Ja, het raakt iedereen natuurlijk Een samengesteld gezin waarvan moeder en zoon kennissen bij ons uit de kerk waren. Een tweede zoon en vader van deze jongens blijven achter. Het is bizar en heftig Vond het overigens gister wel erg mooi en respectvol hoe de slachtoffers 'thuis' kwamen
Bah, wat naar Woezel. Gezin uit elkaar gerukt dus...... Hopelijk zijn ze bij de lichamen die nu worden onderzocht en komen ze snel naar huis.
Oke, even een baaldag vandaag hoor... Wat zijn de kinderen aan het zeuren... Zelfs Sophie heeft al een keer op de trap gezeten...: Zeuren om alles, huilen om alles...Mekaar irriteren... en dan is het pas 9.15.... Dat wordt nog wat. Ik hoop dat ze na het zwemmen lekker moe zijn en allebei even willen slapen....pffff (sorry moest ff klagen....)
Oei Woezel, dat klinkt al een pittige ochtend. Waren ze de hele dag zo? Hoe is het verder? Minniej, hoe is het bij jou? wij zijn net een weekje op vakantie. Heerlijk even weg! Nog een weekje vrij en dan begin ik met mijn nieuwe baan. Zo blij mee!
hahaha ja helaas waren ze de hele dag zo.. En, hoewel Emma inderdaad even op de bank geslapen had 's middags sliep ze 's avonds dus pas om 21.00... Ach je hebt van die dagen... Lekker hoor Mamsie, ff weg! Heerlijk.Zag de foto's voorbij komen! T al van de waterpokken af? Wel zielig maar ja, is ie er wel van af in ieder geval... En wat heerlijk van je nieuwe baan he! Hoeveel uur ga je werken? Spannend maar super leuk! Geniet nog van je vakantie. Wij gaan volgende week vrijdag. zo zin in...
Ja waterpokken zijn bijna gelukkig. Hij was er goed ziek van. Heerlijk zeg, nog even weg! Waar gaan jullie heen? Ik ga 20 uur werken. Locatie wordt nieuw geopend dus het hele team is nieuw. Cliënten wonen nu allemaal nog thuis. Superleuk en spannend allemaal!
Ah leuk zeg mamsie! en 20 uur is mooi toch? Wel onregelmatige tijden denk ik? Hoe doe je dat met oppas? Wij gaan naar zuid Frankrijk. Heerlijk 3 weekjes kamperen. Heb er echt super veel zin in! Minnie, Hoe is het bij jullie?