Kerstdagen weer goed door staan. Gister dagje gewerkt nu lekker weekend. Nog 1 dagje, alleen volgende week vrijdag. Inderdaad erg lekker daarna verlof! Mamsie: vond in het begin ook de vermoeidheid killing hoor, zeker als je moet werken. Sterkte de komende dagen! Weet ook nog niet hoe ik het vol ga houden oudjaars avond, lig er meestal wat eerder in maar ja, wil ook het vuurwerk wel ff zien. Nou ja, hopen dat Emma in ieder geval door gaat slapen... Deed ze afgelopen 2 jaar wel dus hopelijk nu ook... MinnieJ: Emma heeft ook van die fases dat ze 's middags moeilijker in slaap komt, nu ook bijvoorbeeld. Maar dan slapt ze zo weer maanden goed. Is inderdaad wel heel lekker als je zelf ook nog even kunt slapen smiddags.
Nou hier is het echt een drama al een paar dagen, wil niet slapen, constant driftbuien, ik zit 's avonds een uur naast zijn bedje tot hij in slaap valt en vanmiddag uiteindelijk mara weer eruit gehaald. Hij valt gewoon niet in slaap, gaat huilen en het huilen gaat over in een driftbui. Ik snap er niks van die driftbuien opeens zoveel achter elkaar, maar ik ben doodmoe en gelukkig is manlief nog vrij. Ik maak me erg ongerust hoe dat volgende week gaat als ik alleen ben
Vandaag toch maar weer een echo laten maken, oh wat was ik hormonaal dit weekend, janken, moe, driftbuien van zoonlief. Dus ik was wat ongerust en we waren gegaan. Alles gelukkig goed Ik vroeg, kunt u al zien wat het wordt? Hij zat een tijdje te kijken, hij zei nou ik kan niks zien, ik kan het nog niet met 100% zeggen maar ik vind de kans groter op een meisje dan een jongen omdat ik niks zie zitten. Hij zei, als ik nu een weddenschap met iemand zou houden zou ik zeggen zij krijgt een meisje. Maar het kan ook dat ik het door de ligging niet goed heb kunnen zien en het piemeltje verstopt zat of zo of nog niet groot genoeg is. Oh maar nu heb ik zo'n spijt dat ik deze vraag heb gesteld!!! Nu zit ik telkens te denken en te dromen over een meisje de hele dag al, terwijl ik ook blij zou zijn met een jongen, en straks is het een jongen en moet ik toch opeens weer aan het idee wennen. Ik denk dat ik over 2 weken maar nog een x ga, want anders blijf ik tot de 20 weken echo denken dat het wel een meisje is terwijl het misschien niet zo is. Stom stom stom, eerst droomde ik gewoon over een geslachtloos kindje en nu heeft het in mijn gedroom een geslacht gekregen dat misschien niet juist is
Oh MinnieJ, niet zo stressen meid! Die kleine doet het prima bij jou in je buik joh! (kot het doordat je bij de gyn loopt dat je sneller een echo kan laten maken?) En probeer je niet zo vast te pinnen op het geslacht, het is nog erg vroeg om dat nu echt goed te zien dus er is natuurlijk nog kans dat de gyn het niet goed gezien heeft... Een meisje, jongen, wat maakt het uit toch?! Wel vervelend van de driftbuien van je zoontje. Emma heeft dat bij tijd en wijle ook wel hoor. Erg vermoeiend. Misschien is het gewoon een fase? Ik merk wel nu mijn man thuis is dat ze ook 's middgas moeilijker gaat slapen omdat ze het gewoon te gezellig vindt. En het ritme is ook een beetje zoek met die feestdagen en je man thuis etc. Komt straks vast allemaal wel goed... Hebben jullie nog plannen voor oud en nieuw? Hier lekker thuis met z'n drietjes, gaan lekker gourmetten en hopen dat Emma lekker blijft slapen. Vind het toch wel heel bijzonder dat we allemaal hier het jaar afsluiten met een wondertje in onze buik (en voor sommigen er al weer uit) Wat een feest nietwaar?! Fijne jaarwisseling! X
Iedereen oud en nieuw goed doorstaan? Hoe ging het met de kinderen? Hier heeft Emma alles door geslapen, tot vanochtend 8.00. Heerlijk dus! Gelukkig nieuw jaar!
He meiden! Gelukkig nieuwjaar! Dat er maar 3 mooie en vooral gezonde kindjes geboren mogen worden. Minniej, lekker genieten meid van je zwangerschap. Alle echo's waren toch goed meid! Tja, nog even geduld voor het geslacht dus. Driftbuien, T heeft ze niet vaak dus weinig tips van deze kant. Woezel, fijne oud en nieuw gehad? Nog 1 dagje werken meid! Heerlijk hoor! Wat is je uitgerekende datum ook alweer? Hier veel gewerkt de afgelopen dagen. Was weer gedoe op het werk. Pfff ben blij dat ik nu een paar dagen vrij ben. Misselijkheid is een stuk minder de laatste week. Echt fijn!
Gelukkig nieuwjaar meiden!!! Hier staat er voor zaterdag een geslachtsbepaling geplant bij een echobureau in ijmuiden, er blijken best wel veel echocentra te zijn waar ze dus vanaf 14 weken een geslachtsbepaling doen, dat is helemaal nieuw voor mij! Ik heb eens gegoogled en vind er best veel ook 1 hele bekende in amsterdam die op televisie is geweest toen bridget maasland zwanger was (heet ze zo? Ja toch?). Dus erg spannend, om 13u heb ik mijn afspraak Als het een jongen is ben ik natuurlijk even blij, maar ik wil dus niet te lang de "illusie" hebben dat het misschien een meisje kan zijn en hierover wegdromen, omdat ik toch een lichte voorkeur heb en nu wat hoop heb gekregen door de echo paar dagen geleden. Verder denk ik hier af en toe wat te voelen als ik op de bank of op bed lig, heel lichtjes af en toe. Ik kan niet wachten tot het duidelijker wordt!! N wat minder driftbuien, alleen wordt 's nachts helemaal overstuur wakker en in paniek en is dan niet te kalmeren. ik las iets over nachtangsten en het klinkt erg zoals het bij hem is, herkennen jullie dat? Nou ik ga even van mijn warme kop chocomelk genieten! FGijne avond
Zo meiden, kom me ook maar weer eens melden. Voor jullie allemaal een gezond, liefdevol en gelukkig 2013. Hier drukke dagen gehad. Daarvoor ook allemaal verkouden. Ben blij dat het weer achter de rug is. Allemaal zo verplicht gedoe. MinnieJ wat een gedoe met N. Misschien Smorgens eerder wakker maken. Als hij van 20.00 tot 9.30 slaapt heeft ie misschien genoeg slaap gehad. Damon slaapt gelukkig sinds dat hij een weekend bij mijn ouders is geweest ook beter. Wakker om 7.30 (soms later en rond 19.30-20.00 uur naar bed) de middagslaapjes beginnen zeldzaam te worden en een stuk korter. Al heeft ie vandaag ruim 2 uur geslapen. Maar hij lag gister ook aardig laat op bed. Hoe is het verder met jullie en met alle baby's in wording? Onze kleine man doet het goed. En slaapt snachts goed. Komt nog wel een keer maar ja. Vanavond lag hij om 22.15 dus hopelijk slaapt ie nu wat langer. Truste
Hai, spannend Minniej, zaterdag! Laat je het ons weten? Wij hebben besloten het geslacht niet te willen weten. Moet dus nog heeeeeel lang geduld hebben! Woezel, werkse morgen! Oboemas, fijn dat D weer beter slaapt. Nu hopen dat J snel door slaapt Hier was ik vorige week weer fitter. Sinds gister weer wat meer misselijk helaas. Allemaal nog goed te doen hoor. vandaag 2 nieuwe bh's gekocht. Toch leuk, ene cupmaar groter
Dag meiden. MinnieJ; spannend hoor, zaterdag, ben benieuwd Driftbuien en nachtelijke huilbuien: Emma heeft ook sporadisch snachts dat ze overstuur wakker wordt, ik blijf dan bij haar tot ze weer slaapt, komt echt maar heel zelden voor gelukkig. Bij een driftbui laat ik haar even uitrazen en dan leidt ik haar af met iets, helpt meestal wel. En slapen, misschien inderdaad 's ochtends wat eerder wekken... Mamsie: misselijkheid komt en gaat dus... vervelend, hoop dat het snel over gaat... En die grotere cupmaat, fijn begrijp ik dus. Hier ook een maat gegroeid maar had met mijn meloenen niet gehoeven hoor Hier vanochtend controle gehad, alles was weer goed, bevallingsplan besproken. baby groeit goed, is al aan de indaling begonnen. volgende week echo voor groei en ligging voor de zekerheid. Oboemasbaby; fijn dat D weer langer slaapt 's ochtends hoor! En fijn dat de kleine het ook goed doet! Lekker hoor Fijne avond
Zo, laatste werkdag zit erop! Nu heerlijk VERLOF!!!! Oh, zo lekker! Mamsie: mijn cupmaat is normaal al D dus tja..... Maar kan me voorstellen dat jij er blij mee bent. Hoewel ik moet zeggen dat manlief het ook niet erg vind
Heerlijk Woezel, geniet ervan! "Moet" je nog dingen doen behalve bevallen? Of alles al klaar? Manlief klaagt hier trouwens ook niet hoor, over de groeiende borsten Minniej, succes en veel plezier vandaag! Ik ben benieuwd! Oboemas, wanneer moet je eigenlijk weer werken? Hier dinsdag weer een echo. Toch wel spannend hoor. Woensdag afspraak fysio. Alweer last van mijn bekken. Had ik bij T ook. Vandaag is T een dagje bij mij ouders. Wij gaan beginnen met het opruimen van de zolder. Als dat klaar is kan de logeerkamer leeg en maken we daar de nieuwe kamer van T. Duurt nog wel even, eerst de zolder.....
Wat een kippige echoscopist had ik trouwens vorige week, om zo met 75% zekerheid te zeggen dat ik een meisje krijg, ik moest wel even omschakelen maar ben natuurlijk even gelukkig met een jongetje
Gefeliciteerd meid! 2 jongens, stoer toch! Tuurlijk is het schakelen maar ach, je hebt nog even de tijd om er aan te wennen. Scheelt wel met namen verzinnen enzo
Oboemasbaby ik vergeet je helemaal nieuwjdaar te wensen, ik zit echt met mijn hoofd ergens anders afgelopen dagen. Fijn dat hij wat beter slaapt, en Jason ook, kan jij even bijtanken. Wanneer moet je eigenlijk weer ana de slag?