In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    O ja, volgens de temp methode zit ik inmiddels op dag 13 van de cyclus maar nog geen ei te bekennen... ben benieuwd...

2. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Goedemorgen Dames,

Gister weer een lekker dagje thuis. En druk met de kleine.
    Moesten naar het consultatiebureau. Hij is weer goedgekeurd.
    81 cm en 11,3 kg. Een gemiddeld kind. Haha

Verder allemaal klachtjes.
    Koud en dan weer heeel warm. Huilen om heel weinig. (bij een serie waar je anders niet zou huilen)

Verder nog geen ongi. Dus ik hou hoop.

Woezel: al je ei gevonden :) klinkt wel raar.

Hier slaapt onze kleine zo tussen de 1 uur en de 3 uur. Woensdag gewoon 3 uur liggen pitten en gisteren maar 1 uur en 15 minuten. Is dus geen pijl op te trekken.

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier ook zo wisselend..... Nou ja, gelukkig slaapt hij nog steeds. Kennis van me heeft een dochter die 3 weken ouder is en al niet meer wil slapen....

Straks maar even lekker naar buiten, naar de speeltuin. Het is mooi weer hier! Hoe is het bij jullie?

4. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier druk druk druk aan het werk... Gister tot 21.30 bezig geweest, vanochtend om 9.00 al weer aan de slag... De ene week is het super druk, de andere week weer rustig...

Ei nog niet gevonden...;)

@ Oboemasbaby: spannend hoor, wanneer ga je testen?

Fijne middag!

5. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Goedemiddag dames,

Ik heb vanmiddag toen ik thuis kwam toch maar een testje gewaagd. een kv 2 voor 5.
    En hij is heeel licvht positief :)

Spannend. Ik zit te denken of ik vanavond toch nog een 4 dagen voor nOD moet doen van predictor.
    Of dat ik gewoon moet wac-+hten+* (sorry mijn zoon is bezig) tot zondag.

Iemand ervaring met vroege testen.

Wat denken jullie?

groetjes

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ooooo wat spannend zeg! Nee geen ervaring mee, met vroeg. Testte altijd op of na nod..... Heb bij mijn zwangerschap ook pas 4 dagen na mijn nod positief getest!

Lastig hoor, wat nu wijs is.....
    Hou je ons op de hoogte?

7. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    OOOHHHHH wat spannend! Tja, geen idee, teste zelf pas 5 dagen na NOD positief... pfff wat een zenuwen zeg!

Ben heeeeel benieuwd!

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Nog een testje gedaan oebemasmama? Zo spannend voor je!

Hoe is het met de anderen?
    Hier een werkweekend dus weinig op zp!

Goed weekend meiden!

9. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Hoi Woezel, mamsie en de rest,
    Vanmorgen een gevoelige test gedaan. Maar hier was nog minder op te zien dan op de kv 2 v5. Moest heel goed kijken. En dan zag je wel een heeeeeeeel licht streepje.
    Dus maar even wachten tot maandag en dan opnieuw.
    Voel me wel zwanger. Maar ja je lijf kan je ook voor de gek houden.
    Ik heb wel elke keer een rode warme kop. Echt heel irri. Soort opvliegers. Verder geen ongi klachten. Wel een klein beetje last van mijn rug maar niet zo erg als vorige maand met ongi.
    Dus heb goede hoop. Maar even de volgende test afwachten.
    Spannend.
    Ikhou jullie op de hoogte.

Verder nog plannen voor het weekend.

Groetjes

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oebamasbaby wat spannend zeg!!

Een licht positieve test alweer!!

Jeetje ik kan echt niet wachten, toch nog even geduld hebben voor mij.

Fijn weekend dames!

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

overigens testte ik dik positief op NOD met sensitest, die horen extra gevoelig te zijn, ik heb ze nu alweer in huis:)

ze roepen naar mij vanuit het laadje, maar toch eerst beginnen met klussen :p

12. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oboemasbaby: Te spannend maak je het hoor!:p
    Hier lekker vanavond op de bank met manlief. En nog steeds op zoek naar m'n ei...:p;)

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oboemasbaby wat suuuuper spannend!!!! Ik testte 3 dagen voor mijn NOD ook licht positief met kruidvat 2 voor 5 dus ik ga er vanuit dat je gewoon hartstikke zwanger bent!!! Gefeliciteerd!!!!!!! (een voorzichtige)

Wij zouden in april gaan beginnen met klussen, maar nu blijk ik 2x in april ongi te zijn! 1 x begin april en 1x eind april, als mijn cyclus loopt zoals moet. Ik heb even gerekend en mocht ik zwanger worden begin april, dan ben ik 1e kerstdag uitgerekend.... Dit wil ik echt niet (en dat klinkt zooooo fout voor mensen die al heel lang zwanger willen worden of heel veel moeite moeten doen om zwanger te raken. Sorry daarvoor) dus wij gaan pas vanaf eind april aan de klus!

Ik heb gehoord dat de voorraad Pregnyl (middel om je ei te laten springen begreep ik) op begint te raken. Ik ga nu dus voor 100% zeker meedoen met MvM als ik zwanger word. Ik wil het eigenlijk niet en vind het smerig en word er kotsmisselijk van, maar ik kan het niet maken om het niet te doen terwijl mijn schoonzus hiervan afhankelijk is!

Iedereen een fijn (werk) weekend! Wij hebben een nieuwe auto dus ik ben vandaag lekker wezen toeren en morgen gaan we met vrienden naar Chimpie Champ (indoor speeltuin) zin in! Denk dat onze kleine meid weer heerlijk los kan gaan daar!

14. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Wat rustig hier zeg...
    @Oboemasbaby: Al weer getest? Spannend hoor!

@ jojo83: Snap je wel hoor, dat je niet 1e kerstdag uitgerekend wilt zijn, en als je de luxe hebt dat je het kan 'plannen', prima toch...

Hoe was het in Chimpie Champ? Wij hebben dat ook hier in de buurt, mijn zus is er laatst geweest, schijnt heel erg leuk te zijn...

@ minnieJ: Jij kan echt neit wachten he...:p:D

15. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Goedemorgen dames.

Nou goed nieuws. Vanmorgen nomaals getest met kv 2 v 5. En ZWANGER :)
    Wel raar dat die gevoelige test toch minder gevoelig bleek te zijn dan die van de kv.
    Maar ja. Uiteindelijk maakt het niet uit.
    Zwanger en dat al in ronde 2. Ik vind het super spannend.

JoJo: 1e kerstdag lijkt mij ook niks hoor.. Snap ik helemaal.
    Vind zowie zo december niks. Kerst, sinterklaas en oud en nieuw.. Is al veel te druk. haha.

Woezel : succes met het vinden van je ei.
    Het is bijna pasen. Eitjes genoeg dan zou je zeggen :) ik duim voor je.
    MiniJ: veel succes met klussen.

Hoop dat alle dames die er mee bezig zijn. Snel zwanger mogen worden...

liefs

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ohhhh wat leuk!! Gefeliciteerd meid:)!!!

Pfff ik ben zo bang nu dat het niet zal gaan lukken voo rmij, en daarom denk ik ook soms laten we maar eerder beginnen.

Maar goed, ik was bij mijn zoontje ook bang vanwege die schildklier dat ik onvruchtbaar zou zijn, en uiteindelijk 2e ronde raak, dus stel dat het meteen zo snel raak is, dan zou ik het zwaar vinden als kindje dus in de winter geboren wordt.

Dus ik moet nog geduld hebben, maar ik vind het heel moeilijk, vanwege mijn angst omdat mijn schildklier er niet beter op is geworden, en vanwege mijn ongeduld dat ik gauw weer zo'n kleintje in mijn armen wil:)

Maar goed, toch nog even 3 maanden geduld, mocht het mij moeite gaan kosten zwanger te raken, dan maken die 3 maanden verschil natuurlijk ook niet uit.

17. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    JEEJ! Gefeliciteerd! geweldig zeg! En zo snel ook! Super:D Geniet er lekker! Al last van kwaaltjes?

X

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    WHOEIEEEE gefeliciteerd zeg! Wat super! En heerlijk dat het zo snel raak is. Voel je je goed?

Hoe is het met de anderen? Idd genoeg eitjes overal ;) hier megaongi geworden. Pfff maar even een dagje rustig aan doen (vannacht slaapdienst gehad). Zoonlief slaapt dus lekker met de beentjes omhoog.

Manlief gaf vorige week nog aan niet te weten wat hij wil. Blijf er zo af en toe maar opmerkingen over maken. Wil zooooo graag een 2e....

Succes met wachten Minniej! De tijd gaat gelukkig snel, het is al maart!

19. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Mamsie: ja, rustig aan doen hoor..
    @ Hier: Nog steeds op zoek naar m'n ei ;) (dag 17 al )

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaa wat fijn! Zwanger zwanger zwanger!!!! Gefeliciteerd! Hoop dat wij je snel zullen volgen! :D

Hmmm dat ei heeft zich goed verstopt zeg woezel!!! Hopelijk vind je hem snel! Ik heb geen ovulatie testen in huis en temp ook niet, maar ik moet me wel bedwingen hoor! Denk dat mijn ei eraan komt, want ik heb buikpijnig gevoel alsof mijn ongi eraan komt! Dat heb ik meestal rond mijn ei!

Oh meiden ik ben zooooooooo blij! Manlief wil er deze ronde al voor gaan! Mocht ik zwanger worden deze ronde dan ben ik rond 29nov uitgerekend. Bij Charlie ben ik 2 weken te vroeg bevallen dus de kans dat ik weer vroeg ben is wel aanwezig. Lijkt me heerlijk! We hebben al goed ons best gedaan en dat blijven we deze week maar doen hahahah! Moet manlief natuurlijk niet het idee geven dat echt op de klok wil klussen, maar eigenlijk is dat wel zo hahah! Ben benieuwd!!!!

Deel Deze Pagina