In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Gaat snel he? Ik word soms wel verdrietig als ik naar Noah kijk, je wacht zo op al die eerste dingen, en dan lopen ze opeens en gaan ze praten en denk je, ok nu weer evne rewinden:)

Sammie groeit enorm, gister gewogen 7800 en 66 cm. Lekker mollig ventje dus:D

Oh tandje, vervelend, heb je er iets voor? Dentinox?

Mamsie hie rook hoor, hij plast maar niet op eigen initiatief, ik heb ook nog de luier aan bij hem, eigenlijk is het beter die op een gegeven mometn af te laten, misschien ga ik het doen als manlief 2 weken vrij is, na onze vakantie heeft hij nog een aantal dagen, klein weekje, dus misschien na onze vakantie beginnen emt onderbroek en geen luier, en herinenren dat hij op t potje moet plassen, dan hoef iok niet alleen de rommel op te ruimen:)

Maar als het lukt zou ik proberen komende weken T zindelijk te krijgen, ik heb nml een beetje spijt dat ik er niet actiever in ben geweest in die laatste weken dat ik toch veel thuis zat, als de baby er eenmaal is heb je er even geen tijd/energie voor..

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden,

hoe is het bij jullie? Gelukkig hebben we elkaar op FB. Blijven we nog een beetje op de hoogte ;).

Hier dus verlof. Voel me oke, wel erg moe. Lekker aan het rommelen op de babykamer geweest. Geniet echt wel van het thuis zijn en T ook.
    Gisteren weer controle gehad. Alles prima. Kindje ligt al tussen bekken. Wel een gek idee hoor, nog maar een week of 5 (of 7).....

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh spannend hoor mamsie, Ja nu met fb vergeten we soms zp hihi, we zien al alles daar van elkaar. Maar wel leuk hier ook te blijven kletsen, soms schiet t erbij in, toch wel drukker met 2.

Ik ben erg benieuwd hoor, het kan zo nog 7 weken duren, of al over 5!

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Gaat echt snel hé!
    bedacht me net dat ik een jaar geleden voor de laatste keer ongi was (nichtje jarig vandaag dus handig om te onthouden) en daarna zwanger raakte van de miskraam. Nu alweer hoogzwanger!

Kindje doet het nog steeds goed gelukkig. Heeft vaak de dik, beweegt goed. Nachten zijn wat moeilijker ondertussen. Moet regelmatig plassen, slaap minder goed etc. Maar gelukkig verlof!

Hoe is het met je mannen? Wanneer heeft ml vakantie?

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh de hik ja leuk is dat he?! En dat snachts wakker worden helaas ook vervelend, eigenlijk sliep ik na de bevalling met de nachtvoedingen toch nog beter dan in de zwangerschap haha. Baby werd al snel eenmaal wakker per nacyht terwijl ik om te plassen er vaak wel 3x uit moest, minimaal! Toch mis ik het alweer, en heb ik het er veel met mijn man over, om als S 1 is voor een 3e te gaan. Heerlijk lijkt me het een groot gezin. En nog een laatste keer de bijzondere ervaring van het zwanger zijn. Is toch heel mooi! Geniet ervan ondanks de kwaaltjes!!

manlief is vanaf 18 november vrij, we hebben net te horen gekregen dat onze overstap wat langer zal zijn dan we wouden, normaal zijn we 45 min in rome en stappen dan over op kleiner vliegtuig naar ancona, maar nu wordt het 2u wachten. Ik denk dus dat ik buggy mee ga nemen voor N, wordt wel een gesjouw, 2 wagens en ik wil reiswieg bij bagage zodat we in italie lekker kunnen wandelen met S terwijl hij lekker kan liggen.

Babykamer is echt mooi trouwens!

Woezel hoest met de tandjes?

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat buikgriep:(

Noah ziek, mama ziek, hopelijk wordt S niet ook ziek!!

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

vandaag is S alweer 4 maanden trouwens:)

wat vliegt de tijd als je gelukkig bent he? :)

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He bah! Buikgriep is echt niet fijn nee! Beterschap!

4 maanden alweer, gaat echt snel ja!

9. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo dames, ben ik ook weer eens. Beetje druk gehad en Emma is nu ook ziek. Wel weer aan de beterende hand gelukkig. Best hoge koorts enzo. Gelukkig sliep ze lekker veel.

Mamsie, lekker he da verlof! En het kamertje is echt heel erg mooi geworden!

De hik, ja leuk is dat. maar dat slechte slapen door die dikke buik en vele plssen is minder ja...

Lekker hoor Minniej, even naar Italie! Maar wel een gesleep ja, zeker in het vliegtuig...

Hier alles zijn gangetje verder.

Ben benieuwd hoe het vanacht/morgen gaat nu de wintertijd ingaat. Hebben de kinderen expres al een uurtje later naar bed gedaan, hoop dat ze niet op de biologische klok nu dus een uur eerder wakker worden. maar goed, we gaan het zien...

Fijne avond!

X

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier lag T er redelijk op de normale tijd in. Zie het morgen wel. Dacht dat als hij wel "normaal" wakker wordt (dus rond 6 uur nu) en ik doe hem later naar bed, heb ik morgen een probleem ;)

Wat had Emma? Griep? Niet fijn die hoge koorts!

11. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, Emma heeft griep

Helaas, Sophie was voor haar gewoon om 6.00 wakker, 5.00 wintertijd dus. Beetje jammer. Emma sliep wel door tot 7.45... Hopen dat ze het snel weer snapt dat ze wintertijd 6.00 wakker wordt hahaha:)

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hmmm een lang dagje voor jullie dus zo....
    T was om 6 uur nieuwe tijd wakker, kroop bij ons in bed en sliep tot de wekker van ml ging (7.30). Ik was er erg blij. Vannacht een dik uur wakker geweest dus vond het lekker dat ik even kon blijven liggen.

Zo het huis in orde maken. Komen straks vrienden eten! Zin in!

13. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Was het gezellig Mamsie?
    Je krijgt zo onderhand wel meldingsplicht hier hoor! Spannend wordt het hoor! hiihihi vind je zelf natuurlijk helemaal:D

Sophie heeft haar ritme weer gevonden en wordt gewoon weer netjes 6 uur wakker. drinkt dan een flesje en slaapt bij mijn in bed weer lekker verder:D. (manlief is altijd om 5.30 de deur uit dus vind het ook wel gezellig met Sophie in bed:p)

Minniej, hoe is het? S nog Buikgriep gehad?

14. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hehe...we zijn aan de beterende hand, eindelijk! S heeft enorm liggen winden vannacht en vanmorgen iets te dunne ontlasting, maar geen verhoging meer. N had gister na zijn dutje nog 38.9, en savonds tot onze verrassing opeens 37..5, vanmorgen 37.3 dus we gaan de goede kant op. Wel is hij nog heel suf maar goed dat is niet gek na een week amper eten en drinken. Hij heef took nog niet echt trek in eten of drinken maar dat zal langzaam wel komen.

Verder nog nieuws...hmm...man en ik hebben besloten voor een 3e te gaan:)

NEE... niet nu natuurlijk hihi!!! Maar over een jaar ofzo...ben er wel heel blij om, wou altijd een groot gezin. Lijkt me echt gezellig, 3 jongens aan tafel of 2 jongens en een meid. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ik zo'n jongensmama ben, maar goed ik vind het heel fijn om mama te mogen zijn:)

Ik geniet echt van ons gezinnetje, S is zo heerlijk rustig, wat een genot, en in het weekend slapen we eigenlijk tot Noah wakker wordt, als we boffen is dit tussen 8 en 9u, s slaapt zelfs langer!

nou ik ga even genieten van mijn pauze, n slaapt

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

wat gaat het trouwens hard he dames, s alweer in zijn 5e maand, en mamsie alweer bijna uitgerekend!! Sophie alweer 9 maanden ongeveer. Kruipt ze trouwens al? Ik ben vergeten volgens mij ging noah met 6/7 maanden tijgeren en met 9 maanden echt kruipen

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Meld zich bij deze! :)

Geen bevalling op komst hier hoor. Mag ook nog wel even wachten hoor. Geniet nog veel te veel van mijn buik, het lekker thuis zijn en T.
    Iedere dag weer iets van mijn lijstje doen. Schiet al aardig op!

Fijn dat iedereen weer opknapt Minniej! Niks aan he, dat ziek zijn!

Fijn dat S haar ritme weer heeft, erg fijn!

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    O en Minniej, leuk hoor dat jullie een 3e willen! Super!

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ziet er handig uit Minniej!

20. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Minniej, leuk hoor, een derde! Gezellig!
    Ik pureer alles gewoon met de staafmixer. Gaat prima. Maar dat ding ziet er ook goed uit! Handig ook!

Mamsie, geniet nog maar lekker!

Hier nu Sophie ziek. Echt zo verkouden, en heel veel hoesten. Ook gister behoorlijk koorts, boven 39. WE zouden dus uit eten gaan maar ja, dat hebben we maar afgeblazen.

Gelukkig sliep ze wel lekker uit tot half 8! Ff lekker.

Hoop dat ze snel weer een beetje opknapt.

Ze kruipt nog niet trouwens, wel bijna, ze wil wel maar lukt nog niet. Emma heeft nooit gekropen. Ging billen schuiven en toen vrij snel lopen. Ze rolt wel lekker de kamer door. Dus zo komt ze ook overal.

Fijn weekend meiden!

Deel Deze Pagina