Hallo allemaal, Spelen jullie ook een muziekinstrument? Zo ja, welke? Ik ben me aan het orrienteren om een muziekinstrument te gaan spelen. Ik ben benieuwd hoe jullie muzikaal jullie zijn! Groetjes!
Euh...telt de fluit van mijn man ook Nee flauw....ik ben echt NIET muzikaal...heb me ooit gewaagd aan een jachthoorn (was toen 12 geloof ik). Succes met het uitzoeken! Elmo
Ik was 6 jaar toen ik een blokfluit in mijn handen kreeg. Heb in verschillende verenigingen gespeeld. Bij de Fanfare op de Sopraansaxofoon en in het Symfonie orkest op klarinet. Momenteel speel ik piano. Wil je ook ergens gaan spelen? Of is het puur voor je zelf.
In eerste instantie voor mezelf, maar het lijkt me ook wel leuk om in een bandje te spelen. Ik zit te twijfelen tussen saxofoon en piano. Grappig dat je met beide ervaring hebt. Wat is de reden dat je nu piano speelt en geen sax meer?
Hahahaha Klein vunsje! Ik wilde exact hetzelfde typen, maar je was me voor Nee aan deze zijde weinig muzikaal talent!
Ooit ben ik begonnen met de blokfluit, en daarna klarinet, maar omdat hij schoongemaakt moet worden speelt ie niet zo lekker meer. (heb een eigen knalrode, ipv standaard zwart) En ik zing. Mijn moeder doet nu kleine trom, speelt gitaar, zingt, heeft bas (zo'n groot ding waar je in moet blazen) gespeeld, en ook nog keyboard en trekharmonica. (Euh hoezo geen keus kunnen maken) (O ja ook de wasbord en banjo zijn voor mijn mams niet vreemd) Mijn vader speelt trompet en vroeger klarinet. Mijn broer heeft klarinet gespeeld, mijn neef zit met als hoofdvak klarinet op het consevatorium, mijn oom is beroepsklarinettist, en dan nog een neefje die topdrummer is. En dan nog een oom op trombone, nichtje met viool, nichtje met dwarsfluit. Ja muzikale familie hier.
Ik vond het niet moeilijk om te leren. Tenminste, het ging me vrij goed af eigenlijk De rede dat ik ermee gestopt ben is dat de kwaliteit van mn fluitspel er door achteruit ging.. Mn leraar was in eerste instantie al niet blij met mn keuze om sax erbij te doen
Ik kan een beetje gitaar spelen en drummen. En ooit op school heb ik leren blokfluit spelen. Liefs Hummel.
Haha das wel grappig inderdaad. Maar is sax aan te raden? En ik ben in het verleden wel astmatisch geweest, denk je dat dat een belemmering zal zijn? Ik vind het verder een fantastisch instrument... maar Piano lijkt me ook erg leuk, ook met kindjes later lekker zingen...