In het bevallingsforum is nu het eerste geslacht bekend. Merk wel dat ik dan iets meer nieusgierig word naar wie er in mijn buik zit . Maar ook gister de overburen gesproken. Zij is een paar weken geleden bevallen en zouden een meisje krijgen. Nou er lag een mooie jongen naar me te kijken hoor! Dus, we willen het niet weten
Jeetje daar zit je dan met al je roze kleertjes!! Begint je buik al flink te groeien trouwens? Vanaf 16 weken ging het snel bij mij
Ja daarom! Ik laat me wel verrassen! Buik lijkt wat stabiel maar dat kan morgen maar zo anders zijn. Is wel duidelijk zichtbaar hoor, dat ik zwanger ben. Weer een dagje dichter bij de bevalling Minniej!
woezel hoe snel ging jouw bevalling ook alweer? Oh ik hoop echt dat ik niet lang hoef te persen, ben ook wat bang omdat ik last heb van aambeien....ben zo bang dat ik zo met een giga aambei zit als ik te lang pers
Hier totaal geen voorween gehad maar ben ik 2 keer ingeleid. Bij Sophie heeft het vanaf het breken van de vliezen (daarna begonnen de weeen) 4 uur geduurd. 5 min. persen. Heel weinig dus. Bij Emma heb ik 45 min geperst met voorafgaan 2 dagen weeen. Heel anders dus. Aambeien had ik in de zwangerschap en erna ook helaas....
Volgens mij zit Sophie trouwens in een sprong... Hoop in ieder geval dat dat zo, dan gaat het tenminste weer over... Ze is ontzettend vrolijk, daar niet van maar ze is 's ochtends zoooooo vroeg wakker.... Ergens tussen 05.00 en 06.00 maar eerder 5 dan 6 zeg maar.... Ze drinkt 's avonds laat niet meer omdat we haar niet meer wakker krijgen dus ze maakt wel een lange ruk, van 19.00-05.00 dus dat is wel goed natuurlijk, maar 5 uur wakker zijn vind ik erg vroeg... Ze drinkt dan maar wil eigenlijk niet meer slapen... pff vermoeiend hoor. Weet niet zo goed wat er aan te doen... Nou ja, hoop maar dat dit weer voorbij gaat hahaha. Als ze wakker is huilt ze niet trouwens maar gaat heel leuk lachen gieren brullen. Leuk hoor maar daar wordt Emma dan weer wakker van....
misschien anders toch wel laat flesje? Misschien heeft ze toch nog trek erin..? JEetje wat een verschil, ik hoop dat deze keer ook sneller gaat, ik hoor veel dat het persen veel sneller gaat in ieder geval! Had jij bij Sophie na de bevalling erg last van de aambeien of viel het mee omdat je zo kort geperst had?
Helaas had ik bij Sophie nog erg last van aambeien na de bevalling tja, misschien toch een late voeding inlassen, weet niet of dat uitmaakt maar kunnen het proberen (geen flesje want geef nog steeds BV)
hi dames, hier doen wij niet zo aan vaderdag of moederdag, ik heb gezegd dat hij mocht blijven liggen maar hij wou liever eruit om te ontbijten. Meestal is elkaar trakteren op uitslapen hier wel een fijn vaderdag cadeautje Maar gister had ik hem al uit laten slapen een beetje. Hoe was jouw dag mamsie?
Gister gewerkt, vanochtend doopdienst zoontje vrienden en daarna T opgehaald bij opa & oma. Vaderdag hier donderdag al gedaan omdat manlief moest werken vandaag. T had geknutseld op de psz. Zo leuk om hem zo trots te zien! Komende week lekker rustig weekje. Morgen even op bezoek bij een oud-cliënt en woensdag vergadering. Rest van de week lekker vrij. Dinsdag en woensdag wordt het warm zeg! 30 graden en warmer! Nog maar even de benen bij elkaar Minniej dan.....
30 graden, echt waar?! Oh dan moet ik maar gauw even naar het weerbericht kijken!! Komt de zomer er dan eindelijk aan!! Ik heb gister een familie badje gekocht voor in de tuin, 269 bij 175, voor 25 euro bij intertoys, vond t niet veel, en dan kan ik er ook lekker bij als het erg warm is En voor de kinderen leek het me ook heel leuk vooral als ze wat groter zijn, voor hun is zoiets natuurlijk gigantisch!!
De meisjes hadden allebei iets gemaakt op het kdv. Erg leuk. Ook had ik een boekje gekocht 'ik vind je lief papa', gaat over een beer enzo. Dat had Emma natuurlijk al verklapt aan papa Verder doen we er ook niet zo veel aan hoor. Ja wordt inderdaad warm deze week. Lekker. Vandaag even een dagje vrij genomen. kids zijn naar het kdv, ik slaap een beetje bij... Sophie is echt de hele week al om 5.00 klaar wakker. Niet leuk. Vanacht de hele nacht gespookt. Om 24.00 kwam zo voor een voeding maar nog steeds was ze om 5.00 klaar wakker.... En Emma is nogal aan het dromen dus die jammert veel in dr slaap. even een aai en een speen en ze slaapt wel weer verder maar je moet er toch uit... Ben een beetje op nu. Dus even veel slapen... Fijne dag meiden! Minniej, doe eht rustig aan met de warmte, jij ook Mamsie!
lekker Woezel, even een dagje vrij en bijtanken. Hebben we soms echt nodig he! Vind het heerlijk dat ik nu wat minder hoef te werken. Straks komen er wel weer drukke weken. Thijn is bij psz dus ik zit ook even languit.