HOe gaat het dames? Hier nog 1 dagje werken en dan paar dagen vrij. Met Emma heb ik de strijd opgegeven. Ze slaapt 's middags niet meer, hoewel ze het eigenlijk net niet trekt maar goed. s avonds slaapt ze tegen 20.00 zonder al te veel gemopper. Dus gaat beter. Ben een beetje aan het eind van m'n latijn dus weinig geschreven hier. sorry Minniej, poepen duurt vaak even. mijn nichtje wilde ook heel lang niet, ook verstopping daardoor enzo. komt vanzelf. Je kunt ze niet dwingen/pushen. poepen op wc vinden ze vaak heel eng. Mamsie, gaat het nog steeds goed? Nog plannen voor de feestdagen allemaal?
He meiden, Alles goed hier hoor. Erg druk geweest omdat ml veel gewerkt heeft (kwam de afgelopen 4 dagen alleen thuis slapen). Pittig hoor, zoveel alleen met twee kids.... Met kerst beide dagen naar famillie. Wel zin in. Ik hou er wel van! E heeft twee leuke jurkjes die ze aan kan. Echt een meisje zo!
Heerlijk toch? Geniet ervan met alle jurkjes en meisjesdingen hihi Hier vnvd bij vrienden eten en morgen familie. Komt wel goed mamsie eerste 3 mnd vraagt een baby ook veel aandacht daarna gaan ze meer zelf "spelen" in de box en kan je weer wat meer ontspannen
Voor jullie ook meiden! Wat een rijkdom is het toch he, met onze mooie gezonde kinderen en heerlijke gezinnetjes! We mogen daar soms best extra dankbaar voor zijn nietwaar! Fijne dagen verder X
Gelukkig nieuw jaar allemaal!!!!! Dat het maar een fijn en bijzonder jaar mag worden met onze gezinnetjes! X
Ja jij ook Woezel! Veel geluk in het nieuwe jaar! Hoe is het verder? Vrij deze dagen of moet je werken? Minniej, ook gelukkig nieuwjaar! Hoe is het met je mannen? Hier druk maar goed. Fijne dagen gehad maar wel vermoeiend
Lekker vrij hier. Manlief ook dus dat is wel fijn. Emma is heel erg aan het peuterpuberen ofzo. Bij tijd en wijle stront vervelend. pffff heel vermoeiend. En dan uit het niets ook weer heel lief.... Nou ja, het is een fase niet waar... Verder gaat het prima hoor. Sophie gaat nu uit zichzelf zitten (kan al een tijdje stevig zitten hoor maar nu uit zichzelf) en sinds vanmorgen trekt ze zich ook helemaal op tot staand. Stond ineens in de box aan de spijlen te hangen hahaha dus box maar naar beneden gezet... Maar nu wil ze dus constant staan hahaha Maar Mamsie, jij bent ook wel aan het genieten van je meisje he! Heerlijk hoor! En die feestdagen zijn inderdaad pittig met zo'n kleintje. wel leuk hoor maar vermoeiend. Weet nog wel toen Emma net geboren was, was het ook kerst. Maar nu weer rustigere tijden gelukkig Minniej, bij jullie ook alles goed?
Gelukkig nieuwjaar dames!!! Ja ik kan me voorstellen dat de feestdagen wat vermoeiend zijn mamsie. Nu rust in de tent! Ik heb sinds oud en nieuw last van een soort buikgriep vermoed ik, niks heftigs als braken maar naar gevoel in mn maag af en toe licht misselijk. Dus ik zat met oudejaarsavond lekker in mn pyama films te kijken. Hoe Hoe doen jullie dat met nieuwjaar? Bij familie? Slapen kids netjes door? Hier allebei weer overal doorheen geslapen
Minniej, is je buikgriep al weer over? Vervelend is dat he... Oud en nieuw hebben de kids hier ook heerlijk doorheen geslapen! Super Sophie een beetje in de lappenmand. Heeft dus krentenbaard. Heel vervelend (en super besmettelijk ook...) en zit nu aan de antibiotica en zalf. Gelukkig heft ze er zelf niet zo veel last van alleen ze moet 2 keer per dag ingesmeerd worden met die zalf en 3 keer per dag een antibiotica drankje dus we zijn er wel zoet mee... Maar goed. Hoop dat het helpt en dat de rest van de fam het bespaard blijft. Mamsie, hoe gat het? Hoe gaan de nachten nu? Komt ze nog vaak?
Hai! Sophie weer wat beter? Wel sneu hoor..... Minniej, ook weer opgeknapt? Hier vooral moe. E 's avonds vaak onrustig. Wil veel aan de borst dan. Iedere nacht ook voeden, zeker een uur bezig, vaak langer. Combi met T is pittig, zeker omdat ik moe. Maar komt goed. Langzaamaan wat ritme!
Ah Mamsie, ja kan me voorstellen hoor! Vond in het begin ook zwaar, zeker ook met de voedingen, was daar ook best een tijdje mee bezig en dan Emma die juist op dat moment van alles wilde... nachtvoedingen bij Sophie ook zeker tot een maand of 4... soms 1, soms zelfs 2 keer. vond dat ook vermoeiend. Maar, het wordt steeds beter! Lekker uitrusten waar het kan! Sophie gaat gelukkig al weer beter, steeds minder bultjes en rode vlekken. Het trekt allemaal al weer weg. Maar goed, kuur duurt 7 dagen en moet je afmaken natuurlijk dus we zijn nog even bezig hahaha
Ik lees af en toe mee maar krijg met de dag meer last van carpaal tunnel syndroom dus ontzie mijn arm nu wat. Waarschijnlijk binnen 1 a 2 weken operatie eraan. Hopelijk kan ik dan gauw weer meekletsen. Ik lees wel mee Vervelend krentenbaard..ken t niet..jeukt het? Hopelijk sn beter! En mamsie die nachtrust komt gauw weer maar ik weet het is heel vermoeiend
he meiden, beetje rustig hier zo he, nu we elkaar ook op fb hebben Krentenbaard is weer over (jeukte niet gelukkig). Nu wel enorm verkouden dus blijven een beetje kwakkelen.. Minniej, hoe is het met je carpaal tunnel syndroom? Al geopereerd? Mamsie, hoe gaat het daar? Hoe gaan de nachten inmiddels?
He Woezel, ja ben echt blij met FB! Kunnen we elkaar nog volgen tenminste. En ook leuk met foto's! Zie regelmatig foto's van de kids voorbij komen. Nog maar een paar weekjes en dan wordt S alweer 1 ! Gaat hard he! Doet ze het goed? Hoe gaat het met E? Minniej, hoe is het met je inderdaad? Wat trouwens wel grappig is: als E een jochie zou zijn, zijn ze Sam hebben geheten Hier gaat het oke. Erg druk met de kids en huishouden. Daarnaast zoeken naar werk en binnenkort bruiloft zwager en schoonzus dus druk met wat voorbereidingen. Tijd gaat snel he! Met T gaat het goed. Hij is overdag helemaal zindelijk. Ineens was de knop om. Zo heel af en toe gaat het nog mis, met name als we visite hebben die hij niet kent (en we hebben nog steeds regelmatig kraamvisite). Verder zijn we aan het rondkijken voor scholen. Gek hoor, om daar al over na te denken! E doet het ook prima. Ze is echt lief en schattig. Ze lacht sinds kort en doet dit vaak. Begint al terug te kletsen en maak goed contact. Alleen nog weinig ritme. Meestal valt ze rond 21.00 echt in slaap, is dan niet meer wakker te krijgen. Tussen 3 en 4 nog een voeding en dan tussen 7-8 weer. Heb haar vanavond voor het eerst nu al in bed liggen. Hopelijk kan ik haar dan rond 23.00 nog voeden en slaapt ze vannacht door. Ze is nu stil maar ja....
Oh lekker he, dat ze contact maakt en gaat lachen! Zo leuk! Hoe gaat het nu met de nachten? Heb Sophie op een gegeven moment ook op tijd in bed gedaan voor de nacht (rond half8) en dan een voeding om 22.30. Bij Emma ook, dat werkte super, ze sliep emt 12 weken door. Sophie had daar wat meer moeite mee, was rond 4,5 mnd dat ze door sliep tot 6.00 (ja, ze is en blijft een vroege vogel) Wat goed dat T ook zindelijk is! Knap hoor! En die basisscholen uitzoeken, is ook leuk maar vind het ook best spannend en ergens ook een beetje weemoedig... Over 2,5 week wordt Sophie inderdaad al weer 1! Het gaat echt super hard ja... Minniej, hoe is het nu? Begreep ik goed dat je inmiddels aan je pols geopereerd bent? Hoe was dat? Sterkte ermee! Hoe gaat het met jou kanjers?
Dat lachen is inderdaad geweldig! Maakt die gebroken nachten weer goed Nog steeds heeft ze moeite met wakker maken dus een late voeding lukt meestal niet. Vaak valt ze rond 21.00 in slaap en komg dan tussen 3 en 4. Vannacht was ze er pas om 5.15. Ben benieuwd of het eenmalig is.... Drukke weken hier. Broertje ml trouwt vrijdag dus nu druk met de laatste voorbereidingen! Minniej, gefeliciteerd met de 3e verjaardag van N. Leuke dag gehad? Hoe gaat het herstel? Woezel, hoe doet Sophie het? Ontwikkelt zich goed?