In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hi dames

Herstel gaat redelijk, nu alleen veellast van schouders maar dit wasal eerder begonnen,ikvrees dat appen heter niet beter op maakte.

Hoe is het hierverder? Zo leuk defoto's op fb te kunnen zien van elkaar:)

Ik klets eenandere keer nogmeer, er is iets raars met mijn spatietoets zoals jullie misschien merken:)

2. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ah Minniej, sterkte met je herstel hoor!

Mamsie, leuke dag gehad met de bruiloft? Je kids zagen er mooi uit hoor!;)

Hier alles goed. druk, dat wel. Sophie volgende week al weer 1 jaar. Ongelooflijk hoe snel dat gaat...

Ze ontwikkelt zich echt keurig volgens het boekje. Heeft eerst getijgerd, kruipt nu, trekt zich aan alles op en zet stapjes langs de tafel. echt heel leuk weer.

Emma doet het ook prima, is weer rustiger, slaapt weer prima 's avonds. overdag helemaal niet meer maar kan wel lekker rustig op de bank liggen filmpje kijken dus dat is wel lekker. Verder zit ze helemaal in dr fantasie wereld. Kan uuuuuuuuren spelen met har duplo huis (gebouwd door papa van alle duplo steentjes) en dr Kitty poppetjes. Speelt van alles na. Heerlijk

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Wat leuk dat Sophie zo heerlijk speelt. Laatste dagen was N weer wat hangerig, en ja hoor zoals ik dacht is hij ziek. Hoest enorm tot bijna kotsen aan toe, en vanmorgen ook verhoging en buikpijn zei hij, ik vermoed buikgriep want hij had ook een dunne luieren.

Leuk die leeftijd he als ze gaan kruipen, Sammie probeert nu ook telkens zijn bips ind e lucht te duwen, en dan kom ik tyerug van de keuken en ligt hij opeens onder de bank haha.

Mn schouders zijn een stuk beter sinds ik bij de fysiotherapeut ben geweest, of het zou mn herstel kunnen zijn, wel apart, hij had heel weinig gedaan eigenlijk, wat tips en aan mn armen getrokken waardoor mijnrug kraakte, best eng haha. En nou ja sindsdien schouderpijn weg. DUs hopelijk is het na de sessie van maandag niet meer nodig, kan ik wat overhouden voor als ik later dit jaar voor mn linkerhand therapie moet krijgen oid. Daar namelijk ook CTS.

Nou dames, ik ga even uitrusten, ik voel me ook niet helemaal lekker..mn maag doet raar

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hai!

Fijn dat je minder last hebt Minniej!
    Beterschap voor Noah!
    Leuke foto's ook hoor, op fb!

Woezel, bizar he dat ze alweer 1 wordt!
    Fijn dat Emma weer rustiger is!

Hier gaat het goed. Leuke bruiloft gehad, kids deden het goed! Nig steeds nachtvoedingen met E maar ach, ze groeit er goed op!

5. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    En toen was mijn kleine lieve Sophie al weer 1 jaar.... Zucht....:)

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jaaaa lieve Woezel, de tijd gaat echt te snel hé!
    Leuke dag gehad? Zag mooie foto's voorbij komen op fb!

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh woezel gefeliciteerd met je kleine meid, nog steeds een baby hoor. Ik ben weinig op fb geweest, ikz al even kijken voor fotos.

En idd het gaat zo snel, geweldig om allemaal mee te mogen maken toch? Ik vind de tijd wel sneller gaan zeg met 2, , we willen eind dit jaar voor een 3e gaan:D, eigenlijk wouden we in de zomer gaan proberen maar man is net zijn nieuwe baan begonnen dus leek ons safer later dit jaar, hoe zal dat dan zijn, met 3...als het lukt.Opeens is N dan groot ...terwijl hij ooit mijn enige baby was, gek is dat, hoe geweldig het ook is ze t ezien opgroeien ik word er ook soms een beetje verdrietig van, ik wil graag even de klok stilzetten:)

Hier met herstel gaat het goed, wel hard gevallen dit weekend precies op mijn hand, pijn ging door merg en been. Daarna wat gezwollen het litteken maar dat trok gelukkig gauw weg, ook d epijn.

8. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, het was een super geslaagde dag, de verjaardag van Sophie. Ze vnd het geweldig, is enorm verwend en heeft heerlijk gesmuld van de taart hahahaha

Maar wel een beetje weemoedig hoor. Mijn kleine baby is geen baby meer. Box is ook de kamer al weer uit,.... Maar, wel lekker weer meer ruimte hahaha

Minnie, voor de derde gaan wow! Leuk hoor!
    Fijn dat het herstel goed gaat!

9. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja ik herkren dat gevoel, weet je ik had dat nu eigenlijk na de zwangerschap toen ik mijn kleding ging opbergen, ikb en zo blij dat ik ze (hopelijk als ik weer zoveel geluk heb!!) ooit weer de kast uit mag trekken:)

Het gaat snel he de tijd nu met een 2e..vind ik

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Weet je...ik heb trouwens sinds zwangerschap sammie zoveel last van PMS, herkenbaar? Echt al na de eisprong vermoed ik want het duurt langer dan een week. Niet alle dagen hoor maar toch een flink aantal. Maar misschien ook nog vermoeidheid ofzo..

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Pfff eindelijk weer internet. Blikseminslag gehad. Duurde 6 dagen voordat kpn alles klaar had!

Minniej, fijn dat het herstel goed gaat. En wat gaaf zeg, gaan voor een 3e!
    Spannend weer!

Woezel, bijgekomen van het feestje? Bij jullie nog een 3e?

Hier gaat het op zich goed. Laatste week verlof maar helaas nog geen werk.....
    E heeft ook een voorkeurshouding en haar hoofd is flink afgeplat helaas. Het is de vraag of dit nog goed komt.

12. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

mamsie sammie is ook afgeplat van achter:(

Ik heb alles geprobeerd ook...leuke dingen aan een kant hangen, lichtval etc. CB gaf me wel het vertrouwen dat het bijtrekt als hij gaat kruipen etc...hij ligt eigenlijk nooit meer achter op zn hoofd behalve als hij slaapt, overdag constant ah tijgeren, en hoofd blijft nog groeien dus hopelijk komt het dan goed.

Ik heb wel eens op internet van die dingen gezien waarmee je kind in bepaald ehouding in bed kan leggen en dat ze dus niet kunnen draaien, of het lekker ligt...

In ieder geval nu sammie haar heeft valt het minder op

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    E slaapt overdag in een zijligkussen. Hoe minder op achterhoofd, hoe beter. We zullen zien!
    Nu gauw slapen. Mevrouw slaapt nog niet door dus mag vannacht nog een keer voeden....

14. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah Mamsie, wat naar die afplatting. Kun je er niks verder aan doen, fysiotherapie of wat? Of misschien doe je dat al....

Doorslapen: Deed Sophie ook pas met ruim 4 mnd.... Tja, het is wel vermoeiend...:)

PMS: Hier geen last van:p

En een derde hier? Misschien wel ooit, maar voorlopig zeker nog niet. Manlief wil heel graag, wil eigenlijk ook wel maar voorlopig is het druk zat, past het niet in ons huis en ook niet binnen de financiën. Dus voorlopig in ieder geval niet.

Emma gaat nu 2 dagdelen naar de psz. Ze vind het zo leuk! En stiekem vind ik het ook wel lekker even tijd voor mezelf en samen met Sophie:)

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heb al een paar weken fysio. Door de oefeningen die ik met haar doe is de voorkeurshouding grotendeels weg. Helaas zit de afplatting aan de achterkant en tja, daar liggen ze nu eenmaal veel op.

Doorslapen doet ze inderdaad nog niet maar mag over vannacht niet klagen. Laatste voeding rond 19.00 en werd pas om 4.00 wakker. Dus 9 uur tussen de voedingen!

Heerlijk he, als die oudste even weg is. Ik geniet daar ook wel erg van hoor!

Leuk dat ml ook een derde wil!

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

vervelend trouwens mamsie van je werk. S sliep ook pas met ruim 4 mnd door is wel normaal denk ik.

woezel, n gaat ook naar psz maar ik ben eigenlijk voor mn gevoel alleen maar onderweg, zit bij jou zeker om de hoek?

17. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, psz zit om de hoek, nog geen 5 min fietsen. Breng Emma weg om 8.45, fiets naar huis, leg Sophie om 9.00 in bed, lekker tijd voor mezelf, Sophie slaapt tot 10.00/10.30 en dan heb ik nog lekker een uurtje met haar, ga om 11.30 weer naar de psz en haal Emma weer op. Gaat prima hier:p

Enne, die 3e, voorlopig echt nog niet hoor:)

Wel naar van die afplatting achter op het hoofd... Veel op dr buik/zij leggen? Doe je wrs ook al wel...

En al 9 uur achter elkaar slapen is super zeg!

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja alsw ik weer kan fietsen zal het ook wat sneller weer gaan naar psz, ik durf bakfiets 4 weken na operatie nog niet aan, kan nog niet eens kruipen zeg maar zonde rpijn (niet dat ik nou dagelijks kruip...) haha Ook kraan open draaien enzo gaat moeilijk dus zo'n zware bakfiets durf ik nog niet, heb nog niet eens met gewone fiets gefietst omdat ik er niet echt op kan leunen

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Vervelend Minniej! Herstel duurt lang he.
    Hier psz ook dichtbij maar nu vakantie

Doorslapen, ach het komt wel. Ze ligt nu met een half uur er weer in. Alleen vannacht onrustig omdat ze erg verkouden is.

Laatste verlofdag vandaag. Zoektocht naar werk gaat moeizaam maar er komt vast wat op mijn pad!

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoe is het meiden?

Hier gaat het zijn gangetje. Druk met de kids en zoeken naar werk.....
    E is niet zo fit. Zondag buikgriepje oid. Had 9 poepluiers :$

Deel Deze Pagina