschien wat teveel van het goede. ik zou zelf denk ik voor de dora pop gaan. als ze dora zo leuk vind of een dora rugzakje voor naar de psz straks met bakje voor de liga en drinkbeker.
Hmm hier was anne toen ze 2 werd ook gewoon blij met dr prinsessenshampoo hoor ok bij het uitpakken snapte ze het niet helemaal.. maar ze heeft elke douchebeurt gewoon nog lol in dr shampoo. En toevallig kreeg ik op het kdv laatst een badlaken van het Zandkasteel.. die moet elke dag in de tuin "kleedje mama! ik wil op het kleedje spelen!" dus het is zeker geen slecht kadootje hoor (en volgens mij heeft de etos dora-zeep) overigens.. vind ik zo'n grote LP-set wel erg duur voor de verjaardag van een willekeurige 2jarige en verder kan ik me vooral aansluiten bij Athina wat betreft kadootjes (al zou ik geen kinderlijm meer kopen of vragen.. maar gewoon voor een pak behangplaksel gaan want dat plakt tenminste) of een kleine little people set..d ie zijn zo'n 12-15 euro dat vind ik nog wel te doen @7jarige.. tja lastig wij hadden laatst hetzelfde probleem en hebben toen we dachten wat leuks te hebben.. gewoon stiekum de moeder in kwestie even gebeld om te vragen of zij OOK dacht dat het meisje dat leuk zou vinden... maar dat was gewoon een verjaarskado.. geen rapportkadootje en wat wij gekocht hebben zou ze nooit voor dr rapport gekregen hebben daar zou ik echt het op een paar euro houden en niet meer maajra.. dat ben ik.. en ik hoef nooit rapportkadootjes te kopen eigenlijk. (zie ook niet zo waarom ik andermans kind iets voor zijn/haar rapport kado moet deon trouwens.. ik zou het denk ik houden op een willekeurig muntstuk (euro ofzo?) wat ik toevallig in mn portemonnee heb.. voor in de spaarpot)
wat die behangplaksel betreft. ik moest gelijk weer aan een voorval denken hier thuis. mijn middelste eheft bij mijn vader weleens behangplaksel gegeten toen ze aan eht behangen waren. ik helemaal in paniek naar de dokter zegt ie dat het niks geeft. het is schijnbaar niet giftig. hij is ook inderdaad niet ziek geweest vind het nog vreemd eigenlijk maarja. dus het kan prima.
@sidmick: die gaat hier ook regelmatig mee in bad @yinthe: volgens mij zijn het enkel gemalen botten. Vandaar het niet eng is. En het is ideaal.. Afsluitbaar potje en je hebt van 2 lepels behangplak uren plezier