Dat is mooi! Hier voor N antibiotica gekregen, dokter vind het nu ook wel lang gaan duren. Mocht hij binnen 24u opknappen misscchien moet ik dan ookaan het belletje trekken, ik weet het niet. Ik zit al 4 dagen met een temperatuur tussen de 37.5 en 38.3, niet drastisch hoog maar het baart me toch zorgen dat er geen vooruitgang is.
Lastig he! T heeft vaak, als hij koorts heeft, ook langere tijd verhoging. Hoop dat jullie allebei snel opknappen!
Hoi hoi, Hier nog steeds niks aan de hand... Verwacht het ook niet hoor, dat het nog spontaan begint... Minniej, hoe is het nu met N? HIer kan Emma soms ook wel een paar dagen achter elkaar verhoging hebben hoor... Hoop dat de antibiotica aanslaat. Mamsie, wat een verhaal van je werk. Fijn dat je manager je begrijpt hoor. Doe het rustig aan en overleg waar je mee zit met je manager. Je hebt voor jou taken wel energie nodig inderdaad. Hier helaas weer slecht geslapen. Vanochtend is Emma opgehaald door mijn schoonouders om daar te spelen, nou ze wilde echt niet mee.... Huilen.... Voel ik me nog schuldiger.. Had haar liever naar mijn moeder gedaan, daar heeftr ze nooit problemen mee, en ook gister middag bij mijn zus was geen probleem... Maar ja, mijn schoonouders wilden zo graag een dagje oppassen... Doen ze wel eens vaker maar ze is gewoon vaker bij mijn moeder. Vond het vreselijk om haar huilend weg te geven, wilde haar het liefst bij me houden maar ja, komt vast goed... Ga maar een beetje proberen te ontspannen denk ik...
Jeetje Woezel, wat balen zeg! Zowel van de baby als van Emma/schoonouders. Niet fijn met al die hormonen van je! Morgen weer naar gyn toch? Minniej, hoe is het met N? Alweer opgeknapt? Hier gaat het de goede kant weer op. Heb wat meer rust in mijn hoofd, ondanks de drukke werkweek. Alles begint een beetje een plekje te krijgen. Denk trouwens dat ik vorige weekend al mijn eisprong heb gehad. Als dat klopt is dinsdag mijn NOD. Ben benieuwd, we hebben niet gericht geklust ofzo maar je weet maar nooit....
Hoi dames, Spannend Woezel. Kunnen ze je vliezen niet breken. Hebben ze bij mij ook gedaan na 2 keer strippen (bij 41+1) Hoop voor je dat het snel komt. Hier allemaal beetje ziekjes. Hoesten, snotteren Bleh. Ik heb nog weinig last. Alleen een stijve nek. Heeft xan ook last van (denken dat het van het klussen bij mijn zusje komt) Vrijdag lekker een weekje centerparcs. Hopelijk is dan iedereen opgeknapt. Morgen maar lekker aan de sinaasappels. Mijn zusje heeft van de week de 20,weken echo gehad. Alles is goed en ik krijg een nichtje. Leuk hoor naast onze jongens. Ik ga lekker slapen. Jason lag om 21.15 op bed en D pas om 21.45. Begon weer te huilen..
Ja, vandaag mag ik weer naar de gynaecoloog. Maandag kon Ze mijn vliezen nog niet breken hoop nu wel... Mamsie spannend hoor weer nod... Wel fijn dat het weer wat beter met je gaat... Oboemas vervelend dat ziek zijn.. Sterkte en lekker sinaasappels eten. Lekker hoor volgende week naar center parcs! Minnie hoe is het met N?
hi dames even klagen hoor ik zkit er helemaal doorheen. Mijn huisarts is dus heel erg anti medicijnen. Maar Noah heeft nu sinds anderhalve dag op ons aandringen antibiotica en van 40 graden koorts is het direct gezakt, hij is nu weer helemaal beter! Maar ik word langzaam gek, ik loop nu al 6 dagen de longen uit mijn lijf te hoesten, zo'n pijn doet het, en keelpijn gaat ook niet weg en wordt ook niet minder. De koorts komt ook nog steeds in de middag of avond. Ik heb net de huisarts gebeld, ik wil gewoon antibiotica, ik denk dat dit niet een virusinfectie is maar echt een bacteriele infectie, want ik ben gewoon een dag na N ziek geworden, en aangezien hij zo opknapt met antibiotica. Ze zou tussen 12-14u terugbellen, ik denk dat als ze nee zegt dat ik voor een second opinion ga of spoedarts. Ik ben echt aan het lijden nu, slaap amper, en die koorts telkens baart me ook zorgen, ok het is dan meestal rond de 38 en soms iets erboven, maar toch is het niet fijn ER bestaat toch gewoon antibiotica die je veilig kan slikken tijdens de zwangerschap? Ik begin sinds gister nu ook druk te voelen op mijn oren, en die stomme huisarts zei gister, we wachten nog een weekje voordat we ingrijpen met medicijnen...zij heeft makkelijk praten
Ach Minniej, wat ontzettend vervelend meid! Fijn dat N nu wel AB heeft en wat opknapt! Ben benieuwd wat ze over jou zeggen dan.
We wachten.vol spanning af woezel. Dokter wil me niet verder helpen zelfs al heb ik oorontsteking krijg ik nog niks
Nou meiden, ben weer thuis. Alles met de baby goed, CTG, echo,alles was goed. Zat zelfs nog erg veel vruchtwater in... Maar... MOrgen wordt ik ingeleid! 7.00 moet ik er zijn. Had nu een mannelijke gyn en die was heel aardig. Heeft ook alles uitgelegd. Normaal bij een 2e kindje is de baarmoederhals een stuk rijper en is er vaak al wat ontsluiting waardoor je makkelijk de vliezen kunt breken. Nou, bij mij is dat dus niet het geval. Helaas. Dus morgen moeten ze eerst beginnen met rijpen dmv gel of een veter en daarna kunnen ze pas de vliezen breken. Maar goed, we gaan wat doen en daar ben ik al heel blij om. Minniej, wat naar dat de dokter niks voor je wilt doen. Volgens mij zijn er wel antibiotica voor zwangeren maar ja, iki heb er ook geen verstand van... Sterkte!
Ja ben ook echt zo opgelucht dat ze morgen wat gaan doen! Hoop ook echt dat ik morgen al ga bevallen maar kan maar zo zijn dat het 2 dagen duurt omdat de boel eerst nog verder moet rijpen. Maar goed, we hopen het beste. Enne Minniej, geen schoenveter maar een hormoonveter hahaha maar zal waarschijnlijk gel worden. Ben heel benieuwd naar ons kindje. Ben ook heel erg benieuwd hoe Emma erop gaat reageren. Omdat we morgen zo vroeg in het ziekenhuis moeten zijn is ze alvast bij mijn ouders en slaapt daar lekker. Dus ik zei tegen haar dat ze bij oma blijft eten, en slapen omdat papa en mama morgen naar het ziekenhuis moeten omdat de baby dan komt. reactie; 'jaaaa baby baby baby' Dus hoop dat ze net zo enthausiast is als de baby er daadwerkelijk is. Hoe was het bij de spoed arts minniej?