Wat een luxupe zeg dat Emma nog slaapt! T slaapt al vanaf april/mei niet meer Ml is aan het werk, ik ga maar lekker op tijd slapen. Truste meiden!
Ja, echt hoor! Emma slaapt meestal van 13.30-16.00 en Sophie van 13.00-16.00. Dus heb echt heerlijk tijd voor mezelf 's middags . Maar ben me er ook wel van bewust dat dit niet eeuwig duurt hahaha. Maar voor nu is het heerlijk. Emma trouwens weer beter, niet meer gespookt vannacht. En bij jou Mamsie? T ook weer rustig geslapen? Fijn Minniej, dat bij jullie alles ook weer aan de beterende hand is
He meiden, Alles en iedereen weer opgeknapt? Nog plannen voor het weekend? Hier geen bijzonderheden. Hobbelen rustig door
Hier alles weer beter gelukkig. Meiden vanochtend allebei tot 7.30 uitgeslapen, heerlijk! Vandaag drukke dag, schoonouders op bezoek, vanmiddag moesten man en ik even bij mijn opa en oma in de tuin helpen onkruid wieden (mensjes zijn 90, wonen nog op zichzelf). Morgen lekker rustig dagje
Lekker Woezel, tot 7.30 slapen (waar is de tijd gebleven dat we dat belachelijk vroeg vonden ). Wat bijzonder dat opa & oma nog op zichzelf wonen op die leeftijd! Hier vandaag ook lekker rustig aan gedaan. Stukje gewandeld, even bij mijn ouders op de koffie. Ml is nu naar de kerk, T slaapt en ik hang lekker op de bank. Morgen 37 weken dus mag hij/zij komen!
Ja, is zeker bijzonder dat opa en oma nog op zichzelf wonen. Scheelt natuurlijk wel dat ze nog samen zijn. Maar mijn opa is zelfs op dit moment aan een zware chemo kuur, maar het gaat wonderbaarlijk goed. Wel is mijn oma nu echt aan het dementeren dus hoe lang ze nog zelfstandig kunnen blijven wonen is wel de vraag hoor... Maar vooralsnog gaat het erg goed. 37 weken vandaag he! Spannend, het mag gebeuren! Was je de vorige keer overtijd of niet eigenlijk? Nou, vandaag weer werken. Fijne dag allemaal!
Nou dat hoeft niet altijd hihi bij n met 41 weken en nu bij s 39 weken. Spannend. War gaat het toch allemaal snel. Lag gisteravond nog te denken aan die eerste nacht met noah, zoiets is onvergetelijk he dames? En nu loopt hij alweer rond sint maarten zingend. Vnvd met buurvrouw en haar kids voor het eerst eersr lopen. Jullie kids ook?
Sint maarten wordt hier niet zo gevierd, bij ons in de straat nog nooit gebeurt zelfs. Vroeger ook niet gedaan.
Ik wilde eigenlijk niet maar T heeft op de psz een lampion gemaakt. Hier hebben we altijd een optocht incl fanfare. Loop dus wel de optocht want T vindt het nu al helemaal leuk. Minniej, nee weet het. Kan ook maar zo nu al gebeuren maar stel me maar in op die 40 weken en verder. Kan het inderdaad alleen maar meevallen. Voel me verder ook nog goed hoor. Weinig te klagen.
Hier wil n afgelopen dagen telkens plassen op de wc trouwens. Zo super hij roept af en toe ik wil plassu!! Dus gauw op wc. Heb nog wel luierbroekje om maar als manlief vrij is volgende week na onze Italië reis ga ik het luierbroekje af laten denk ik..
Knap van N zeg! Nee T slaapt al lange tijd niet meer. Gaat eigenlijk erg goed. Hij ligt er meestal rond 19.00 in en wordt 's ochtends rond 7.00 wakker. Hij houdt het prima vol, ook als hij naar de psz is geweest. Hier vanochtend een wat onrustige buik. Lichte krampen, harde buiken met wat uitstraling naar benen/rug. Nu weer niets aan de hand dus zal wel voorwerk zijn
Oeh spannend hoor Mamsie... Minniej: Knap hoor van N! Hier vanochtend om 6.00 alles in bed . Sophie was dr knuffel kwijt en had toen meteen maar honger en Emma had eng gedroomd en wilde niet meer slapen. Lag ik daar om 6.15 in bed met inmiddels weer een slapende Sophie aan de ene kant en een woelende Emma aan de andere kant.... Het is maar goed dat ik een groot bed heb en manlief al werken was ( die had er niet meer bij gepast)
Dat had ik gister Woezel! Ml moest al om 6.30 beginnen. T werd om 6.00 wakker. Ik al balen.... Kruipt hij bij ons in bed en slaapt zo verder! Ben er om 8.00 uitgegaan omdat ik niet meer kon liggen. T werd pas om 8.45 wakker
Hi ladypink bezig voor de tweede of eerste? Mamsie spannend blijven melden he?!! Hier is n nog steeds heel erg moe als hij niet slaapt. Maar gekke is dat hij savonds wel weer heel lang wakker ligt. Hij ligt er voor 19.45u in en toch kletsen of jengelen tot 22u. Maar zonder duthec2 dgn geleden was een rrrraaaammp..zat letterlijk te knikkebollen aan tafel. Misschien moet k zn middagdutje nog meer inkorten? Maar hij wordt erg chagrijnig als je hem wakker maakt..hmmm
*meld* Geen verandering hoor. Vandaag controle gehad, alles was prima. Wachten weer rustig af. Lastig Minniej, wat nu wijs is hé! Bij T ging het een beetje automatisch, niet meer slapen. Heb je hem weleens niet laten slapen 's middags?
Lastig minniej, hoe lang slaapt hij nu 's middags? Mamsie: Spannend hoor! fijn dat alles weer goed was Ladypink, welkom (weer)