In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Denk dat m'n ei donderdag was. Nog een weekje geduld dus.

Hoe is het weer bij jullie?
    Hier erg koud maar wel een zonnetje.

T is trouwens de laatste paar dagen weer enorm druk met zindelijk worden. Gaat echt snel ineens, met dat groot worden!

Slapen in zijn grote bed gaat aardig.'s avonds is het geen probleem, slaapt hij zo. 'S middags gaat hij iedere keer zijn bed in. Hij is 's ochtends ook vroeg wakker (rond 6 uur) en lijkt wat ververmoeid.
    Sinds een paar dagen ga ik 's middags op zijn kamer zitten. Hij gaat niet meer uit bed en slaapt binnen 5 min.

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hier ook lekker zonnetje, net even gewandeld met N. Wat heerlijk dat hij al zindelijk aan het worden is, uit zichzelf of heb jij zelf geprobeerd hem op het potje te zetten? Ik moet daa rook maar eens mee beginnen!

Hier is de fase van het erbij zitten weer eventjes voorbij, hij valt 's middags binnen 10 min in slaap en 's avonds ook, soms moeten we nog even bij hem kijken en muziekje opnieuw aanzetten. Maar goed laat ik het maar gauw afkloppen want zodra ik dat zeg gaat het weer mis:p!!

Driftbuien zijn ook al een tijdje voorbij, soms als hij zijn zin niet krijgt even huilen maar niet echt driftig. Hij lijkt alleen wel van doorkomende tandjes last te hebben, werd 2 nachten geleden helemaal overstuur wakker, keihard huilen, hij leek echt pijn te hebben en was ontroostbaar. Vannacht paracetamol gegeven en hij sliep door! Vandaag enorm sterk ruikende poep, kan dat samenhangen met tandjes?

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Kan heel goed Minniej!
    T had het een paar weken terug en kreeg kiezen.....

Ik vraag hem gewoon of hij nog op de wc wil plassen. Hebben ook een stickerkalender (na elke plas een sticker, alles vol = cadeautje). Heeft nu 1x 10 stickers verdiend en dus een klein cadeau.
    Daarna weer een tijd weinig gedaan.
    Nu in 3 dagen 6 stickers (hij moet er nu 15 voor een cadeau)

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik ga er ook maar eens mee beginnen, in ieder geval rond zijn poeptijd even erop zetten, goed idee van die stickers!

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Al een tijdje niks van oboemas, ben je er nog?? Hoe is het met je mannen?

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Had de 1e keer een duplomotor gekocht (in de aanbieding) en nu ligt er ook duplo klaar.

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Slapeloosheid:(

Herkenbaar? Hele nacht woelen, draaien, geen lekkere houding kunnen vinden, nu echt al dagen last van. Overdag als N slaapt maar weer een dutje doen!

8. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah zindelijk worden, daar is Emma ook mee bezig. Doet het een tijdje heel fanatiek en dan weer een paar weekjes niet. Hebben nu ook een sticker kalender. Moeten er 12 op en dan cadeautje. Zitten er nu 3 op dus ze mag ng even;)

Slapeloosheid hier ook last van tijdens zwangerschap hoor. Ene nacht erger dan de ander. Heb ook wel halve nachten op de bank gezetn omdat ikniet kon slapen en dan overdag hndsmoe. Naar he...

Hier heeft Sophie heel erg last van krampen. Wil dan het liefst alleen maar aan de borst zuigen maar ook weer niet drinken, dus beetje lastig. Vooral in de namiddag en vroege avond. Gelukkig slaapt ze vanaf 22.00 wel gewoon goed (met nachtvoeding natuurlijk wel ertussen) tot 06.00 en dan nog tot 09.00 door. Dus dat gaat goed. Overdag doe ik haar veel in de draagdoek en dat vind ze ook wel heel lekker.

9. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik herinner me bij N dat hij dat ook zo rond dat termijn had die krampjes, vervelend maar het gaat voorbij gelukkig.

Hier zo'n last vandaag van zwangerschapsichsias (vermoed ik) had het bij Noah ook, uitstralend van bil door been pijn, bij Noah niet elke dag alleen af en toe, nu heb ik het ook af en toe maar de laatste paar uur is het nu echt pijnlijk. Nu ik ben gaan zitten lijkt het ietsje af te nemen. Nog tips om de pijn te verlichten hiervan?

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fysiotherapie Minniej. Ik had het bij T ook, werd iedere week gemasserd en dat hielp goed!

Hoe is het verder bij jullie?

Hier weer een werkweekend. Drukke dagen gehad ook.
    Manlief heeft even een dipje, lijkt de miskraam nu as te verwerken. Kost ook allemaal energie.
    Daarnaast hoorden we woensdag dat mijn vader een hartafwijking heeft. Lijkt gelukkig allemaal mee te vallen maar toch, is even schrikken....

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Wat vervelend voor je man en wat een akelig nieuws van je vader, misschien wou hij vooral jou troosten toen het gebeurde en vergat hij zichzelf daarbij eventjes. Wat is er met je vader precies aan de hand dan? Zal zeker even schrikken zijn.

Hier alles goed, slaap alleen zo slecht, en omdat N nu beter slaapt 's nachts wil ik niet mijn bed uit gaan o teplassen, bang dat hij dan toch wakker wordt, met tot gevolg dat iki nog meer moeite heb weer in slaap te vallen..

12. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Pff hier vannacht wakker gelegen uren lang, eerst met maagzuur en toen die kwaal verdween een uur lang liggen schoppen en draaien in bed (restless legs).

De pijn is gelukkig niet meer terug gekomen in mijn onderbeen, het is wel weer fijn dat welke kwaal ik ook heb het niet dagelijks terugkomt tot nu toe. Iemand tips tegen restless legs? Juist ontspannen voor het slapengaan? Of juist bewegen?

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Geen idee MInniej, ik heb ze nooit gehad (gelukkig)!

Hier een werkweekend gehad. Vandaag vrij, maar even flink in huis poetsen.
    Morgen en woensdag ook weer werken.
    Donderdag nod....;)

Hoe is het bij jullie verder?

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Kon me niet bedwingen vandaag!:D:D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

15. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    WHAAAAAAA Echt waar!!!!! Wanneer is je NOD precies? Oh meid gefeliciteerd!!!!!! WHOEHOE

* doet vreugde dansje* :D:D

16. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier alles prima trouwens. Sophie doet het prima. middag en avond vaak wat moeite met slapen maar 's nachts gaat goed gelukkig.

Emma doet het ook prima, alleen als ik aan het voeden ben wordt ze heeeeeel rebels... Maar goed, hoort erbij natuurlijk.

Minniej, restless legs, volgens mij rustig aan doen het beste. En je hebt wel van die smeerseltjes, iets wat verkoelt is vaak lekker, iets met menthol ofzo, helpt soms wel.

Succes!

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Donderdag pas. Zit nu 11 dagen na m'n ei!
    Ik stuiter ook al de kamer rond!

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijn trouwens, dat alles goed gaat Woezel!

19. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Mamsie joepie!!! Jeetje meid zo snel alweer, wat geweldig ik ben zo blij voor je!!!!!!!!!!!!

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    :d:d:d:d:d

Deel Deze Pagina