Ja jeetje, hoe groot zal die placenta nou zijn rond dit termijn? het blijft een wonder als je ernaar kijkt, nu in dit geval een triest wonder..
Was echt flink wat ik nog verloor. Denk wel een cm of 7 ook.... Ik ga zo maar lekker slapen. Ben moe maar mijn hoofd zit nog vol. Truste meiden!
Mwah heb weleens beter geslapen. Nu nog wat last van mijn buik nu. Vloei gelukkig niet extreem veel. Ben ik wel blij om. We hebben het kindje, heel gek eigenlijk, even in de vriezer gedaan. We willen het graag begraven maar de grond is veel te hard nu. Tja, hoe moet ik het anders bewaren? Kan wel een paar weken duren voordat we kunnen graven... Ben zo blij met de manier waarop alles gegaan is. Maar een korte tijd pijn gehad, kindje gezien, niet te veel bloedverlies. Ben er zo dankbaar voor, kan ook allemaal anders lopen...
He he, Ja mamsie, is allemaal wel heel 'goed'gegaan gelukkig. Vriezer is inderdaaad niet zo'n gek idee, blijft het het beste denk ik. In het weekend toch dooi dus dan is de grond wat zachter... Lekker rustig aan doen nog vandaag! X
Ja zag ik ook. Hoop alleen dat we dan diep genoeg kunnen graven. Zou niet willen dat er een kat of hond de boel opgraaft ofzo. Moet ook nog op zoek aar iets waar ik het kindje in kan doen. Klein houten bakje ofzo. Misschien maar even bij de Xenos kijken ofzo.
Kan vanmiddag al in het ziekenhuis terecht voor de controle echo. Wel fijn, zo snel! Moet toch weten of alles weg is.
Ja goed. Ik ben al helemaal schoon. Er is alleen nog wat verdikt slijmvlies maar weefsel meer. Heb ook al bijna geen bloedverlies meer. Fysiek valt het even tegen. Autoritje en wachten zorgden ervoor dat ik licht in mijn hoofd werd. Manlief heeft even een verpleegkundige erbij gehaald. Mocht even in een aparte ruimte met relaxstoelen wachten.. Nog wel even HB laten prikken vanwege de duizeligheid. Ben blij dat ik weer thuis ben. Zouden vanavond bezoek krijgen maar heb het net afgezegd. Moet maar even rustig aan doen....
Oh wat vervelend, goed dat je je hb even hebt laten checken, je hebt natuurlijk toch redelijk veel bloed verloren. Doe maar lekker rustig aan, vroeg je bed in, laat je man je maar verwennen
Het is denk ik ook een combi met de vermoeidheid, niet goed eten (heb weinig eetlust nu) en toch de spanning voor de echo. Hoop dat een goede nachtrust me goed doet! Hoe voel jij je Minniej? Voel je het kindje al? Hoe is het met N en het slapen? Lukt het wat beter? T slaapt ook slecht in de laatste tijd. Nu ook weer een uur liggen huilen, mopperen....
Mamsie, wat fijn dat alles al weer schoon is. vergeet niet dat het ook emotioneel heel veel energie kost dus doe het lekker rustig aan!
Ja doe ik ook. Manlief gaat zo weer werken. Gelukkig kan hij zo naar huis als het nodig is. Prettig idee! Hoe is het Woezel? Voel je je nog goed? Wordt wel spannend nu he!
Mamsie het is ook zeker niet niks allemaal wat je in de afgelopen tijd nu hebt meegemaakt. En zo'n kindje ook daadwerkelijk zien, dat maakt een hele impact op een mens. Logisch dat je lichamelijk en geestelijk dus nog niet helemaal op de been bent. N gaat nog steeds moeilijk met het slapen. Ik heb pas die methode gebruikt van om de 10 min kijken en laten huilen. Maar het past toch echt niet bij mij, hij was zo overstuur dat ik me zo rot voelde toen hij eenmaal sliep. Wat ik nu doe is voorlezen, muziekje aanzetten, dan ga ik 10 min weg en is hij rustig, maar zodra het muziekje stopt gaat hij huilen en gaan we erbij zitten, man of ik. Ik wil dan op een gegeven moment hem eraan wennen dat we dan niet de hele tijd erbij blijven zitten maar tussendoor even naar de wc gaan, of even een was ophangen etc..en hopelijk gaat het voor juli weer goed baby voel ik al lichtjes schoppen, maar ik heb de placenta voor dus het is nog wel wat gedempt. In de liezen voel ik het sneller. Verder voel ik me hartstikke fit, fitter dan bij N.
He he, Hier is het nog rustig. baby is goed aan het indalen volgens mij, voelt alsof ik een voetbal tussen m'n benen heb hangen... Alles wordt me wel snel te veel. Vooral op de dagen dat ik met Emma alleen ben. Ze kan heel veel zelf maar vraagt natuurlijk ook veel aandacht. Als zij dan in bed ligt ben ik ook gevloerd. Vandaag kwam mijn mams lekker thee drinken en hebben we bij haar geluncht. Thuis hoefde ik Emma alleen nog maar naar bed te doen dus dat scheelde veel. Verder heb ik wel krampen en harde buiken maar meer wanneer ik iets te veel gedaan heb ofzo, heb nog niet het idee dat het voorwerk is of een teken van begin ofzo. Minniej, vervelend dat N nog steeds zo moeilijk gaat slapen. Als Emma in bed ligt ga ik ook meestal nog even rommelen boven. Ze wil tegenwoordig de grote lamp op haar kamer aan maar dat slaat nergens op en ze gaat dan niet slapen omdat het te licht is. Dus gaat de grote lamp aan zolang ik boven bezig ben en als ik klaar ben doe ik hem uit. Ze vind dat niet leuk en begint steevast te huilen. Ik leg haar dan uit dat ze niet hoeft te huilen en dat de afspraak is dat de grote lamp uit gaat, de deur blijft open en de lamp op de gang bijft aan, zo is er toch licht. Ook heeft ze een klein nachtlampje. Als ze dan nog protesteerd ben ik heel resoluut, dan zeg ik, 'als je blijft huilen doe ik alle lampen uit en deuren dicht.' Dit doe ik dan ook. Dan piept ze nog harder, ga ik terug dr kamer in, vraag of ze het nou begrepen heeft en dan zegt ze ja. Geef ik dr een kus, nachtlampje weer aan, deur open, lamp op de gang aan en dan is het goed. Hier is het puur een kwestie van zin doordrijven en kijken hoe ver ze kan gaan. Ik sluit dus een compromis met haar (lamp op de gang aan en deur open) Wel consequent blijven. ze probeert het elke avond weer maar elke avond gaat het hetzelfde en het 'ritueel' gaat al sneller voorbij.
Hoi! Hier fysiek gezien even een terugval. Vannacht weer wat pijn gehad en aardig wat bloedverlies. Manlief blijft ook thuis vandaag. Wel prettig! T slaapt sinds de kerst ook slecht in. Hij huilt veel. Ik doe inderdaad ook altijd hetzelfde. Benoem ook dat ik, als hij zijn speen en knuffel uit bed gooit, niet naar boven kom om hem te pakken. Dit snapt hij heel goed . Heb zelf het gevoel dat hij toe is aan een groter bed. Hij is lang (ong 95 cm ofzo) dus het ledikant wordt ook klein.....
N is ook ongeveer 95cm, ik las pas ergens dat het probleem opeens over was toen de peuter naar een groot bed ging. Wie weet...woensdag krijgt N zijn brandweerbed Ik denk dat ik ook dit neit blijf doen zo de hlee tijd erbij zitten, ik ga het ook opbouwen dat ik dan af en toe wegga en weer even mijn gezicht laat zien. Maar ik ga hem niet 1.5u weer overstuur laten hulien en dan om de 10 min alleen maar naar hem toe, dat kan ik gewoon niet en vind ik zielig. Morgen N jarig, druk met voorbereiden, zondag kinderfeestje, morgen familie, gezellig!
Ja dat heb ik ook weleens gehoord. Hier gaan we ook maar verder met opruimen en de nieuwe slaapkamer aanpakken! Zin in morgen Minniej? Ook alweer 2! Tijd gaat hard he. Wel een druk weekend voor de boeg dus! Fijn dat de baby al wat voelt. Geeft vertrouwen denk ik he!
Was er al wel voor gewaarschuwd maar baal er wel even van. Vind het lastig om te accepteren dat ik even rustig aan moet doen. Doe natuurlijk al 2,5 week niet veel. Was enorm opgelucht toen de miskraam er daadwerkelijk was en wil nu graag verder.... Maar goed, heerlijk dat manlief thuis is. Hij doet nu, samen met T boodschappen. De wasmachine draait volop en ik zit lekker languit op de bank. Vanmiddag maar even slapen. Is misschien ook wel slim om te doen....