In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Kun je een beetje Italiaans ondertussen Minniej? Of veel engels?
    Lekker, even naar frankrijk!

Gaat oke hier. Vandaag rommelt het weer wat. Morgen controle, ben benieuwd wat ze zeggen.....

2. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Mamsie, ben benieuwd naar de controle. Hoe laat moet je?

Minniej, wat naar van die stewardess zeg...
    Kan me voorstellen dat het je veel energie kost daar in Italie. En even op vakantie met je gezin is ook heel belangrijk hoor! Lekker naar frankrijk!
    Jammer van je draagdoek. ik vind het echt super fijn! Ook nu nog, als Sophie niet lekker is ofzo, lekker in de doek, is ze lekker bij me.
    Heb het ook heel veel gedaan in het begin als er veel visite was ofzo, dan kon niemand gewoon aan haar plukken, vast pakken etc. Want ze lag gewoon bij mij en raakte ze ook niet zo overprikkeld.

Hier gister verjaardag van Emma gehad. 3 jaar alweer! Gaat echt heel snel... Ze vond het allemaal fantastich. Zaterdag grote feest maar gister is ze al goed verwent.

Vandaag ging ze weer naar de psz. Ze vind het zo leuk! Gaat meteen spelen en afscheid nemen is ook geen probleem. Kusje en klaar. Echt fijn!

Nu lekker even rust, Sophie in bed, ik op de bank met koffie. bijkomen want een rot nacht gehad. Sophie is ziek (koorts en denk tandje ofzo)en dus heel onrustig geslapen en wakker vanaf half 5... :( NIet leuk....

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Geniet maar even van de rust Woezel!
    Leuk he, als ze 3 worden. Dan maken ze het ook echt mee! T heeft het er nog lang over gehad.

Ik moet om 12.00 bij vk zijn. Vannacht wel goed geslapen. Maar 1x wakker om te plassen, geen krampen. Alleen wel een zoon die om het nodig vond om rond 5 uur uit bed te komen.
    Breng hem straks naar mijn ouders, kan ik mooi nog even slapen vanmiddag ;)

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh gefeliciteerd woezel!! Slaapt Emma trouwens nog? Ik twijfel ook met noah, we zijn elke avond zo lang bezig, hij ligt er voor 19.45u in maar slaapt pas tegen 10en!! En overdag valt hij vaak ook laat in slaap...en dan wordt hij snachts ook 8 van de 10x wakker..

ik ga hem eigenlijk nu weer wakker maken..hij ligt alweer 45 min te slapen, kijken hoe het gaat met 45 min slaap!

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    En, hoe doet Noah het nu met maar 45 min slaap? Pittig hoor, die avonden bij jullie dan....

Ik heb ook even geslapen. Lekker! Controle vk was weer goed. Kindje ligt al erg diep en vast maar het blijft afwachten......

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Spannend!! Hij is net wat chagrijnig ik ben benieuwd hoe t vnvd gaat..

S S prikjes gehad:(

Nu ff niet meer!!

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Meld! Baby nog steeds lekker warm in buik......
    Mag van mij nog wel even blijven zitten tot na het weekend. Kan ik sint vieren met T.

Hoe ging het gister met N Minniej?

8. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden

Fijn Mamsie, dat de baby al zo diep en vast ligt! Hoop voor je dat je nog kan genieten van de sinterklaas;)

Minniej, niet leuk die prikjes he...

Ja, Emma slaapt nog 's middags. Zeker 2 uur. En slaapt dan 's avonds ook gewoon rond 20.00. 's nachts wordt ze af en toe wakker voor dr knuffel maar meer ook niet.

Heel soms, als ze te lang geslapen heeft 's middags, dan slaapt ze 's avonds wat later. Maar moet wel zeggen dat het zo af en toe ook voor komt dat ze 's middags niet wil slapen. Dus het bouwt heeeeeeel langzaam wel iets af hoor. Maar verder heeft ze die middag dut echt nog nodig. Zeker als ze een drukke ochtend heeft gehad (zwemmen, psz)

Hier morgen groot feest van Emma. Ze heeft er al helemaal zin in. Echt leuk dat ze het nu zo bewust mee maakt inderdaad!

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    * gaapt en bedenkt zich dat ze lichtelijk jaloers is op jullie nog slapende kinderen.....* :D

10. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    ;););)

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja daar heb ik natuurlijk helemaal niets aan hé Woezel :D

Ach, nog 3 uurtjes dan heeft ml weekend. Dus morgen en zondag kan hij mooi voor T zorgen en ik languit op de bank (of lekker in de middag slapen)

12. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Check:)

Klets later nog even drukke dagen. Noah sliep vanavond voor 20u 20u trouwens. Wat ik heb gedaan kort dutje en even boven rommelen 30 min..

13. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, dat is waar:p

Fijn dat je ma thuis is, kun jij lekker relaxen en uitrusten!

Minniej, fijn dat Noah nu beter is gaan slapen in de avond!

hier morgen groot feest voor Emma. Ze was ook helemaal hyper dus vreesde voor het slapen vanavond, dacht die gaat vast nog ff een uurtje of wat liggen keten in bed maar ze was toch binnen 30 min stil hahaha(ze kletst altijd even met dr knuffels, ze heeft er inmiddels wel 10 in bed:$:D)

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijne dag morgen Woezel!

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Veel plezier woezel! En ja die knuffels hier ook echt 100 inmiddels, het is het meest gekochte kraamcadeau:)

Hier weer 2 uur bezig geweest vanmiddag N aan het slapen te krijgen. Woezel hoe laat mag emma max slapen? 15u? N lag vandaag om 14.45u nog te kletsen, eerst enorm drama en nadat ik hem een boekje gaf rustig maar heb hem toch tegen 15u eruit gehaald want ik had geen zin dat hij dan opeens in slaap valt. Nu zit ik weer boven 30 min terwijl hij (nu nog stil) in zijn bedje ligt, hopelijk slaapt hij weer vroeg. Overigens was hij niet oververmoeid ondanks geen slaapje maar hij had vanmorgen wel tot 8.30u geslapen..

mamsie??? hoe voel je je? Hoe is T rond etenstijd? Wanneer is zijn vermoeide moment overdag en hoe ga je ermee om?

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ben er nog hoor! Drukke (schoonmaak)dag gehad, geen tekenen van een naderende bevalling ;)

T heeft eigenlijk weinig moeite gehad met het niet meer slapen 's middags. Is ook nooit aan het eind van de dag in slaap gevallen op de bank ofzo. Hier dus niets bijzonders gedaan. Ging eigenlijk allemaal vanzelf....

17. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

hier ook mamsie, schoonmaakdag, heb echt onwijs veel gedaan (ongesteld dan heb ik dat altijd))

jaja,,, dat heb jij over niet al te lange tijd ook weer blehhhh:p

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haha dat heb ik nou net niet gemist! Hopelijk blijft het door de bv nog een tijdje wel. Bij T duurde het ook 7 maanden voordat dat weer op gang was.

Hier was ml thuis dus samen aan de poets geweest. Prettig! Nu zo nog even wat was strijken.

Morgen sint vieren bij schoonfamilie en dan kan ik vanavond morgenavond bevallen :D

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Meld! Baby nog steeds in buik, wel wat gerommel vannacht maar nu niet meer.
    Vandaag een sinterklaasdagje dus weinig hier. Fijne zondag meiden!

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Veel plezier met sinterklaas mamsie. T zal het vast naar zijn zin hebben en kleine mini mamsie of mamso houdt zich misschien nog even gedeisd!

Druk dagje gehad, morgen gaat manlief weer aan het werk, wel jammer..maar ach ja de feestdagen komen er gauw aan en dan is hij weer een weekje vrij. Leuk!!

Deel Deze Pagina