Super hoor Jojo! Onwijs spannend weer natuurlijk maar erg leuk! Hoop dat het snel raak is. Veel plezier in ieder geval! @woezel heb je altijd een late ei? Ik nl wel (dag 18-19 bij een cyclus van 28 dagen) Hier lekker rustig middadgje gedaan. Even met de oogjes dicht op de bank.
He meiden, Jojo! wat spannend! Wat onwijs leuk dat jullie er al voor gaan! Hopenlijk is het snel raak! HIer nog geen ei. Heb geen idee eigenlijk of ik altijd een laat ei heb. Deze maand was ik voor het eerst weer 'echt'ongesteld na zwangerschap/borstvoeding/spiraal. Voor mijn eerste zwangerschap was ik altijd aan de pil dus ja, weet ook niet hoe het toen was. En toen ik destijds met de pil stopte had ik na het het ontpillen 2 cycli en ergens in het midden mijn ei denk ik maar daarna was ik al zwanger.... Nou ja, we zien wel. Mega drukke dag gehad, vanochtend half 7 de deur uit en net pas thuis. Even lekker in een heet bad... x
Goedemorgen dames! En? Al eieren gevonden ? Gister met mijn zoontje naar een speelgroep gegaan, wat leuk zeg, je kan lekker met andere moeders kletsen en kind kan ondertussen lekker spelen, zeker voor herhaling vatbaar. Doen jullie dat wel eens? Of gaanjullie kindjes naar een peuterspeelzaal/opvang? Het is wel weer meer gaan kriebelen want oh waty zagh ik veel dikke buikjes onder die moeders In april een afspraak met de endocrinoloog, hopelijk geeft het mij wat vertrouwen dat het allemaal wel goed zal komen met die schildklier en dan in juni aan de slag
Hier ook echt de kriebels hoor! Nog even volhouden Minniej! Hoe is het bij de anderen? Vanavond lekker even met mijn lief uit eten geweest. Fijn tijd samen, doe we te weinig.....
He meiden, Zo, ei is gevonden... Als het goed is issie eergister of gister geweest. Ik voel dat ook nooit dus dat is een beetje lastig maar volgens de temp methode is het ongeveer dan geweest. Dus dat scheelt weer hihhihi @ MinnieJ: Mijn dochter gaat 1,5 dag naar de opvang (kinderdagverblijf). Daar speelt ze heerlijk. Ze vind dat echt leuk nu, met andere kindjes spelen enzo. @MamsieM: Ja, af en toe even smaen weg is ook heel goed voor je relatie! Hoe is het met Oboemasbaby eigenlijk... Al kwaaltjes enzo? hier even tijd voor mezelf. Meissie ligt op bed, kamer is gedweild dus nu even op de bank
Eindeijk gevonden dus, dat eitje hahaha hopelijk is het raak deze maand! Hier ook nog even bankhangen en dan zo aan het werk! Fijne dag allemaal!
Minniej mijn opmerking was bedoeld voor Woezel. Hier wil manlief nog steeds geen tweede dus voorlopig alleen maar oefenen hierzo! Fijne zondag!
oh ik had eventjes niet goed gelezen, dus voor jou nog even geduld hebben en woezel aan de slag. Nog 3 maandjes voor mij, ik kan niet wachten. En oebamasbaby, hoe gaat het met jou? Al ochtendmisselijk of andere kwaaltjes? Zo gek trouwens, heeft een van jullie dit ooit gehad, 4 dagen te vroeg ongesteld, ik was afgelopen maanden zo regelmatig, precies 28 dagen, en nu een cyclus van 24 dagen, betekent dit dan dat je ook geen eisprong hebt? Ik hoop het niet..
Bij mij is het de laatste maanden ook erg onregelmatig. In nov was ik 6 dagen te laat maar in dec 4 dagen te vroeg. Geen idee of je dan geen ei hebt eigenlijk.....
Ach ja, zolang ik eenmalig een beetje gek vroeg menstrueer ga ik me nog niet drukmaken erover En je man, die wil helemaal geen tweede? Of was het dat hij er voorlopig gewoon niet over na wil denken?
Hoi Allemaal, Laatste dagen druk geweest Ik had 4 dagen voor NOD al kwaaltjes. In eens verschrikkelijk warm. Echt een rode boei als een tomaat. Dan gewoon naar buiten in een shirt. Zo warm. Dan weer heel koud. Moet er wel op letten dat ik eet. Anders idd misselijk. De eerste dagen verschikkelijk last van mijn buik. Maar dat is al minder. Verder gaat het wel goed. Al moet ik zeggen dat het wel wennen is. Bij de eerste had ik nergens last van. Afgelopen weekend het nieuws aan onze ouders verteld. Eindelijk goed nieuws na alle ellende. Mijn moeder ligt al 6 weken in het ziekenhuis en mijn schoonvader word behandeld voor longkanker. Nu hadden we van hun ook goed nieuws. Mijn moeder mag waarschijnlijk dinsdag naar een revalidatie centrum. En de foto van mijn schoonvader zag er zo goed uit dat de dokter durfde te zeggen dat hij bij de 21% valt die geneest. Dus onze week kon niet meer stuk Iedereen lekker van het weer genoten gisteren? Wij zijn lekker buiten in de tuin geweest. Hele terras schoon gemaakt. Echt heerlijk. Onze kleine man was ook echt aan het genieten. Woezel * fijn dat je eindelijk je ei hebt gevonden. Ik ga voor jullie duimen. Hoe is het verder met iedereen? groetjes
Hey Allemaal, @Oboemasbaby: Wat fijn al dat goede nieuws van je moeder en schoonvader zeg! En dan jullie ook zulk goed nieuws te melden! Wat heerlijk zeg! Wel jammer dat je al die kwaaltjes al weer hebt... Weet nog dat ik in het begin ook echt regelmatig moest eten want een lege maag zorgde echt voor misselijkheid...:x @Allen: Ja, het weer was gister geweldig! Hier ook lekker naar buiten geweest. Naar de speeltuin. Wat vond ze het leuk zeg... Wel 100 keer van de glijbaan af... Ze had de grootste lol. Volgens de berichten wordt het eind deze week ook weer zo mooi (igg donderdag en vrijdag begreep ik) dus we gaan er maar weer van genieten! Verder is mijn ei inderdaad ergens vorige week maandag of dinsdag geweest maar door drukte hebben we er niet zo veel mee gedaan in de slaapkamer... Dus denk niet dat het deze maand raak is. Maar deze maand was ook een beetje om te zien waar mijn cyclus naartoe ging dus das ook niet zo erg. Dus volgende week wordt ik hoogstwaarschijnlijk gewoon ongesteld en dan beginnen we weer van voren af aan... Ga dan niet meer temperaturen (doe ik deze maand wel even) maar laten het lekker los dan... Fijne dag vandaag! X
Hier ook gister lekker de tuin schoon gemaakt, stoelen klaar gezet en in het zonnetje gezeten @ oboemasbaby Bij mijn zoontje had ik ook nergens last van, ik ben benieuwd hoe dat bij een volgende zal zijn. Ik ben nooit misselijk geweest, alleen inderdaad was een lege maag niet zo'n prettig gevoel, en ik vond de geur van warme maaltijden vreselijk, dan werd ik wel een beetje zeeziek. Wat akelig van je moeder en schoonvader ,ik hoop dat het nu de goede kant op zal blijven gaan! En wanneer heb je de eerste echo of weet je dat nog niet? Nou het ventje is wakker en ligt te kletsen in bed, ik denk dat we eens lekker gaan fietsen met dit mooie weer, of wandelen
Nou, ben dus net ongesteld geworden. Das ff maf.. Net 6 á 7 dagen na het vermoedelijke ei... En de cyclus duurde dus maar 24 dagen. Beetje raar. Maar goed. Game over dus, al had ik dat wel verwacht. Nu gaat de termometer de la weer in en gaan we lekker relaxed aan de slag... X
Grappig we zitten dus allebei met een korte cyclus deze maand! Net een paar extra zwangerschapstesten besteld, voelt alsof het dan een stukje dichterbij komt Nog 3 maanden, ik hoop dat ik ze niet allemaal hoef te gebruiken
Hoi Allemaal, Gelukkig gaat het allemaal de goede kant op. Woezel* wat vreemd. Nou ja. Hopen dat dit een beetje klopt. Succes. hihih. Ik heb 16 april de eerste echo. Dat is pas bij 10 weken. De week ervoor is pasen dus dat ging niet MinnieJ* bij mijn zoon had ik ook daar geen last van. Dus wel raar. Maar ja. we zullen wel zien. Groetjes.