De elektroden onderbreken t pijnsignaal, waardoor je minder pijn zou hebben tijdens de weeën. Veilig voor moeder en kind. Pijn gaat niet weg maar t zou beter te handelen moeten zijn. Meer gevoel van controle ofzo
Ik las hier op de website over zo'n baarkruk en de cursusleidster van de zwangerschapsyoga had het er ook telkens over, jullie enig idee of dit echt zo'n succes is? IK begreep dat ze het in ziekenhuizen ook altijd paraat hebben mocht je dat willen, maar dat ze het zelf liever niet hebben omdat ze moeilijk kunnen zien wat er allemaal gebeurt. Trouwens, oboemasbaby, dat zei jij pas al woezel, maar idd die hebben we een tijd niet gezien zeg! Zou ze werk hebben gevonden inmiddels? Ben benieuwd hoe het met haar jongens gaat!
Een vriendin van mij wilde ook op zo'n kruk bevallen maar uiteindelijk niet gedaan. Ze wilde in bed blijven. Geen idee of ze deze in het ziekenhuis ook hebben. Vk heeft hem wel dus daar moet je van te voren aangeven dat je er gebruik van wilt maken.
Ja bij n had ik ook erg de neiging gewoon in bed te blijven toen de weeën echt heftig waren. Ik vraag me af of de meeste vrouwen dat nou hebben of idd gaan rondlopen etc
Ik kon juist niet liggen Minniej. Had alleen maar rugweeen en moest die echt staand opvangen. Laatste stukje liggend gedaan maar dat vond ik echt niet fijn.
Geen idee. Zo begon het bij mij. Bij de miskraam de dag voordat het loskwam, ook de hele dag last van mijn onderrug gehad.
Jeetje lijkt me vreselijk pijnlijk zeg, ik voeldevt alleen in buik volgens mij en beneden. Ik kreeg ook enorme trilbenen en ging klappertanden haha, heel apart
Bij Emma had ik alleen maar rugweeen en bij Sophie zowel rug als buikweeen. Vond die rugweeen erg moeilijk op te vangen en ook heel pijnlijk in mijn onderrug. Echt niet fijn. Gelukkig kreeg ik bij Sophie van een super lieve verpleegsters steeds een warme kruik in mijn rug en dat hielp wel. In het begin ving ik rugweeen ook het liefst staand op, manlief met zijn vuisten in mijn rug tegen druk te geven. Maar op een gegeven moment wilde ik alleen maar op mijn zij liggen. tijdens het toucheren en het persen moest ik wel steeds op mijn rug maar vond dat echt vreselijk.
Oh jeetje klinkt pijnlijk zeg, nou gelukkig heb ik die geboortetens, mocht ik rugweeen krijgen, die is speciaal daarvoor ook voor als vrouwen rugweeen hebben, dan moet ik hem extra hard aanzetten op mijn rug
De laatste officiele dagen Minniej! Hier een slapend, ziek jochie op schoot.... Weer eens koorts. Moet zelf zo gaan werken, geen zin in nog!
Oh wat zielig en met dit mooie weer ziek, nou hopelijk is hij gauw ook weer opgeknapt. Vandaag veel harde buiken sinds de lunch, met zeurende pijn onderin mijn buik dat dan weer wegzakt als de harde buik wegzakt. Beetje gedut maar ging erg moeilijk, op de een of andere manier leek ik in bed liggend meer last te hebben van die harde buiken.
Oeh spannend Minniej!!! Mamsie, wat zielig dat hij ziek is.... Heeft hij vaak koorts de laatste tijd dan? Kan me voorstellen dat je dan niet wil gaan werken. Balen zeg.
Grrr al hele dag pijnlijke harde buiken nu al 2u om de 10 min, ene x duurt t langer dan 30 sec en flink pijnlijk qndere x weer minder maar al de hele dag, ik hoop dat t of doorzet of stopt