hey dames... ik vroeg mij af of jullie de geboort evan jullie kindje wel of niet in de krant hebben gezet... of zijn jullie dit van plan te gaan doen? wij weten het nog niet maar het kost bijna 40euro en vind het best veel geld maar wel leuk eigenlijk! liefs, Anniek ps ik zet dit topic hierneer omdat ik zo iedereen bereik...
Ik doe het niet. Ik heb zo'n ooievaar voor de deur en die zien ze wel als ze langsrijden. Vind het ook een bezwaar dat het op dezelfde pagina staat als de rouwadvertenties. Voor mij persoonlijk dan he...
Nee wij doen het niet. De mensen waarvan wij het belangrijk vinden dat ze het weten krijgen een geboortekaartje. Vind het persoonlijk jammer geld en niet nodig
De opa en oma's gaan het voor ons doen. Wij zijn verhuisd naar een ander deel van Nederland, dus we doen het niet in deze krant. Maar dus de opa en de oma's in de krant waar we gewoond hebben.
Wij hebben dit niet gedaan, de mensen die je wilt dat weten dat je kindje geboren is die stuur je toch een kaartje en 40 euro vind ik best wel veel, voor een stukje in de krant! liefs, misspuma
Ik had twijfel ingevuld, maar als het echt 40 euro kost.... Dan doen we het zeker niet! Vind ik veel geld, erg zonde! Dus mijn antwoord moet nee zijn, i.p.v. twijfel!
Hier is het gratis in de huis aan huis, bij het drukken van de geboortekaartjes vroegen ze of we het ook in de krant wouden hebben..
Ik zou het niet in de krant zetten. Je verstuurd de kaartjes naar de mensen die je kent en de rest ziet het vanzelf. Daarbij voor dat geld kun je een hoop leuke dingen doen.
wij hebben het wel gedaan, maar bij ons kostte het maar 5 euro als je een abonnement hebt (regionale krant). Maar als het 40 euro had gekost, hadden we het echt niet gedaan.
hier is het ook gratis in de huis aan huis, de drukker doet dat als je dat graag wil. Verder doen wij het niet
Komt dat dan niet automatisch in de krant? Hier wel, net zoals trouwerijen, jubileums en overlijdens. Adressen worden er natuurlijk niet bij vermeld, enkel de ouders en baby hun naam en de geboortedatum.
Ja, want bij ons is het gratis. Het verschilt van krant tot krant heb ik gemerkt. Misschien als je een ander dagblad informeert...?