Hahah t zou wat zijn als je gefrustreerd raakt door 9mnd bv geven hahaha! Kan me zo voorstellen dat het heel zwaar is als het zwanger worden niet lukt! Ik werd al helemaal emotioneel dat ik ongesteld werd in ronde 1... erg he, maar ik heb geen geduld echt erg!
Ben echt naief geweest en ging vooruit denken. Hoe leuk zou het zijn als ik dan en dan zwanger zou zijn etc...... Iedere keer een teleurstelling is inderdaad heftig ja. Maar het is allemaal goed gekomen! En dat is bij lang niet iedereen het geval...... Ga zo lekker naar bed. Truste!
jaaaaaaaaaaaaaa ik ben ongesteld hoe blij kan je zijn toch een redelijk normale cyclus dan 31 dagen alles beter dan die 58 dagen toen we bezig waren voor L. dus we gaan op naar ronde 2!!
Hmmm blij om ongesteld te zijn. Hoor je hier niet vaak ! Maar fijn dat je een "normale" cyclus had. Op naar ronde 2!
nee ik weet het maar het geeft mij toch een fijn gevoel wetende dat mijn lichaam alles weer oppakt en ik niet weer door 3 cyclussen van 58 dagen heen hoef dat was echt slopend
Dat is toch ook fijn! Als alles even normaal gaat. Ik heb eigenlijk een vrij regelmatige cyclus. Laatst was ik ineens 1,5 week overtijd. Compleet in de stress omdat manlif geen 2e wil. Normaal = fijn
HAHAHAHAHA wat een miscommunicatie. Tja, kan me goed voorstellen dat zo lang bezig zijn erg frustrerend is ja. @ Silvermist: Echt fijn dat je ongesteld bent geworden! gelukkig werkt het weer normaal zo te zien. Ben ook nog aan het tellen hoe lang mijn cyclus duurt. Omdat ik 2 dagen na verwijderen van de spiraal al ongesteld werd ben ik toen begonnen emt tellen en zit in nu op dag 11 van de cyclus. Ben ook aan het tempen 's ochtends, puur om even inzicht te krijgen in mijn cyclus. Hoop dat het niet te lang duurt. Bij onze dochter had ik eerst een cyclus van 70 dagen, toen 35, 34 en toen zwanger. Dus ga een beetje uit van weer rond 34 dagen. We zullen zien. @ Hier: vanochtend lekker gezwommen met dochterlief. Heerlijk. Ze vind het zo geweldig, alleen maar spetteren. Nu ligt ze natuurlijk uitgeteld in bed. Lekker even me-time X
klopt de 1e pendel is van mezelf en een week later kreeg ik "bevestiging" van amfy dus dacht goh ik kan dus ook pendelen en nog een week later 1 van burningkarma maar die zegt wel als enige jongetje dus ben benieuwd en ja normaal is zeker fijn, die 58 dagen duren zoooooo lang @woezel, lekker gespetterd
Hier ook heerlijk me-time! Zoonlief slaapt al 2,5 uur. Moest eerstbeven wat werken vanuit huis maar nu al lekker een half uurtje met de beentjes op de bank @silvermist flink aan de klus dus de komende periode grappig dat je eigen pendel dus hetzelfde zei als die van die ander. Ben benieuwd! @woezel goed zeg, dat zwemmen. Heb ik in het begin ook gedaan. Staat al een tijdje op een laag pitje maar zou eigenlijk weer moeten beginnen..... Spannend hoor, die eerste cyclus. Gaan jullie er direct voor? (weet het even niet meer, zoveel berichtjes voorbij zien komen )
Hoi Meiden, Silvermist* van 58 dagen zou ik helemaal gek worden. Dat is gewoon 2 maanden.. Lekker dat je nu op 31 zit. En hopen dat het snel raak mag zijn. Hier ligt de kleine man ook lekker op bed. Zal zo wel weer wakker worden. Wij gingen ook vaak zwemen maar hij is de laatste tijd elke keer verkouden. En als we dan gaan word het alleen maar erger. Dus maar weer overgeslagen. Nu lekker in bad geweest. Vind hij ook heerlijk. Ik kijk uit naar het weekend met de hoop dat de ongi uitbliijft. Verder morgen nog lekker vrij. Heerlijk. Moeten naar het consultatiebureau. Eens kijiken of de kleine man al groot aan het worden is. haha Groetjes.
He meiden, Ozne dochter slaapt eigenlijk altijd 3 uur 's middgas, das best wel lekker.. en zwemmen, das ook heerlijk! Ik doe het elke week. Baby zwemmen bij ons. Is echt heerlijk. Niet alleen goed voor haar maar ook heerlijk echt even 'ons-time' @MamsieM: Eigenlijk willen we deze ronde even afwachten om te kijken wat de cyclus doet. Ook omdat ik natuurlijk geen flauw idee heb wanneer mijn NOD zou zijn... Dus eigenlijk even afwachten en daarna volle kracht vooruit... @Oboemasbaby: spannend dit weekend! X
Jaloers hoor, op die 3 uur slapen! Hier erg wisselend. Soms 3 uur maar vaak 1,5 uur..... Lastig hoor, wachten....... Maar succes als je er straks echt voor mag gaan!
Valt wel mee hoor, dat wachten... het is maar 1 maandje om te kijken hoe lang deze cyclus is en dan vanaf volgende maand gaan we er echt voor!
@woezel, afwachten dus! @oboemas, jij afwachten of je wel of niet ongie word, spannend! @zwemmen, hier niet, helaas niet, maar we gaan regelmatig gewoon vrij zwemmen @slapen, voorheen van 1 tot 3 maar tegenwoordig van half 2 tot half 3
Hoeveel tijd besteden we in ons leven wel niet aan (af)wachten... Nou ja, hoort bij 't leven niet waar? Kunnen we deze maand mooi gebruiken om te 'oefenen'...hihihihihi Nou meiden, manlief komt zo thuis dus sluit zp af voor vandaag... Fijne avond! X
Hoi Hier hele drukke dag gehad. Aan de berichten te zien iedereen ook... Vanavond gewerkt. Morgen weer. Maar dan lekker weekend! Fijne avond/slaap lekker...