ik moet er dus heel snel bij zijn want mijn medicatie moet dan opgehoogd worden, anders kans op miskraam of andere complicaties
He dames, Dochter is gelukkig al wat vrolijker. Nog niet helemaal haarzelf, en is nog snel uit dr hum maar goed... Hier slaapt manlief ook altijd sneller weer dan ik hoor. Vaak wordt ie ook neit eens wakker van haar ofzo... Wij vrouwen daarentegen.. ik wordt bij elke kik al wakker en ze ligt toch echt in de kamer naast ons... Hier verder een rustige zondag. Lekker.. Fijne dag!
Ja oneerlijk he, en als ik eenmaal echt op ben gestaan om hem eruit te halen of naar de wc te gaan heb ik ook enorm veel moeite om weer in slaap te vallen.
Nee nog niet, de planning is om in juni te beginnen Ik moet nog even geduld hebben, ben er wel helemaal klaar voor Met mijn zoontje ben ik 30 april (hihi jaja koninginnedag) bevrucht, en 26 januari bevallen (4190 gram), met vacuumverlossing, hij maakte de bocht niet onder het schaambeen door. Ik vond de kraamperiode heel erg zwaar, ik kon 2 weken niet zitten vanwege scheuren en knip, daarna een borstontsteking, en dan ben ik al iemand die in januari/februari echt een beetje depressief raakt, dus ik wil graag nu die maanden omzeilen, en man wil nu nog niet beginnen (anders zou ik zeggen we gaan er nu voor en slaan april en mei over)
Hai! Ja, ben aan het afvallen. Lastige weken gehad met een boel verjaardagen. Sta al 2 weken stil qua gewicht, niets eraf maar ook niets erbij gelukkig. Ben weer gaan sporten en heb mijn eetgedrag aangepast. Super zeg, dat je al mag opruimen! Wie weet gaan jullie al snel voor het "echie"
Hoi! Mamsie, wat goed dat je aan het afvallen bent! hier was dochterlief na haar slaapje vanmiddag eindelijk weer een beetje de oude. Weer lekker zitten spelen en door de kamer lopen. Gaat weer de goede kant op... @ MinnieJ: jeetje, das ook best een zware bevalling! Bij mij duurde het uiteindelijk 2 dagen, was daarna echt gesloopt maar gelukkig, niet ingescheurd en een geweldige kraamperiode gehad met een fantastische kraamverzorgsters. Nou dames, fijne avond! X
Heftig hoor MinnieJ, de bevalling! Hier eentje gehad uit het boekje volgens vk. In het totaal 24 uur maar de eerste uren waren er niet veel weeen. 11,5 uur echt met regelmaat een wee. Kraamperiode was super maar dat kon ook niet anders. Schoonmoeder was onze kraamverzorgster!
Ik was een week overtijd, en toen dachten we laten we maar eens wat dingen gana proberen, ananas, bitter lemon, sex, de laatste heeft geholpen, meteen begonnen de voorweeen en verloor ik wat vruchtwater. Dat ging nog 2 dagen door, soms een paar uur voorweeen/harde buiken en dan weer paar uurtjes rust. En na 2 dagen om 4 u 's nachts moest ik opeens erg nodig naar de wc, net als wanneer je ongesteld bent dat je soms dan wat diarree kan hebben (of ben ik de enige hierin), en toen begonnen de echte weeen, maar nog om de 15 min of zo en natuurlijk nog niks vergeleken bij de laatste uren. Ik was om 8u in het ziekenhuis en kreeg ook nog eens opwekkers (een pil vaginaal), toen kwam ik rond 15u in een soort weeenstorm, mijn man werd namelijk in d emiddag weggestuurd, gek he?! Ik raakte toen natuurlijk een beetje in paniek en opeens ging het van om de 7 min naar om de 3 min en ze werden vele heftiger. Vervolgens heb ik mijn man gebeld KOM NU TERUG en ik heb er echt maling aan of het mag of niet. Hij meteen terug gekomen, vervolgens had ik een heel onaardige gynaecoloog die mij zomaar ging oprekken van 1 naar 3 cm, zonder te waarschuwen, nou goed, die weeen gingen zo snel toen en het duurde nog uren. Volgende keer voor mij geen opwekkers
Is hier iemand opgewekt? Ik ben benieuwd namelijk of ik nou in die weeenstorm kwam door de opwekkers of door de onaardige behandeling in het ziekenhuis, omdat ik dus in paniek raakte
@minnie, meis toch wat een nare bevalling vriendin van mij kreeg ook opwekkers en kwam ook in een weeenstorm terecht dus ik denk echt dat het aan de opwekkers lag @mijn bevalling, durf het bijna niet te zeggen, 00.00 braken de vliezen, 01.30 eerste wee om het kwartier om 3.00 om de 5 minuten, 5.00 persdrang, 2 persweeen en half 6 geboren, als ik de verhalen mag geloven gaat een 2e sneller dus ik schijt nu al in me broek
Wow, jeetje ik heb 2 uur moeten persen, en ze waren gewoon zo onprofessioneel, gingen ze tussen mijn benen overleggen met de gynaecoloog; wat moeten we doen, spoedkeizersnee of vacuüm, de baby zit vast, hij maakt de bocht niet. Ik raakte helemaal in paniek toen ze zo tussen mijn benen aan het overleggen waren, dat do eje toch even apart van de patient? En ik wou zo graag stoppen met persen joh. Ik was doodop, maar helaas ik moest nog even door, dus vacuüm en dat gaat er ook best agressief aan toe, mijn man was echt helemaal in shock, hij dacht da thij ons allebei kwijt zou zijn, ze zetten echt tussen je benen af he met zo'n vacuüm, ik zat er natuurlijk middenin, maar hij stond er helemaal bewust naast. Maar goed, ik denk dus dat ik daardoor de kraamperiode wel als extra zwaar heb ervaren ook, ik had wel het gevoel dat ik het een beetje moest verwerken, mijn man ook.. we gaan nu bij een ander ziekenhuis als ik eenmaal zwanger ben, gelukkig, hopelijk zijn ze daar wat professioneler
Over de plannen vandaag, schoonmaken, en als het zonnetje schijnt weer even fietsen met het kleine mannetje, hij ging vorige keer helemaal zijn armpjes spreiden, zoals Leo in Titanic I'm the kind of the worllllldddd haha maar hgij voelt zich echt prins op het paard op de fiets
@minnie, he bah de uitleg van de vacuum had niet gehoeven hoor, had al een horrorbeeld bij jouw bevalling aah schattig met de armpjes wijd, ik heb zaterdag ook nog met L. op de fiets gezeten ze vond het super maar uiteindelijk toch omgekeerd want ze zat vastgevroren aan het stuur met haar ijshandjes hier ook huishouddagje
Dames is ga proberen vaker langs te komen en te schrijven. Thuis lukt dit niet altijd met zo'n drukke kabouter... MinniJ wat een bevalling... Hoop voor je dat de 2e beter verloopt. Bij ons liep de kleine man ook te rommelen. Vrijdag avond 6 keer wakker. Hoesten elke keer. 2 uur wakker geweest. UIteindelijk Dentinox gesmeerd en een zetpil. Daarna geslapen als een roos. Vandaag aan het werk.. Verder in afwachting tot NOD... Zou ergens tussen vrijdag en maandag moeten zijn. Dus ik wacht gespannen. Al heb ik niet het gevoel. De normale verschijnselen zijn er... Beetje last van borsten. Rugpijn. Het is pas ronde 2 dus zou wel snel zijn. Wie is er trouwens ook na de eerste aangekomen? Ik was 3 maanden na de bevalling op mijn oude gewicht. Maar nu een jaar en 3 maanden later. Ben ik 5 kg aangekomen... Pff. Zou dat een zwangerschap kunnen bemoeilijken... Vanaf vandaag me wel voorgenomen om niet meer (veel minder) te snoepen en te gaan sporten...