Mamsie hoe is het ermee?? Al duidelijkheid wanneer je voor die biopt kan gaan?? Hier toch besloten dat we er in april voor gaan !!! Als ik Jojo zo bezig zie met haar testen dan heb ik er zo'nnnnnn erge zin in!!! Enh oe groot is nou de kans dat het meteen raak is, en hoe groot is de kans dat het nieuwe kindje dna op precies dezelfde dag als zoontje geboren wordt. Hij zou in ieder geval niet op dezelfde dag verwekt worden volgens mijn berekeningen. Wat denken jullie? Gewoon erop wagen? Wie niet waagt wie niet wint? Mijn man vindt het geen probleem dat het kindje in dezelfde maand geboren zou worden. Mocht het kindje rond de datum van mijn zoontje geboren worden dan maken we er gewoon 1 groot feest van, allebei cadeautjes allebei happy, toch? Alleen ik zou het wel zielig vinden als ik weeen zou krijgen op de verjaardag van mijn zoontje, zit hij daar alleen met zijn taart en kaarsjes terwijl mama in het ziekenhuis ligt...of zouden jullie denken; komt tijd komt raad? Mijn man is ervan overtuigd dat het niet gebeurt In ieder geval voor de grap vandaag eens een ovulatietest gedaan, ik was gewoon nieuwsgierig omdat ik wilde dromen had vannacht, en ook nachtmerries trouwens, en ja hoor een smiley dus ik ovuleer vandaag denk ik....vroeg dus want ik zit op mijn 12e dag. Was het nou zo dat je precies 14 dagen na eisprong zal bloeden of kon dat nog wisselen? Ik had begrepen op internet dat wanneer je ovuleert wisselt per vrouw, maar dat de menstruatie altijd 14 dagen na ovulatie optreedt. Grappig, volgens mij heb ik dat vaker, een bepaald moment in de maand nachtmerries en gezellige dromen.. nou zo even naar fysio, ik zal eens even bespreken met haar wat we aan mijn computer houding kunnen doen, want ook als ik aan ons bureau zit boven krijg ik last, en ik let echt goed op mijn houding nu, het lijkt wel dat het dragen van mijn hoofd gewoon al pijn in mijn schouders geeft, als ik even heb bewogen zoals was hangen o.i.d. dan is het weer weg het trekkerige gevoel. Fijne dag dames, het is weer mooi weer, bloemetjes buiten zetten!!!
He Jojo! Ik zie echt duidelijk de streep hoor! Wauw echt super zeg! Vandaag digitale test? Kan niet anders dan dat er 'zwanger' op staat! Ik zeg gefeliciteerd! MinnieJ: Ik zou er gewoon voor gaan. Wat is de kans... Nou ja, jojo is ook in de 1e ronde raak toch? hahahahah NEe hoor, ik zou gewoon ervoor gaan en inderdaad komt tijd komt raad. Dat zie je dan wel weer.! lekker weer zwanger worden! Mamsie: hoe is het nou met je? beetje kunnen slapen? pfff wat een toestand zeg @Hier: Manlief is vandaag jarig dus lekker feest. dochter heeft al lekker van de taartjes gesnoept en ligt nu uitgeteld in bed. Lekker even buiten zitten! Fijne dag allemaal! Dikke kus
Jaaa minnie dat wordt een spannende periode voor jullie! Leuk hoor! Mijn broer heeft 3 zonen. Alledrie in dezelfde maand jarig 18,20 en 25 juni. Tja, niet altijd leuk voor de jongens (vooral voor diegene die als laatst jarig is) maar wel praktisch. Ze vieren het altijd samen (al mijn ooms,tantes komen ook dus een grote club). Wij gaan ook op de dag zelf naar alle 3 de verjaardagen. Hier vanochtend even lekker gewinkeld. Weet verder nog niets. Het ziekenhuis neemt contact met me op. Afwachten dus. Wil wel vanmiddag nog even de huisarts bellen, heb nog wat vragen.
Leuke dag om jarig te zijn woezel, gefeliciteerd met je man Ik ben eind april jarig en ik vind het wel altijd leuk hoor, we kunnen altijd lekker in de tuin zitten. Ach ja we gaan er gewoon voor in april en we zien wel, komt tijd komt raad, ik zal het ophouden op zijn verjaardag Oh zo spannend ik heb er zo'n zin in!!!!!! Overigens zijn de kinderen van mijn schoonzus ook allebei in april geboren, en ze hebben er verder geen last van volgens mij. Nou mamsie, ik ga jouw voorbeeld volgen, even winkelen want man werkt vanuit huis en ventje ligt nu toch te slapen, even voor bloemetjes kijken voor onze niuewe tuin, zo leuk om nu een tuin tehebben!
Minnie geweldig nieuws!!! Wanneer is jouw zoon jarig?? Ik had berekend als ik in april zwanger zou worden ik rond 25dec uitgerekend zou zijn! (begin april) Snel foliumzuur slikken! whoehoe! En tsja, ronde 1 is hier idd raak haha dus alles kan! Woezel gefeli met je man!!! Hij heeft mooi weer!!! Mamsie heb je je vragen al aan de huisarts kunnen stellen??? Ga jezelf maar goed verwennen hoor!!! Hier zo blij! Ik denk dat ik officeel kan zeggen dat ik ZWANGER ben!!!! Ik laat zo de foto van de digitale test zien! Heb gelijk de vk maar gebeld en ik heb 25april de eerste echo en daarna de intake! Spannend en al best snel vind ik!!!! FIjne dag meiden!! x
JAAAAA ZWANGER!!!!! Whoehoe! Echt dik gefeliciteerd Jojo! En echt he, 1e ronde, geweldig zeg! Oh, de lentekriebels zijn goed bezig, Minnie mag aan de klus, Jojo al zwanger, wij lekker bezig, wat heerlijk allemaal! Nou, geniet lekker van de lentekriebels meiden! En van het heerlijke weer natuurlijk...
Haha ik dacht precies hetzelfde Woezel, het zijn echt de lentekriebels die nog extra stimuleren, zo'n zin er in hihi!! Jojo, joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef zo leuk om dat woord ZWANGER te lezen he?? Ik hoop ook gauw zo'n test in handen te hebben!
Goedemorgen allemaal, Hier weer eens een bericht van mij. Heb even terug gelezen zodat ik weer op de hoogte ben. We hebben vorig weekend met ons zoontje in het ziekenhuis gezeten. Vorige week donderdag heel erg verkouden. Savonds naar bed al een beetje piepen. En de volgende ochtend was het zo erg dat we naar de doker zijn gegaan. Die heeft ons gelijk doorgestuurd naar het ZH. Hij was zo benauwd. Heel zielig. Hij liet alles over zich heenkomen. Gelukkig gaat het nu beter. Maar heb zo weinig geslapen. En ben nog steeds heel moe. Weet niet of dat nu nog door 3 hele slechte nachten komt of door de zwangerschap. JoJo* Gefeliciteerd... Leuk. En de 1e ronde al... Wat een geluk haha. Ik vond dat ik al niet mocht klagen met de 2e ronde haha. Hoe voel je je? Ik had trouwens ook al voor NOD dat ik heel emo was. En verschrikkelijke opvliegers. echt een rode boei. Niet normaal. Nu weinig last meer van. Fijn dat je al zo snel mag voor een echo. Ik kan ook echt niet wachten. Oh Mamsie* wat een Kl*te bericht. Hoop dat de biopt snel plaatsvind en dat alles goed is... Duim voor je. Hier nog even werken tot 14.15 en dan lekker weekend. Ben afgelopen week vrij geweest. Wilde onze kleine man niet naar het kdv doen. En maandag moest mijn vriend toch werken (normaal vrij) dus moest ik ook al vrij zijn. En wo en do zijn mijn vrije dagen. Dus dat was heerlijk genieten met dit weer. Lekker buiten geweest. Iedereen alvast een fijn weekend.
Hoi hoi @Oboemasbaby; wat vervelend van je zoontje, wat had hij precies? Of zijn ze daar niet achter gekomen in het ziekenhuis? @Mamsie: Weet je al meer? @hier: Gister lekker feest gevierd. Zaterdag nog een keer voor alle fam met kleine kids. Gister dus beetje laat geworden maar dochterlief sliep heerlijk uit tot 8.00! Wauw! de laatste dagen was ze steeds vroeg wakker door de kwetterende vogels (man wat maken die een kabaal zeg!) dus heerlijk dat ze juist vandaag uitkoos om uit te slapen. Inmiddels al weer aan het werk, das wel het lekkere van eigen baas zijn, kan ik iets later beginnen als ik dat wil... Nou, fijne dag en geniet van het heerlijke zonnetje! x
Hoi! @Oboemasbaby fijn dat je er weer bent! Heftig hoor, zo'n ziekenhuisopname! Hoe gaat het nu? Hoe voel je je verder? Ben je al bij vk geweest? @woezel heerlijk zeg, dat uitslapen! Zoonlief is hier altijd rond 7 uur wakker, vandaag om 6.45.... @minniej geweldig ticker! Duurt niet lang meer hoor, het is zo april! @jojo hoe is het? Kun je het al bevatten? @hier nog steeds geen duidelijkheid. Wacht nog steeds op die oproep. Gisteren wel het werk ingelicht. Krijg een paar dagen vrij dus dat is wel lekker. Merk echt dat het emotioneel gezien toch best heftig is allemaal. Gelukkig is het mooi weer! Krijg ik weer wat positieve energie van!
@Oboemasbaby: wat vervelend van je zoontje. En wat is nou de reden van zijn benauwdheid? Hoop dat het gauw over is! @mamsie,ik kan me goed voorstellen dat je hier even de tijd voor nodig hebt, vooral omdat je zo'n dubbel antwoord hebt gekregen. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt, niemand kan hier tegen. @My place: Zucht...echt weer iets voor mij hoor, ik zit met een oranje tuin, en het is nog geen koniginnnedag! Tja ik heb voor het eerst een huis met een tuin, dus ik dacht ik ga de tegels in de tuin poetsen, dus ik van HG tegenreiniger gehaald. Lees ik achteraf dat je het een tijdje schoon moet spoelen met de tuinslang...uhmm...tuinslang? Shit...dus nu op en neer met emmertjes water, twee emmertjes water halen twee emmertjes pompen...
Hahahahah Minniej geweldig!!! Is het nog goed gekomen???? Mooi oranje is niet lelijk! Wel goed dat je het nu doet, want dat chemische spul is niet goed als je strakjes zwanger bent!!! Dus ik zeg GOED BEZIG! Mamsie wat goed dat je lekker een paar dagen vrij hebt gekregen! Aan de ene kant is werken lekker voor de afleiding, maar je hebt een kleine, dus ik zeg genoeg afleiding thuis, in de zon! Hopelijk snel duidelijkheid voor jou! Woezel wat heeeerlijk dat ze tot 8uur geslapen heeft! Dat gebeurd hier eeeecht never! Als het dan al 8 uur is en ik schrik wakker, ga ik gelijk kijken of ze het nog wel doet! Ze is meestal rond 6.15uur wakker (gaaap) en gelijk vrolijk en actief (mama heeft een ochtendhumeur dusss...) Oboemasbaby dat zal even schrikken geweest zijn zeg! Voelt hij zich nu wel weer ok??? Ben ook benieuwd wat het geweest is! En ik denk een combinatie van zwangerschap en slapeloosheid hahah! Heb jij ook zo'n last van je darmen??? Ik wel lijk nu al een paar maanden zwanger pfff hahah! Ik gok dat ik binnenkort weer in mijn positiebroek ga wonen! Verder voel ik me prima! Zere boobs maar dat vind ik wel prettig als bevestiging hihi! Wanneer heb jij je 1e echo??? (maak ook ff een leuke ticker hahah kan ik t een beetje bijhouden hoe ver je bent enzo!) Hier vandaag gewerkt en ben nu moeoeoeo hahaha! Voel me op en top zwanger hahah heerlijk! Vandaag mijn positiekleding even opgezocht en gepast. Wat zit dat lekkerrrrr! Ik heb zo'n last van mijn darmen dat mijn broeken al een paar dagen erg strak zitten. Heb het nu in de wasmachine zitten voor een opfrisbeurt na 3 jaar in de kast te hebben gelegen in een opbergdoos! Ik gok dat ik over een paar weekjes mijn broeken niet meer pas! Darmen.... bedankt! Wel jammer dat ik bij Charlie vooral in de winter zwanger was en dus ook alleen winter positiekleding heb! Ach mag ik weer gaan shoppen, maar dat na de echo, want eerder is de goden verzoeken! fijn weekend meiden!
Spannende tijd Jojo! Wel leuk om weer de kleding op te zoeken en ach, extra winkelen is nooit erg toch! Hier lekker op tijd naar bed. Manlief is aan het werk dus maar wat extra slaap pakken. Week was erg vermoeiend merk ik....
Jojo ik had ook heel snel een buikje, ik ben benieuwd of dit bij een tweede nog sneller gaat! Houd ons maar op de hoogte Iedereen zag al vrij snel dat ik zwanger was, rond de 8-10 weken. En met 5/6 maanden dachten mensen dat ik al uitgerekend was Tja ik droeg ook een flink ventje met me mee, hij was 4190 bij de geboorte, en vooral erg lang. Ik weet eigenlijk niet hoe dat kan, dat er zo snel een buikje komt bij de een en bij de ander niet, het is nog geen baby die dan de ruimte in beslag neemt, maar misschien vocht of de stand van de baarmoeder. In ieder geval zat mijn buik alleen maar aan de voorkant.
Dagje druk geweest dus nu even bijlezen! Is alleen niet veel geschreven ! Ik had bij 15 weken "pas" positiekleding aan. Een vriendin van me had pas met 24 weken een buikje. Wel gek ja, dat dit zo verschillend kan zijn! Zoonlief was 3810 gram bij de geboorte en 51 cm Zijn jullie bij de eerste te vrieg of te laat bevallen? Ik op exact 41 weken. Heb altijd zelf gezegd dat ik 8'oktober zou bevallen en dat is ook gebeurd!
Ik was precies een week te laat! Ik was 19 januari uitgerekend en hij is de 26ste geboren. Ik had eigenlijk nooit zo'n behoefte aan sex tijdens de zwangerschap maar toen ik een paar dagen overtijd was dach tik nou laten we het toch maar weer eens proberen, en het heeft geholpen hoor, het begon meteen daarna te rommelen, daarna wat vruchtwater verloren en binnen 2 dagen is hij geboren, dus de volgende keer weet ik wat zal helpen, alhoewel ik gewoon ook denk dat als het tijd is is het tijd, en wie weet was het ook begonnen zonder de sex Hoe is het verder met je mamsie? Beetje kunnen slapen en ontspannen?