In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

En wat doen jullie dan? Gewoon ook iets anders te eten geven? Ik heb hem dus maar pap gegeven

2. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, ik geef niks anders. Ze krijgt gewoon op dr bord wat ze eten moet (aardappels, vlees en groente) en wat ze niet wil, eet ze niet. Behalve als ik dr iets voorschotel wat apart is met grote kasn dat ze het niet lekker vind, dan krijgt ze iets anders. Maar anders eet ze het gewoon, of niet en dan ook niks anders, anders krijgt ze heel gauw door dat als ze niet wil, ze wat anders krijgt wat ze wel wil en daar begin ik niet aan. En met al het andere wat ze overdag eet, eet ze genoeg dus als ze dan 1 maaltijd niet (goed) eet, nou ja, das niet zo heel erg

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja je hebt eigenlijk gelijk, ik denk dat ik hetzelfde ga doen!

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel herkenbaar! Bij hebben rond die leeftijd ook geklier aan tafel gehad met eten... Naar mijn mening is het puur uitproberen en grenzen leren kennen hahah! Charlie gaat nu als ze iets niet wil eten ontzettend kokhalzen zoooo een drama queen hahah!

Mamsie ik heb ook 10 in de verst gehandicapten zorg gewerkt als persoonlijk begeleidster! Sinds november kinderopvang, even een stapje terug! Met welk niveau werk je? Ik heb altijd appartement wonen gedaan en later een kdc!

Minniej, wat balen dat je zonder werk zit! Wel fijn om bij je mannetje te zijn dat is waar, maar toch is even lekker werken ook wel fijn! Nou ik hoop dat je snel iets leuks en passend vindt!

Ok meiden.... vanmorgen weer getest..... eerste instantie negatief, maar ik snapte niks van die pipet van de kruidvat 2 v 5. Na 30 min ineens een lichte streep!!!! Ik schrok me dood, maar weet dat dit niks hoeft te betekenen ookal is hij wel roze... Vanmiddag nog maar 1 gedaan en die werd binnen 3 min ook licht positief!!!!! Ik ga zo een foto posten en ben benieuwd wat jullie vinden! In t echt zie je het wel iets beter! Ik ben helemaal van t padje vandaag hahahah! Al gaat t nog mis, dan ben ik vandaag op en top zwanger!

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
  6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh wat spannend jojo plaats maar gauw die foto dan ga ik even met mijn neus op het scherm:p:p:p

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

WOW ik zie wel degelijk wat, gefeliciteerd!!!!!!!!

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    hihi dank je wel!!! Ben wel voorzichtig blij, want er gaan veel vruchtjes verloren voor nod natuurlijk! Wow gewoon ook ronde 1 ik ben nogal in de war!

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jaaaaaa ik zie het ook Jojo! Zou echt super zijn!

Hier even een dipje. Ontdekte gister een knobbeltje in mijn borst. Vandaag naar de huisarts. Die maakt zich geen zorgen maar wil wel dat ik een echo laat maken morgen..... Maak me toch wel wat druk. De kans is natuurlijk zeer groot dat het niets is maar toch... Bij een vriendin van mij van het 5 jaar geleden wel mis terwijl ze bij haar ook zeiden dat het er allemaal positief uitzag.
    Nou ja, afwachten maar

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh mamsie wat een schrik, ik hoop dat het niks is!! Hoe kwam je er achter? Is het echt een opvallend bobbeltje? En wat zei de dokter wat het anders kon zijn? Een ontsteking o.i.d.?

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mamsie jeetje dat is schrikken zeg getverdemme! Kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt! Het hoort daar niet punt uit! Komen er nare dingen in je familie voor??? Ik hoop dat het niks is voor je!!!!
    Hoe laat moet je morgen en wanneer krijg je dan een utislag? Sterkte meis denk aan je!

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Nee komt niet zoiets in mijn familie voor.
    Huisarts vond het goed voelen (bultje is glad, verkeerde cellen vaak niet). Het kan een slijmbeurs oid zijn. Plek is ook wat gevoelig. Tis gewoon nog even afwachten. Morgen om 14.00 de echo en dan woensdag de huisarts bellen voor de uitslag.

Ik ontdekte het bij toeval. Lag op de bank zondag met mijn arm achter mijn hoofd. Had jeuk onder min oksel en gleed per toevalmover het bultje (zit op de grens van oksel en borst)

Ga zo maar lekker slapen. Hopelijk lukt dat wat.
    Zal morgem wel laten weten hoe of wat!

13. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Nou wat vervelend zeg, ik hoop dat het gewoon iets onschuldigs is. Sterkte morgen!!

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dank jullie wel! Komt vast allemaal goed!

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Sterkte vandaag mamsie, we zullen aan je denken om 14u. Ik hoop dat de dokter gelijk heeft met dat het waarschijnlijk niksis, meestal zegt een dokter dat niet zomaar toch?

@Jojo

Heb je vandaag nog een x getest? Ik weet nog dat ik toen ik net zwanger was wel elke week een test deed tot ik de echo had:p, omdat ik het gewoon niet kon geloven!!

Trouwens, hoeveel testen heb jij van tevoren in huis gehaald? Ik heb er 6 van sensitest, maar zat te denken nog een digitale te kopen, want ik vond het vorige keer wel prettig om na de test ook nog een CB test er tegenaan te gooien om echt het woord ZWANGER te lezen:p

Maar... straks bof ik en gaat het opeens heel snel, dat hoop ik natuurlijk heel erg, en dna zit ik met allemaal testen opgescheept:p

Maar ik vrees dat ik ze wel op krijg, ook omdat ik vanwege mijn schildklier dus al VOOR mijn NOD moet testen, dan ben je er al snel doorheen als ze wat vaag zijn

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

trouwens spuugde mannetje net weer al het brood uit:(...toch maar een bordje pap gegeven, anders gaat hij met een lege maag naar bed, ik vind dat ook weer niet zo'n prettig idee. Maar goed, als het een fase is zal het ook wel weer snel voorbij zijn:)

17. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    He Mamsie, wat schrikken zeg! Bah.... Heel veel sterkte zo meteen en hoop en duim voor je dat er niks is!

Jojo! ik zie ook wel wat hoor... Maar ik ben alllergisch voor twijfel dus zou wel eerst een dikke posi test willen zien hahahaha:D Maar, het ziet er veelbelovend uit!

Ik heb hier helemaal geen testen in huis. Vorige keer ook niet. Toen was ik een week overtijd toen ik pas durfde te testen hahahaha ben gewoon een muts hoor;)

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja in andere gevallen zou ik het ook zo doen, maar ik moet er op tijd bij zijn, daarom moet ik eigenlijk dus elke maand voor mijn NOD gaan testen, hoe sneller hoe beter vanwege die schildklier, dus misschien is in dat geval 6 testen in huis hebben niet zo overdreven...want als het de eerste maand niet raak is ben je misschien zo door 3 of 4 testen heen bedenk ik me net

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zo, echo achter de rug. Beide borsten nagekeken maar ze kon niets zeggen. Moet morgen de huisarts bellen voor de uitslag. Toch best heftig allemaal merk ik aan mezelf!

Minniej waarom moet je zo vroeg testen dan?

Zoonlief produceert net even een fijne luier voor me dus maar even verschonen en dan lekker wandelen. Heerlijk weer!

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Wat vervelend dat ze niks kon zeggen, en natuurlijk is het heftig allemaal en een enorme schrik. Ik hoop dat het allemaal meevalt Mamsie. Weet je hoe laat de dokter je gaat bellen?

Mijn medicijnen moeten zsm opgehoogd worden als ik zwanger blijk, anders kans op miskraam, vandaar..baby snoept mee van de schildklier dus als je schildklierpatient bent moet je goed/vaak gecontroleerd worden

Deel Deze Pagina