Naar mijn weten gebeurd dat hier ook automatisch, maar dat kan ik natuurlijk helemaal mis hebben. zal er eens navraag naar doen. Het lijkt me wel heel leuk, maar als het daadwerkelijk 40 euries kost dan pas ik [-(
hier is het zo dat als je je kindje aangeeft bij de gemeente de naam van je kindje wel in de krant bijvoorbeeld youame adrianne dochter van moers naam en vaders naam weet niet hoe dat in jullie plaatsen is
wij zetten hetw el in de krant als het zover is. Hebben we ook gedaan toen we trouwden. Dat we trots zijn mag de hele wereld weten! Ik lees ook elk weekend alle geboorten in de krant. Ik weet dat een hele hoop mensen dat ook doen en het is altijd leuk als je er iemand bij ziet staan die je kent.
als het eenmaal zover is, schreeuw ik het van de daken! iedereen mag weten dat ik een kind heb gekregen.. al kost het me 400 euro! al moet ik er een lening voor nemen....hahahah maar dat bericht komt er.. en dan staan er maar rouw advertenties naast.. circle of life denk ik dan maar. als mijn kind als het groter is, die krant opzoekt, herleven die mensen die dan dood zijn ook weer een beetje uiteraard geboortekaartjes maar absoluut geen ooievaar aan mijn deur! Aoife
maar 40 euri vind ik verdomd veel geld.. kan me heel goed voorstellen dat anderen het er niet voor over hebben.. ik eigenlijk ook niet....maar het wordt waarschijnlijk het enige kind wat ik krijg, en daar doe ik alles voor.. hahahah...ga eigenlijk maar beginnen met sparen.. Aoife
Hier is dat ook zo. Ze vroegen aan Johan of we dat wilden en Wessel heeft in 2 kranten gestaan en dat was helemaal gratis.