In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Minniej ik had geen testen in huis eigenlijk! Heb kruidvat 2 v 5 euro gehaald en die zijn nu op hahaha! Heb vandaag bij de apotheek een test gekocht en die doe ik morgen en dan donderdag de digitale! Ben test verslaafd hahaha!

MamsieM kan me goed voorstellen dat het toch wel erg heftig is hoor allemaal! Ook al is het goed, je zit met de spanning in je lijf... Is het al woensdag??? Ik ga heel hard voor je duimen dat het allemaal goed is!!!

Woezel ik vind het knap hoor als je kunt wachten met testen! Ik heb dat geduld gewoon niet en dan krijg je van die lichte streepjes waar je idd van gaat twijfelen!

Vandaag al de hele dag last van mijn darmen bleh! Ik ga normaal 3x per dag naar de wc zeg maar en nu lukt het me gewoon niet! Ik voel me wel zwanger hoor hahaha heb ook zere borsten (al een week) en ben af en toe erg duizelig. (dat had ik bij charlie ook!)
    Nou jaaa we wachten gewoon weer af en geen bloed geeft moed! :D

2. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden

Mamsie, ik kan me voorstellen dat je allemaal spanning hebt hoor. jeetje zou ik ook hebben! Ik duim voor je morgen op een goede uitslag!

Wat testen betreft; tja, what can i say.... Ik kan mezelf best goed bedwingen maar komt ook wel voort uit het feit ik me behoed voor teleurstellingen denk ik....

Maar Jojo! zit er veel belovend uit hoor! Ben benieuwd!

X

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Goedemorgen dames,

nou mamsie ik hoop dat je zo door de dokter gebeld wordt met het nieuws dat iets onschuldigs is.

Hier word ik een beetje gek van het mierennest die in onze kruipruimte zit, alles geprobeerd maar ze zijn onsterfelijk die mieren!!

Het is erg vervelend want ze komen in de woonkamer/keuken naar boven en gaan dan alle kanten op, dus het enige wat helpt is babypoeder (onthoud maar goed) rond de uitgangen plaatsen, dat houdt ze dan weg, maar zodra die poeder weg is komen ze weer tevoorschijn.

Het is zo vervelend en ik word er zo gek van, we zitten al een maand te emmeren (we wonen net 3 mnd in di thuis), en mijn zoontje kan dan dus niet lekker rondkruipen over de gang of zo, dus als ik kook moet ik hem in de box doen en dat vindt hij niet leuk, meestal lukt het hem wel even zoet te houden met een rijstewafel en een bumba filmpje op mijn laptop maar liever laat ik hem dan gewoon rondkruipen over de gang/woonkamer.

Rot mieren:( en het erge is ik heb echt een insectenfobie, kan er zo slecht tegen, ik heb ooit op een mierennest gezeten toen ik kleiner was, zonder dat ik het door had, en opeens kriebelde het overal, nou je raadt het al ze kropen over mijn hoofd/haar, ik zal het nooit vergeten!

Ik zou het minder erg vinden als ze van buitenaf zouden komen, maar het feit dat het in onze kruipruimte zit zo'n nest, bah!

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Vanochtend huisarts gebeld. Kreeg assistentie die even ging kijken. Na een paar minuten weer aan de telefoon. Ze had het gevonden maar ik moest na 14.00 terug bellen omdat ze het eerst moeten bespreken. Ze ging wat stotteren en klonk wat ongerust. Pfffff ik helemaal in de stress nu...... Nou ja, het is al half 11. Nog maar 3,5 uur.

Mieren zijn echt rotbeesten ja! Wij hebben ze alleen buiten gehad gelukkig. Wel net verlost van een muizennest op zolder. Beesten liepen ook in de slaapkamer. Brrrrrr....

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Jeetje zeg wat vervelend! Hebben ze niet door dat ze jou ook zo in de stress laten?! Wat raar

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

En ieuw van de muizen, ik vond wel keutels toen we hier kwamen wonen maar het huis stond een jaar leeg dus ik denk dat het van het jaar ervoor was die keutels, ik denk dat met een leeg huis dat de muisjes hun koffertjes hebben gepakt en verhuist zijn, maar het zou me niet verbazen als ze binnekort terugkomen m,et al het lekkers dat mijn ventje op de grond achterlaat.

Ik heb nou eenmaal niet tijd om altijd te dweilen enzo, en dezelfde dag is het meestal meteen weer vies..

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja irritant is dat he. Wij hebben een hond dus voedsel blijft niet snel liggen maar die haren..... Zoonlief heeft ook de neiging zijn drinkbeker van zich af te gooien. Gevolg: allemaal spetters diksap op de vloer. Daar plakken die haren mooi aan vast......

8. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Yep same here, zodra de fles op is of hij er geen zin meer in heeft watschhhhh, en ook echt de andere kant van de woonkamer. Ook leuke fase nu is alles uit de box gooien, mama blijft maar bezig met opruimen zo:p

al iets?

9. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

oh nee na 2u he? Shit..

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Huisarts belde net!
    Het lijkt allemaal goed maar ze kunnen niets met zekerheid zeggen. Ik heb 2 optie's
    1) zo laten en over 3 maanden weer een echo om te zien of het veranderd
    2) een biopt laten nemen om zeker te weten wat het is.

Kies voor optie 2, want wordt alleen maar onzekerder nu! Ik had zo gehoopt dat hij zou zeggen dat alles goed was en daarmee klaar..... Pfffff

Dank voor jullie berichtjes! Lief!

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Jeetje dat is wel een dubbel antwoord zeg...het is goed maar toch willen ze het in de gaten houden. Ik wou net zeggen meteen voor optie 2 kiezen, optie 1 is een marteling 3 maanden wachten.

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Voelt ook heel dubbel. Had gehoopt op een duidelijk antwoord maar nu weet ik nog niet veel. Wel fijn dat ze verder actie ondernemen hoor!

Pfff ben echt een emotioneel wrak nu. Zapte net langs Ned 1. Daar is die herdenking op van de kinderen die om zijn gekomen bij het busongeluk. Direct weer dikke tranen.
    Manlief komt vanmiddag eerder thuis. Wel fijn om niet de hele dag alleen te zijn. Denk dat we maar even lekker gaan wandelen ofzo!

13. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Och Mamsie, wat naar allemaal zeg. Ik zou ook gelijk voor optie 2 gaan, zou echt willen weten wat er wel/niet aan de hand is... Jeej meis... Weet je al iets over wanneer dat dan allemaal moet gaan gebeuren?

Nou, sterkte ermee, doe lekker rustig aan vandaag, even bijkomen.

Enne, het is vast allemaal goed hoor!

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat het voor mij/ons lastig maakt, is dat 1 van onze beste vriendinnen 5 jaar geleden in dezelfde situatie zat. Tegen haar werd gezegd het bultje voelt glad en goed, je bent jong etc.. Zij bleek wel borstkanker te hebben. Wil mezelf niet constant vergelijken met haar maar het zit zo in mijn hoofd.... Moet vanmiddag huisarts terug bellen. Zij bellen met ziekenhuis en plannen de biopt.

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik hoop dat je snel voor die biopt mag gaan, dan ben je uit de onzekerheid, want dit is vreselijk!

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik ook! Aanvraag is weg dus wachten op de oproep!

Jojo, hoe is het? Bloed? Alweer getest?

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mamsie jeetje wat een spanning! Goed dat je voor optie 2 bent gegaan! Mijn stiefmoeder heeft al 2x het zelfde meegemaakt en gelukkig was het alle 2 de keren goed. Ik snap ook dat je jezelf vergelijkt met je vriendin! Het is ook bizar en t knobbeltje hoort daar niet!!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!! Sterkte ermee!

Minniej ik heb ook zo'n hekel aan mieren! Wat erg dat je ze niet weg krijgt! kun je niet zo'n bestrijdings bedrijf bellen? Zo'n nest lijkt me ook niet weg te poederen! Alleen uitroken helpt denk ik! Rentokil doet het geloof ik!

Hier geen bloed en weer een positieve test een stuk duidelijker! Ik ga zo een foto plaatsen! Morgen doe ik op mijn nod een digitale en als daar het woord "zwanger" komt, dan durf ik het te geloven en pas ik mijn banner aan hahah!

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Let niet op de velletjes op mijn vingers haha heb een soort allergische reactie op de zeep van mijn werk denk ik!

Bekijk bijlage 232232

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jaaaaa heeeeel duidelijk jojo! Hoe voel je je? Al ergens last van?

Ik zeg: gefeliciteerd!

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Dat is zeker een positieve test Jojo. GEFELICITEERD!!!

Deel Deze Pagina