Daarom! En ik kan het weer van mijn lijstje afstrepen van de dingen die voor de bevalling nog moeten . Hoe is het bij jullie? Laatste weekje Woezel! Hier geniet ik volop van de rust van niet werken. Lekker in huis bezig met opruimen en uitzoeken. Ook erg fijn!
Mamsie en ben je al wat dingen klaar aan het maken voor de baby in huis? Kamertje?Kleertjes tevoorschijn toveren? Heerlijk dames even vakantie, tja ik werk niet maar goed als mijn man werkt voelt het natuurlijk niet als vakantie voor mij want ik moet gewoon vroeg eruit en allemaal dingen doen met de kinderen. En als mijn man dan vrij is heb ik ooke cht dat vakantie gevoel Maar helaas voorlopig geen vakantie, hij is net een maandje vrij geweest Dat wordt pas weer met kerst..
Nou, heb de eerste dingen opgezocht vorige week. Gaan morgen verder. Moeten ook op zolder opruimen samen. T is morgenochtend naar de psz dus kunnen we mooi even aan de slag. Babykamer is alleen een kwestie van schoonmaken. Lekker hoor Woezel! Vrijdag weg toch? Wordt het hier rustig volgende week. Wij zijn dan ook een weekje weg Samen vrij zijn is ook erg lekker Minniej! Wij hebben normaal alleen in de zomer samen vrij. Manlief heeft dan wel een week of 5-6 vakantie dus dat is wel erg prettig. Nu is december ook 2 weekjes vrij, nadat ik bevallen ben.
Zo meiden, mijn laatste berichtje voor de vakantie. Vanavond rijden we weg. Heerlijk! Lekker even genieten. Mamsie, jij ook veel plezier! Minniej, geniet van je mannen thuis! Vind het ook altijd heerlijk als manlief weer thuis is hoor, kun je het toch allemaal een beetje samen doen. X
Fijne vakantie Woezel! Geniet ervan meid! Hier even een dipje. Klets ook in een miskramengroepje. 1 van die meiden kreeg in januari een miskraam. Kindje werd met 14w2d ineens geboren. Nu weer zwanger. Goede echo's, alles zoals het hoort. Post ze gister dat het weer niet goed is gegaan. Was nu 14w5d oid. Zo heftig vind ik dat. Ineens bevallen op dat termijn...
ach wat vreselijk zielig mamsie voor dat meisje. Woezel fijne vakantie. Hier zijn de muizen weer terug...bestrijdingsdienst geweest overal gif geplaatst, ik word gek van al het geknaag zo vies!! Vervelend dat buren er niks aan doen, zij heeft er het hele jaar last van maar ze is zo iemand die zich een beetje isoleert vd buitenwereld en dan niet iemand haar huis in wil van de bestrijdingsdienst, heel irritant. Nou geniet van jullie vakantie meiden!
Minniej, succes weer deze week met je mannetjes! Wanneer start N op de psz? Ik ga lekker genieten van mijn mannen en de rust!
Donderdag! Ik denk dat ik t wennen niet teveel meer ga rekken. Ben in juni 3x wezen wennen. Onthoudt een kind v zijnleeftijd dat denk je? Jawel he?
Nou peuterspeelzaal is goed gegaan zoals je kon zien/lezen mamsie. Hoe is het met jou verder? Dinsdag gaan we weer, een van de juffen van vandaag is er dan en een nieuwe juf die we nog niet hebben gezien..
Hier heerlijk wat dagen weggeweest. Helaas net zo'n goed bed. Zouden een week gaan maar zijn wat eerder terug gekomen. Geeft niet, hebben enorm genoten van de rust en van T uiteraard! Komende week ook nog vakantie en dan 6 weken werken. Super dat de psz goed ging! Hoe ging het bij jou? Lastig? Wel lekker om even alleen met S te zijn toch?
Ja ik moet zeggen hoe dol ik ook op N ben het is fijn hem eens een paar dagen in de week ergens achter de kunnen laten, op een fijne plek. Niet omdat het zo druk thuis is want S is een engeltje, slaapt, lacht en is erg tevreden, maar omdat N zich vaak nu verveelt thuis, hij heeft er echt de leeftijd voor, en soms weet ik niet meer wat ik met hem moet doen, ik moet namelijk altijd iets leuks bedenken en elke dag is dat soms wel wat moeilijk vind ik..
Vervelend van het bed, ik ken dat, vooral als je zwanger bent. Zal ik jullie eens wat vertellen, nou woezel leest dit nu niet maar later vast, ik mis het alweer om zwanger te zijn en ik heb het serieus met mijn man erover gehad dat ik toch ook wel een 3e zou willen..het valt me erg mee met 2 kinderen, en ik wou altijd een groot gezin, liefst zelfs 4!! Maar manlief had eigenlijk altijd maar 2 gewild, maar omdat ik het graag wil zal hij erover nadenken..niet nu he natuurlijk, maar ik zou het wel leuk vinden met hetzelfde leeftijdsverschil als S en N nu hebben, 2 jaar. Nou goed, we zullen zien, wie weet kunnen we het topic aanpassen naar in de lente voor een derde gaan? hahaha
Daarom vind ik het voor T ook fijn dat hij naar de psz kan. Even weg van thuis, andere omgeving en inderdaad meer uitdaging! Fijn Minniej, dat je man er over na wil denken! Hier hoef ik er niet eens over te beginnen. Mag al blij zijn met een 2e.... Ach, we zien wel. Eerst deze er maar eens uitpoepen over 13 weken!
I know mamsie...maar ik moest man ook overtuigen voor 2e hoor, als de wens van de vrouw groot is en de tegenzin van de man niet teveel dan denk ik dat het wel goed komt. Hoop ik. Het liefst wil ik morgen al vragen; en heb je nagedacht? Hhihi...maar niet te vaak misschien erover beginnen (en ook niet te weinig anders vergeet hij het!!) Net weer naar PSZ gebracht, net gebeld na half uur, niet gehuild, zo opgelucht!!!
Er was een vrouw daar met 3 jongens, erg leuk is het zei ze 3 kinderen, echt gezellig, je hebt dat grote gezin gevoel maar financieel etc is het nog te doen
wat een allemansvriend is die noah toch, ik kom binnen en denk; wat kom ik hier eigenlijk doen. Meneer zit gewoon gezellig fruit te eten (zelfs appel terwijl hij dat thuis niret wil, joepie!!) en grapjes te maken. Ik ben echt stomverbaast hiero ver, na 2 jaar alleen maar thuis met mama zijn zo makkelijk. Hij was er echt aan toe blijkbaar
Heerlijk toch Minniej! Hij blij, en jij even wat rust! Hier een slechte dag. Erg moe, baby ligt dwars in mijn buik, beetje ongemakkelijk. Middagje bank hangen maar....