En hier eigenlijk ook laatste maand pittige periode met n. Ik denk combinatie van alles. Hij is enorm ondeugend soms!!
Nog geen baby hoor Minniej! geniet lekker daar in Italië! Woezel, ochtend beetje doorgekomen zonder Emma?
Nou, het ging super goed met Emma! Ze vond echt heel erg leuk. Ben er eerst even bij gebleven natuurlijk, en had even een 'intake gesprek' met een van de juffen. Emma ging lekker spelen en toen ik weg ging kreeg ik een kus en speelde ze zo verder. Heel leuk. Om 11.30 weer opgehaald en ze wilde bijna niet mee hahaha. Ze had het heel goed gedaan en goed en lekker gespeeld/. Super dus! Mamsie: Spannend zeg! Misschien gaat het wel door zetten één dezer dagen, je weet het nooit Minniej! Lekker genieten daar! Probeer Emma ook echt in het hier en nu te houden. Het is niet zo zeer dat ze ondeugend is (niet meer dan anders in ieder geval) maar ze klaagt over buikpijn, dat ze niet lekker is etc etc. Ze is gewoon een beetje van slag. Als ze dr schoen mag zetten, dan zeg ik dat ook pas die middag van te voren, niet al veel eerder, want dan wordt ze alleen maar zenuwachtiger enzo. Dus probeer het wel hier en nu te houden. Maar is toch lastig. Denk dat het pas beter gaat als het januari is hahaha
Haha wat een spannende tijd he. Zo leuk om te lezen dat iedereen mee leeft! Rustige nacht gehad hoor!
Oh oh oh... Het wordt inderdaad wel spannend zo langzamerhand hoor! Maar voor jezelf natuurlijk nog het meest.... Heb wel een gevoel wat het gaat worden dus ben benieuwd of het klopt hahaha Hier alles goed. Vanochtend naar de intocht van sinterklaas geweest hier in het dorp. Emma vond het super spannend Minniej, lekker daar in Italie?
HIer ook alles prima. Rustig weekend. Gister naar sinterklaas intocht in het dorp. Was leuk. Verder geen bijzonderheden hier
Hier druk druk druk. Die Italianen met hun uitgebreide lunch en avondeten. Schema helemaal weg en kids doodop. S slaapt savonds sinds gisteren heel onrustig weet nog niet of t tandje is if overprikkeld. Ik meende iets wits te zien en vandaag zei een tante v mijn man ook hey volgens mij zie ik een wit plekje!
Oei lastig Minniej, zo'n ander ritme..... Kan natuurlijk heel goed dat S een tandje krijgt! Hier gisteravond even gezellig gehad met ml. Gevolg was een zeer onrustige nacht. Aardig wat krampen maar niet zo dat ik moet puffen. Werd er wel continu wakker van. Buik is nog steeds onrustig. Ml werkt vanuit huis dus is mooi dichtbij
Hoi hoi Oeh spannend Mamsie! Het is natuurlijk wel bekend dat dat de bevalling op kán wekken (hier nooit geholpen helaas). Wie weet! Minniej, lastig hoor. Kan natuurlijk tandje zijn maar ook door de drukte/prikkels/ander ritme etc. Heb je een draagdoek? Die vind ik in dit soort situaties nog steeds ideaal! En zeker als ze nog zo klein zijn, heb Sophie (Emma ook destijds) heel veel in de draagdoek gedaan als er zo'n situatie was dat het ritme helemaal zoek was (verjaardag ofzo, dat is ook altijd zo leuk) en dan kon ze daar lekker in slapen. Heerlijk vond ze het. Nu vind ze het nog geweldig maar slaapt ze er niet meer in (te veel te zien). Zaterdag nog gedaan toen we naar de sinterklaas intocht gingen, Sophie in de draagdoek, ideaal, geen gedoe met kinderwagen etc. Zal ff een fotootje erbij doen. Succes ermee in ieder geval! Komt goed!
Ik denk idd overprikkeld. nou wij zijn weer terug in nl! Mamsie het wordt spannend!!! Hier erg geschrokken, ik had s op mn arm en hoofdje stak wat uit in gangpad, komt stewardess met karretje (v achteren) en bam hoor k en voirbij is ze, tegen zijn hoofdje!! Gelukkig na pruillipje kon hij weer lachen. Excuses kon er niet af, wel andere stewardess. De onaardige zei je moet niet aan die kant zitten met zijn hoofd (terwijl ze me zo geïnstalleerd had met riem..) maar goed gauw kon hij weer lachen. Schrok echt.. Mamsie melden morgen want nu gaan we helemaal wachten met die voorweeen!!
Leuke foto trouwens ij heb de verkeerde draagdoek destijds gekocht nooit gebruikt banana sling ofzo..
Meld! Vannacht een goede nacht gehad. Af en toe kramp maar kon in bed blijven. Wel prettig na 2 nachten onrust.... T gister ineens koorts maar heeft gelukkig goed geslapen. Straks naar de fysio en maar wat wasjes draaien. Hoop eigenlijk dat ik nog een weekje doorhobbel. Kan ik lekker met T van alles rondom de sint genieten! Lekker gehad Minniej? Wel een beetje lomp van die stewardess zeg! Ook al zou jij niet goed zitten, mag ze nog gewoon sorry zeggen!
ben ik weer! Tja echt vakantie is het voor mij niet, hangen familiebezoekjes, ik ben daar vermoeider dan hier door het proberen te begrijpen van het italiaans en mezelf verstaanbaar te maken. In de zomer wil ik op vakantie als gezinnetje, naar Frankrijk, stacaravan. Ik ga eens kijken online hoest mamsie??