In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik normaal ook niet hoor maar afgelopen voelde ik heel duidelijk dat 'ie dwars lag. Nu weer "normaal" gelukkig!

Warme dag een beetje doorgekomen?

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik vind het heerlijk dat de hefst er weer aan komt hoor, met zo'n klein baby'tje kan je zo weinig met die hitte, en ik ben ook niet echt zo'n zomermens, ben meer een hefts-lente mens:)

Nog iets leuks gedaan met manlief voor jullie 6-jarig jubileum:D?

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He Minniej!

Die herfstdagen heb je al gehad hoor! Pfff wat een regen is hier gevallen zeg.
    Vandaag weer een zonnetje als het goed is!

Hoe is het verder? Lekker in het ritme met je mannen?

Hier erg druk. Sinds maandag weer aan het werk, gehoord dat de locatie half oktober dicht gaat dus de komende weken 5 clienten verhuizen. Ik coordineer de boel dus best wel stressen nu.
    Zwangerschap gaat oke. Klachtjes nemen toe, logisch aangezien het allemaal wat zwaarder wordt nu. Kindje beweegt veel, echt anders als bij T. Wel een gek idee hoor dat ik de 30 weken al nader....

Enig idee wanneer Woezel terug komt?

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Nee geen idee wanneer woezel terug komt, misschien net terug deze week..

S is wat vaker wakker nu overdag, hij groeit als kool, met 10 weken 6400, net zo flink als N was alleen dan kleiner.

Apart he zo'n 2e zwangerschap gaat veel sneller he? Ook als de baby er eenmaal is hoor, gaat veel sneller.

Nou s huilt een beetje, moe maar slapen wil niet lukken. Ik bericht later nog:)

Wat vervelend van je werk, doe rustig aan he!!

5. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ben er weer hoor. Gister ochtend terug gekomen van vakantie. Echt heerlijk gehad. Emma vond het geweldig allemaal, lekker buiten spelen, veel vriendjes, hele dagen zwemmen. Heerlijk.Sophie deed het ook prima. Kortom, heerlijke vakantie gehad.

Mamsie, gaat al hard he, fijn dat je vakantie ook goed was. Wel naar van je werk hoor... pfff, doe het wel rustig aan hoor. Je bent al behoorlijk zwanger nu:D

Minniej, gaat lekke met je mannen dus. Pffff een derde, moet er nu echt niet aan denken. Manlief wil graag een derde maar weet niet of ik überhaupt nog één wil..Sophie is heel makkelijk en lief maar vind 2 (voorlopig) toch wel genoeg:p

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Heerlijk hoor zo'n vakantie, dat willen wij ook gaan doen in Frankrijk volgende zomer!! Geeft je met kinderen ook veel vrijheid. Ik zat te denken aan een stacaravan via vacansoleil. Leuke foto's ook op FB!

Zo dde kleinste man heeft weer doorgeslapen vannacht tot 6u, joepie!! Dus ik zit nu even terwijl ze allembei nog verder slapen aan mijn koffie, in mn uppie, heerlijk even rust!

Wat bof jij dat je man wel zo snel weer zou willen, hoopt hij ook een beetje op een jongen? Ik moet zeggen dat het wat extra sterk is de wens omdat ik toch hoop ooit een dochter te hebben, maar ook al had ik nu een jongen en een meid gehad dan had ik nog voor eedn 3e willen gaan, altijd graag een groot gezin gehad.

Nou ik ga even kijken hoe het met de kleine monstertjes is, kijken of ik nog snel even mag douchen:p

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Welkom terug Woezel! Lekker hoor, even tijd samen als gezin. Inderdaad superleuke foto's!
    Wanneer is de vakantie voorbij? Maandag weer werken?

Minniej, lekker he, even rust! Hier nu alleen. T slaapt en manlief is aan het werk. Ik vind dat wel prettig zo af en toe, even alleen op de bank hangen.

Werken hakt er wel in. Vandaag weer een drukke dag maar nu gelukkig weekend.
    Ben inderdaad al behoorlijk zwanger Woezel. Kan het nu niet meer ontkennen :D

8. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Plaats buik foto of moet ik opfb kijken heb je daar wat staan?

9. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Minniej, manlief zou ook niet nu meteen een derde willen hoor maar wil tzt wel graag een derde. maar is nog een discussie punt hier hoor;)
    En ik denk niet dat ie hoopt op een jongetje, hij vind het super geweldig dat ie 2 dochters heeft en denk zelfs dat ie stiekem hoopt dat de derde weer een meisje zou worden hahahah:$:D

Lekker trouwens dat S door gaat slapen. Heelrijk hoor. Sophie doet het ook super. Voor de vakantie zijn we er achter gekomen dat ze 's nachts wakker werd gewoon voor de aandacht. Ze wilde namelijk ook niet drinken Hebben haar laten liggen kletsen (ff checken dat ze geen poepluier had enzo) en n a3 nachten was het over. Nu slaapt ze steevast van 19.00-6.30/7.00

Mamsie, lekker weekend nu he... Wordt echt steeds zwaarder dat werken he, vond ik ook... Geniet van je weekend.

Moet maandag weer werken inderdaad.

Fijn weekend verder meiden!

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Nieuwe foto in album! :D

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hoe is het hier dames? Laatste keren heeft N toch wel wat moeite op de PSZ, ik moet hem elke keer huliend achterlaten en tref hem ook huilend weer aan. Net even gebeld, ze zei dat hij af en toe moeilijk heeft en af en toe bijtrekt, maar dat we wel iets eerder moeten komen. Zo akelig, je weet dat het t beste is voor je kind maar het voelt ook heel erg tegenstrijdig, zit ik hier een hele ochtend koffie te leuten terwijl ik weet dat mijn ventje verdriet heeft

12. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    pff moeilijk zeg. Misschien nog even de tijd geven? Wat vinden de leidsters ervan? Zou het ook heel erg vinden als je je kind zo moet achterlaten en moet ophalen. Maar misschien moet je het even tijd geven? Sommige kindjes hebben echt even nodig om te wennen...

Sterkte ermee!

Hier alles zijn gangetje, niks bijzonders eigenlijk. Druk met de meiden;)

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    T heeft dat ook een aantal weken gehad Minniej. Niet fijn he!

Hier erg druk met werk. Nog 4 weken.....

14. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja echt niet fijn, ik merk wel dat het me minder zwaar valt dan die eerste keer, omdat ik nu gewend ben hem even uit handen te geven zeg maar, maar goed hij speelt tussendoor ook vertelde ze me en dan is hij af en toe weer sip, het zal idd wel bijtrekken en als t binne paar weken niet bijtrekt kan ik misschien een dag eraf halen ofzo, het is wel voor zijn plezier...

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden,

hoe is het?

Woezel, werkritme weer te pakken?

Minniej, hoe is het bij de psz gegaan deze week?

Hier erg druk met werk. Echt aftellen en vooral nog even doorbikkelen! Nog 3 weken....

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hey mamsie! PSZ ging wat beter deze week, nog wel huilen bij afscheid maar leidster zei dat hij binnen 2 min stil was. hij eet ook beter fruit daar trouwens dus ik geef elke keer lekker exotisch fruit mee, hij eet namelijk altijd heel slecht fruit en groente.

Verder alles goed, genieten van mijn mannetjes? Nog even mamsie, tijd vliegt, ik ben zo benieuwd!!!

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik ook Minniej! :D

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Heb je al een voorgevoel? Of het een jongen of meid is?

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik neig naar een jongen omdat de zwangerschap redelijk hetzelfde lijkt te gaan maar ja, dat zegt niets. Maar een meisje zou wel erg leuk zijn ;)
    Mijn ouders hebben nu 4 kleinkinderen, alle 4 jongens dus mijn moeder zou een meisje ook helemaal geweldig vinden.

Maar feit blijft, zeker naar de miskraam, dat het een wonder is om zwanger te zijn en een kindje te krijgen. Of het nu een jochie of een meid is, een wonder blijft het!

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Dat is zeker zo, moet je eens voorstellen het verdriet van geen kindje mogen dragen, baren, verzorgen, knuffelen, helemaal van jou. Dat is toch waar het om draait:)

Kortom we boffen enorm dat we dit mogen ervaren en moeten dit af en toe oookgoed realiseren!!

Deel Deze Pagina