In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lekkere nachten dus voor jullie meiden!
    Ik hoop dat er bij allebei snel wat ritme in komt.

Hier z'n gangetje. Menstruatie voorbij de we gaan fijn eieren zoeken hier :D.
    T is sinds gister weer niet fit, enorm verkouden etc. Hij wil trouwens nog steeds niet in z'n nieuwe bed slapen. Spelen, aankleden etc is allemaal prima, maar slapen....
    Ach, komt wel als hij er aan toe is!

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Wat doet hij dan als je hem naar bed brengt?

Ach er zit nu nog geen haast achter toch, dus je kan hem spelenderwijs laten wennen.

Als je weer zwanger bent is het wel handig ruim op tijd hem over te laten gaan, ik ben wel blij dat we dat nu gehad hebben en er nu allemaal gewend aan zijn, ook al zal het nog een flinke tijd duren voordat de baby in het ledikantje slaapt...

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hij wil gewoon niet. Gaat al huilen als ik hem in bed leg.
    Het gekke is, verschonen, aankleden etc doe ik allemaal op die kamer, op dat bed. Vindt hij echt geen probleem!

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja dat deed n ook, gaan huilen als we hem erin legde. Heb je zelf erin gelegen of het lekker ligt enzo, ik heb op een gegeven moment hoofdeinde aan de andere kant gedaan, en bed in andere positie en toen ging het wel, maar ik weet niet of dit de reden was of gewoon toeval...

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja al geprobeerd. Het lijkt puur angst op dit moment. Zondag gimg hij erim liggen. Ik ging naast hem zitten en hij keek me angstig aan. Toen ik hem vroeg of hij naar het kleine bed wilde, rende hij er heen.

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Nou danzou ik het nog even tijd geven, hoe langer het bed er staat hoe minder eng hij het vast vindt. En lekker erop spelen enzo

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

oh en gezellig knuffels erin leggen vond n ook erg leuk!! Ik had bij t voeteneind en hoofdeind allemaal knuffeltje sgelegd

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja hier ook gedaan.
    Net met hem "gepraat" over groot zijn, ledikant voor een baby etc.
    Misschien valt het kwartje dan...

Nadeel is trouwens ook dat hij niet fit is. Vannacht slecht geslapen, veel hoesten en een aantal keren wakker.

Hier vanochtend even wat voorjaar/paas-dingen gekocht. Helemaal zin in! Kom maar op met die zon!

9. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja dan werkt het ook idd niet als ze ziek zijn, daar reageren die kleintjes toch wat gevoeliger op. Toen N die week ziek was en antibiotica kreeg had hij enorm veel driftbuien dagelijks en 's nachts. Nu is dat veel minder, in ieder geval niet dagelijks. Maar hij blijft een pittig karaktertje:)

Wij gaan de 27ste naar Italie met pasen, zin in, lekker eten, gezelligheid, oppas:)

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hoe is het hier dames? Hier vanavond begonnen met zwangerschapsyoga, erg leuk, je bent bij een tweede zwangerschap toch vooral met je andere kindje bezig die rondloopt, het deed me nu even denken aan toen ik zwanger was van zoonlief, even tijd voor mezelf:)

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Vond je het wat Minniej?
    Bij de zwangerschap van T ook gedaan, vond het niet echt wat.... :D

12. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Nou ik ben nogal nuchter dus dat zweverige gedoe is niks voor mij, maar ik denk dat ik wel baat zal hebben bij de oefeningen en vooral het contact, even eruit en iets voor mezelf doen

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja dat had ik ook! Vond het wel prettig om de verschillende manieren van adem halen te ervaren enzo maar verder....

"Ga met je gedachte naar kindje, voel je kindje"
    (En ik voelde alleen maar die harde grond, m'n bekken etc):D

14. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

hihihi ja en maak contact met je innerlijke vrouw:(

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Nou je bent zwanger van een jochie dus helemaal geen innerlijke vrouw :p

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

:D

Ja het is echt te zweverig voor mij hoor!

Heeft T al in zijn nieuwe bed geslapen?

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Nee.....

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

wanneer is je ei trouwens?

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik denk over 9 dagen oid. Zit nu op dag 9 en ei is meestal rond dag 18. Gaan geen testjes ofzo gebruiken. Vorige keer ook op de "gok" zwanger geworden.

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja dat houdt het ook lekker spontaan, vond ik ook eigenlijk fijner hoor, ik ging wel temperaturen die laatste maand dat we probeerde maar ik wist toen alleen achteraf wanneer mijn ei was, die ovulatietesten werd ik gek van, zo onduidelijk of je moet de clearblue gebruiken di eweer veel te duur is

Deel Deze Pagina