In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

En? Iets leuks gevonden mamsie?

Ik vind het wel jammer datik nog steeds niet het hartje heb gehoord hoor, ik heb boven ergens zo'n angelsound ding liggen, maar ik vind het een beetje eng, straks kan ik het niet vinden en ben ik voor niks ongerust, dit is me al eerder overkomen bij zoonlief.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Daarom wil ik geen angelsound. Leuk om het hartje te horen maar de stress als je het niet vindt....

Niet wezen winkelen. Manlief was de laat terug!
    Net even een rondje langs onze beste vrienden gemaakt om ze te vertellen over de zwangerschap. Leuk!

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi!

Hoe is het?
    Woezel, al verlof? Laatste dagen toch?

Hier vanmiddag, avond werken. Daarna lekker een weekje vrij. Heerlijk! Heb echt zin in de kerst!
    Gaan jullie nog wat doen? Wij zondag bij schoonfamilie en woensdag bij mij familie. Dinsdag lekker samen thuis!

Fijne dag meiden!

4. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden,

Mamsie, super echo hoor! En zo fijn dat je het hartje dan ziet kloppen he!

Hier nog geen verlof. Deze bikkel werkt nog 2 weken door, tot 36 weken zwangerschap. Maar, hoef nog maar 3 dagen te werken, vrijdag nog, volgende week virjdag en die vrijdag erop dus dat scheelt een hoop. een beetje pre-verlof. Manlief is vanaf vanmiddag ook lekker vrij tot na nieuwjaar dus heerlijk...

Met kerstavond zijn we bij mijn ouders, 1e kerstdag schoonouders en 2e kerstdag is kerstdiner bij ons thuis in de pyama:D lekker met z'n drietjes dus...;)

Vanochtend lekker uitgeslapen, heerlijk! Mams komt Emma zo weer terug brengen, even boodschapjes doen, broodje eten en dan weer lekker dutten... Wat een dag:D

baby is wel weer lekker druk, gevolg van een drukke dag gister, nu bouwt deze een feestje:$

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hi dames

hier ook zin in de kerst!gezellig:)

24ste eten we vis (man is katholiek) met een vriend en mijn moeder misschien. 25ste uit eten met mijn broer/ouders en 26ste gewoon gezinnetje. Schoonfamilie zien we veel op skype:)

Man werkt morgen vanuit huis en is dan vrij tot 2 januari, joepie!!! Echt zin in de tijd samen als gezinnetje.

Helaad wel weer zorgen om n, hij eet weer geen brood en alleen einde van de dag soms iets. Hij haf deze wk koorts maar dat is voorbij. Ik snap er niks van....

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    T is ook niet fit Minniej. Geen koorts maar snotter flink, hoest veel.
    Maar vanavond met eten at hij extreem goed. Snap er soms echt niet van :(.

Gisteren toch nog even bij de Prenatal geweest. Leuke nieuwe kleren gekocht! Helemaal blij mee.

Vandaag weer eens erg moe. Gister drukke werkdag gehad (van 13.00 tot 22.30) dus denk dat ik daar nu moe van ben.
    Lekke bankhangen vanavond!

7. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh meiden, wat ik nu vanavond toch gedaan heb....:$
    Ben ik een taart aan het bakken, ligt er nog lekker een biertje in de koelkast, wiekse rose 0%. Lekker. Taart klaar, ga ff op de bank zitten, biertje half op, denk, wat ben ik toch ineens moe, en dat biertje smaakt toch wel een beetje gek.... Is het een gewone wiekse! Dus met alcohol....:$:x Zo , dat was ff stom zeg! Ben wel ff boos op mezelf maar ja, nu niks meer aan te doen... pfff moest het ff kwijt....:(

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    euhmmm das best een beetje dom Woezel :D.
    Kan vast geen kwaad meid!

9. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zeg maar gerust HEEL ERG dom....:(

Nou ja, ga nu me roes maar uitslapen...:$

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hahaha ik vind het grappig en natuurlijk kan het geen kwaad, maar dagelijks zou niet zo goed zijn:p!

Ik had met 6 weken 2x per ongeluk mayonaise gegeten, had het lijstje nog.niet goed in mn hoofd zitten:s!

11. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha ja, kan ook geen kwaad inderdaad, en ach, ik heb wel als een roosje geslapen:D

12. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hihihi ouwe zuipschuit!

Dames in een restaurant wat voor toetje kan je nemen als zwangere? Waar zit geen rauw ei of iets geks in? Pfff ik heb het gevoel dat ik niks mag eten :(

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Prffff T is weer ziek. Al een paar dagen flink verkouden en hoesten. Nu 39,6... Arm jochie....

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ijs mag toch wel?

15. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ijs mag wel inderdaad. Ik zou geen tiramisu eten maar verder ijs of taart ofzo, anders gewoon even vragen als je twijfelt of er rauw ei in zit.

Mamsie: wat vervelend dat T weer ziek is... Zo voor de kerst, hoop dat ie snel opknapt...

Hier rustig dagje. Fijne avond!

X

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hier is N ook ziek vreselijk hoestje hele week ook niet lekker geweest, zal we heersen.

Gisterw as ik uit eten met een vriendin en ze hadden alleen ijs of tiramisu, ik vroeg of er rauwe ei door de ijs zat omda tik las dat dit soms zo is en hij zei ja, dus helaas toegekeken terwijl vriendin tiramisu oppeuzelde:(

Dinsdag gaan we uit eten dus ik hoop dat er wel iets is wat ik toe kan eten en niet weer toe hoef te kijken zeg.

17. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

zit er in slagroom trouwens rauwe ei?

18. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    volgens mij niet? Slagroom is bovendien gepasturiseerd dus mag gewoon volgens mij. Eet het gewoon in elk geval:D

19. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    ijs kan wel gewoon maar tiramisu zit echt rauwe ei in dus zou ik niet doen.

lekker ijs met slagroom :D

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Echt wel lekker!

T ligt er al in. Wilde zelf naar bed (vanmiddag niet geslapen).
    39,9 dus maar een zetpil gedaan. Hoop dat hij (en wij) een rustige nacht heeft!

Het heerst echt he! N ook koorts Minniej?

Deel Deze Pagina