Jeeeeej go Sophie! Minniej, hoe is het bij jullie? Hier zo werken. Laatste dienst op tijdelijke groep, vanaf morgen weer bij mijm eigen groep. Fijn! Nog een weekje tot de vakantie
Wat heerlijk woezel!! Hier lijkt het ero dat S juist weer sneller komt snachts, gek is dat, hij sliep echt weken iets van 5u en daarna 4u, nu is het eerst 4u en na de nachtfles 3u..maar 's avonds moeten we hem wel weer wakke rmaken voor de fles, misschien wordt het tijd dat hij binnenkort boven gaat slapen maar hij heeft af en toe nog krampjes en slaapt daardoor begin van de avond wat onrustig. Hoe is het verder met jullie? LEkker afgekoeld he! Oh dame, we hebben weer muizen,e cht balen, zal wel komen door dat de deuren constant open waren, maandag bestrijdingsdienst bellen
Hoi hoi, Minniej, Sophie ging ook op een gegeven moment weer anders slapen in de nacht, eerst een lange ruk en daarna om de 3 uur weer. Wisselde heel erg. Nu ook nog hoor. Ze heeft 3 nachten heerlijk doorgeslapen, vannacht was ze weer wakker. Geen honger want ze wilde geen flesje. Maar goed, ze zit ook mega in een sprong, rolt alle kanten op, ze lag vanochtend ineens op dr buik in bed, helemaal aan het hoofdeinde. heel bizar. We zitten trouwens te twijfelen of we Emma naar de psz zullen doen. Ze gaat nu nog maar 1 dag naar het kdv en de rest van de week is ze altijd thuis bij mij of bij mijn man. Misschien is het wel goed voor dr, en leuk... Maar weet niet zo goed of we dan 1 ochtend doen of 2... Wat denken jullie? Mamsie, bijna vakantie? Hier ook, volgende week vrijdag gaan we lekker 2,5 week naar Frankrijk! Zin in!
Hai woezel, tja het ligt denk ik ook eraan hoe vaak je met haar speeldates hebt enzo. Ik heb met Noah amar 1x in de week een speeldate, en soms toevallig 2x, eerst had ik daarnaast dan ook de speelgroep dus kwam hij genoeg in contact met kinderen maar dat is tot 2.5 jaar dusd at is nu gestopt. Na de zomer beginnen we met 1 ochtend maar ik hoop gauw naar 2 te gaan zodat hij op z'n minst 2 dagen met kinderen kan spelen, hij heeft daar nu echt behoefte aan merk ik de laatste maanden. Daarvoor nog niet echt. Ik zie er erg tegenop hoor het wennen, mijn verstand zegt het is goed voor hem maar mijn gevoel...en ik weet ook niet zo goed wat nou de bste manier is om te wennen, we zijn voor de zomer al 3x geweest om te wennen, maar ik weet niet of hij dat nu allemaal vergeten is (en vooral dan de leidsters) en of ik dus overnieuw weer moet wennen. Ik zal het ook maar overleggen. Hoe gaat het verder met jullie? Mamsie nieuwe buikfoto? Hoe heb jij het ok alweer aangepakt met PSZ?
He meiden, YES! Vakantie! Zo aan toe ook! En eindelijk weer tijd om hier even wat te kletsen Hoe is het met de kids? Nachten wat beter? Hier echt toe aan vakantie merk ik aan mijn lichaam. Bekkenklachten nemen toe dus tijd voor rust. Waarschijnlijk gaan we volgende week nog even een weekje in de caravan van een oom en tante. Staan hier dichtbij maar de caravan staat door de weeks leeg. Lijkt me erg fijn om nog even weg te zijn! Woezel, jij ook bijna vakantie he! Heerlijk! Minniej, T had er ook moeite mee in het begin, met de psz. Heb bewust weinig aandacht aan het verdriet besteed en veel positieve dingen benoemen. Hij moest er echt even doorheen maar vind het nu superleuk!
Mamsie, hoe lang duurde t voor hij niet meer ging huilen als je hem bracht? Heerlijk in een caravan, volgend jaar willen wij naar frankrijk in stacaravan, lijkt me echt gezellig!! Hier heeft S vannacht 5u geslapen, joepie!!!
en pas op met je bekkenklachten! Nik smeer tillen, niet stofzuigen, echt heel rustig aan doen want vanaf 30 weken kon ik bijna nik smeer en dat is echt vervelend. Dus nu goed oppassen
Euhmmm ik dacht na een keer of 6-7. We zijn samen wezen kennismaken en de keer erop hem direct daar gelaten. Kort afscheid genomen en snel weer gegaan. Hij moest er echt even door. Super hoor, 5 uur slapen! Ik heb zw.schapsischias (een zenuw die knel komt te zitten in mijn bil) dus geen bekkeninstabiliteit. Kan gewoon alles doen mits ik mijn spieren goed gebruik. En dat laatste vergeet ik nog weleens.....
He dames, Minniej, 5 uur geslapen goed hoor!!! Wel naar als N moet huilen bij het weg brengen hoor. Wij willen ook starten met 1 dag naar de psz. Maar weet nog niet of er plek is, schijnt behoorlijk vol te zitten. Nou ja, we zien wel. Ik denk dat het goed is, maar vind het toch denk ik niet zo leuk als mijn meissie weg is. Kijk, als ik werk en ze is naar de opvang is het toch anders, dan ben ik ook aan het werk maar als ze naar de psz gaat ben ik gewoon thuis, Gek hoor. Maar goed, wel leuk voor haar denk ik. Mamsie, naar zeg die ischias. Mee oppassen hoor! En ook daar rustig mee aan doen. Wel heerlijk dat je vakantie hebt he! Schiet allemaal al best op hoor bij jou! Hier ook heerlijk bijna vakantie. Alleen maandag en dinsdag ochtend nog werken en vrijdag avond gaan we op vakantie. Lekker naar Frankrijk! We hebben een vouwwagen, echt genieten. Emma kan al niet meer wachten! (hebben gister de vouwwagen van de stalling gehaald en ze is nu al zenuwachtig hihihi) Met Sophie gaat alles super. Is enorm bezig met bewegen. Rolt van rug naar buik en van buik naar rug en wil eigenlijk al kruipen, doet dr kontje omhoog en wil dr beentjes eronder doen maar dan wil nog niet zo goed ''s nachts slaapt ze over het algemeen goed. Van de week werd ze weer steeds wakker en bleef dan 1,5 uur wakker. Maar we hebben ontdekt dat het toch een groot deel aandacht vragen is. Want een flesje hoeft ze niet (geprobeerd). Dus nu maar laten liggen (ze huilt niet, kletst gewoon) en nu na 2 nachten dat gedaan te hebben heeft ze vannacht weer door geslapen. Dus het gaat lekker. Zo, nu lekker eerst weekend. Morgen 2 verjaardagen (zwager en mijn zus) dus druk druk druk... Fijn weekend! X
Oh dat ichsias had ik ook soms last van bij N en S, niet heel veel gelukkig! Maar dat is heel vervelend, doe rustig aan, warme kruik hielp bij mij goed! Woezelwat heerlijk dat je opvakantie gaat naar Frankrijk, en ja kameren is altijd spannend voor kinderen. Ik kan niet wachten tot wij met ons gezinnetje op vakantie gaan volgend jaar! Nou veel plezier! Nog 2 fotos in mijn album geplaatst, sinds gister lacht S echty naar mij, dus echt sociaal lachen uit herkenning, zo lief!
Dames we kletsen gewoon al 1.5 jaar al met elkaar realiseer ik me, jeetje, soms misschien wat meer en soms wat minder als we het druk hebbne, maar we houden contact, leuk hoor
Gelukkig heb ik vakantie en kan ik ook echt rustig aan doen! Verdeel al langere tijd de huishoudelijke taken over de week. Voorheen deed ik nog weleens vanalles op 1 dag, nu wat spreiden (én manlief inschakelen ). Gaat de tijd toch snel he, alweer 1,5 jaar! En wat is er veel gebeurd. Lang wachten op zwangerschappen, geboortes, een miskraam. Willen jullie eigenlijk nog een 2e? Hebben jullie trouwens Facebook? Kunnen we elkaar evt toevoegen als jullie dat willen. Hier even met m'n mannen de stad in! Fijne dag meiden!
Ja lijkt me leuk, als we maar niet bekendmaken op facebook wat onze namen op zwangerschapspagina zijn, want anders zou iedereen zo onze intiemste dingen op kunnen zoeken Ik mail jullie mijn voor en achternaam! Ik wil eigenlijk al heel gauw voor een 3e gaan maar manlief zegt misschien een 3e...dus hij is nog niet zover dat hij het nu al zou willen. Maar ik heb hoop. Jongen of meisje het lijkt me zo gezellig 3 kids!! Nou ik krijg zo bezoek doeiii
Hier heerlijk even gewinkeld! Voor T een winterjas in de uitverkoop. 20 euro dus vond ik meevallen. Helemaal blij! Minniej, heb veel meiden van het miskraamdeel ook op FB. We gebruiken op FB nooit elkaars nickname. Is wel zo handig om hier redelijk anoniem te blijven . Heb je een uitnodiging gestuurd!
Ja, leuk, Minniej, zal je zo een uitnodiging sturen. Mamsie, zal ook mijn echte naam naar je pb-en kun je mij ook uitnodigen