Ja vandaag wel. Wacht nog steeds op een oproep maar die komt toch niet in het weekend. Hoef de telefoon niet in de gaten te houden. Mooie weer is ook prettig!
Ik ben bevallen met 38weken en 2 dagen. Ze was ieniemienie! 2500gram en 46cm en zonder huidsmeer geboren.... Nu dus ook een erg gevoelige huid Mamsie, goede instelling! Je kunt nu toch niets verwachten, dus dan maar genieten van het weer! Hopelijk hoor je maandag meer! Die buik is echt niet grappig hoor! Ik wil het echt nog stilhouden tot de echo, maar vandaag vroeg mijn zus, met wie ik heel close ben, of ik zwanger was. Ik zag er volgens haar zo moe uit met mega tieten en een buik! Nou echt die buik lijkt wel alsof ik al 16 weken ben en voelt helemaal hard! Ik heb echt last van mijn darmen Vind dat altijd zo aanstellerig overkomen als je nu al in je positiebroek gaat lopen, maar ik ben bang dat ik echt geen keuze heb als t zo door blijft gaan! Als t nou baby is vind ik t niet zo erg, maar om nou met mijn opgezwollen darmen te gaan paraderen???? Lol!!!!
Hoi hoi Ik had met een week of 10 ook al een buikje hoor, Met 12 weken hield ik het niet meer en ben ik, na de echo, positie kleding gaan kopen. Heerlijk zat dat! Ik had ook best een snel groeiende buik. Op het eind was ik echt mega. Echt een enorme buik. Ik ben zelf vrij klein ( 1.57) en had naar verhouding een flink kind, 3990 gr en 53 cm. Overigens ben ik bevallen met 41+6 door inleiden. Kind wilde er echt niet uit. Oh enne, ik heb die sex tip voor het opwekken van de bevalling ook geprobeerd maar hier dus niet geholpen... Fijne avond!
Ik kon het allemaal goed verbergen. Alleen op het werk al vroeg verteld (rond 8 weken) ivm agressie op de groep. Bij de volleybal waren er ook al geruchten. Week voordat ik het vertelde viel ik bijna flauw op een training. Was wel blij dat iedereen het eindelijk wist hoor! Jojo heb je het verteld aan je zus? Best lastig als je die vraag zo krijgt terwijl je het net zelf pas weet! Zoonlief om 8.30 wakker, zomertjd. Lekker hoor! Fijne dag weer!
Goedemiddag dames Hier wat druk want ik heb mijn Italiaanse schoonfamilie over de vloer, erg vermoeiend hele tijd Italiaans praten, en die kinderen van mijn schoonzus laten alles slingeren, ook viltstiften met dopjes dus een beetje eng met een rondkruipende dreumes die alles in zijn mond steekt. Ze blijven tot dinsdag, toch wel lekker als ze ook weer weg zijn Ik kan het niet zo geweldig vinden met mijn schoonzus, ze is zo'n type die altijd klaagt, oh ze heeft het zo moeilijk, oh ze slaapt nooit, oh ze werkt zo hard, oh ze moet tot 1u snachts strijken, tja sommige dingen kies je toch echt ook zelf toch? Als ik haar serieus neem slaapt ze dus nooit, het eerste wat ze vanmorgen zegt is; ik heb helemaal niet geslapen. Maar goed, tot 10 tellen, de cultuur is zo anders, hier proberen we zo min mogelijk suiker aan kinderen te geven, daar stoppen ze kionderen vol met zoutjes en suiker, ze zijn verbaast dat ik de tanden poets van mijn zoontje, ik heb haar tot nu toe nog nooit de tandjes zien poetsen van haar kinderen. Ze zegt ook dat in Italie ze dat pas vanaf 2jr doen...
Hoi Allemaal, De exacte oorzaak weten we nog niet. Hebben vrijdag een afspraak bij de kinderarts. Dus dan zullen we het wel horen. We denken zelf dat hij heel heftig reageerd op griep. Het is een soort astmatische aanval wat hij had. Die met gewone pufjes niet meer weg ging. Nu gaat alles goed. En lijkt het alsof het nooit is gebeurd. JoJO* ik heb ook al af en toe een zwangerschapsbroek aan om lekker met mijn darmen te pronken hahahaha. Ik was al niet heel dun. Maar ik merk goed dat ik nog dikker ben geworden. Heb je het aan je zus verteld. Of heb je gelogen. Ik weet nog bij mijn eerste zwangerschap. Ik wist het net. En we wilden het met kerst tegen onze ouders zeggen. Een week ervoor kwam mijn moeder op visite en vroeg ernaar. Ik heb toen gelogen omdat we het wilden vertellen als mijn ouders en zusje er allemaal waren. Vond ik wel erg hoor. Maar heb er geen spijt van dat ik heb gelogen. Mijn collegas weten het wel. Bazen ga ik het pas na de 1e echo vertellen. Die heb ik op 16 april (met 10 weken). Of het moet nog erger te zien zijn. Dat ik er niet onderuit kan. MinniJ* Leuk zo'n familie... ik zou daar zo moe/depri van worden dat geklaag. Hou nog even vol Trouwens bij mijn eerste had ik met 13 weken voor het eerst zwangerschaps kleding aan. D is geboren met 41+1 na 18 uur. 3720 gram en 51 cm. MamsieM* hier was zoonlief vorige week elke dag om 6 uur wakker en aan het brabbelen. Om 7 uur was hij het zat en wilde hij eruit. Gelukkig heeft ie vandaag tot 8 uur geslapen. Dus hoop dat ie dat volhoud. Kan ik morgen, wo en do ook eens uitslapen Begin dinsdag pas om 9.45 en wo en donderdag lekker vrij. Misschien maar weer eens naar het zwembad. vind ie zo leuk Iedereen lekker genoten van de zon?? Oh ik vind het echt heerlijk. Lekker in de rommelen en zonnen. Groetjes.
He dames, Ben benieuwd Oboemasbaby, wat de oorzaak was... MamsieM: Hoe is het nu met jou? Weet je al iets meer inmiddels? @ hier: Weer ziekenboeg. Vorige week buikgriep, vrijdag begon dochterlief te snotteren, nu enorm aan het hoesten en ik sinds vandaag ook. snotteren, mega hoesten.. Blégh.... Zit nu weer rond m'n eisprong denk ik maar door het ziekzijn duik ik geloof ik toch maar me bedje vroeg in vanavond. Daarnaast hebben we niet zulk goed nieuws in de fam gekregen gister dus geloof niet dat er veel in zit deze ronde.
He getsie! Beterschap Woezel! En slecht nieuws krijgen is inderdaad niet bevordelijk he.... Oboemasbaby, fijn dat alles weer goed is nu! Wel een heftige periode zo! Ben benieuwd wat de arts te melden heeft vrijdag. Minniej, nog maar een dagje en dan zijn ze weg! Jojo hoe is het? Al andere kleren aan? Hier alles "rustig". Wacht nog steeds op een oproep. Wacht vandaag de post nog even af en anders bel ik zelf naar zk. Volgende week 3 dagen weg en ook nog goede vrijdag en pasen. Wil eigenlijk wel deze week een punctie. Uitslag laat ook een week op zich wachten. Merk dat het allemaal erg veel energie kost dus een beetje duidelijkheid zou fijn zijn Ik hou jullie op de hoogte!
Woezel sterkte met je verkoudheid en het slechte nieuws... Hoop niet dat er iemand erg ziek is? Minnie hahaha geweldig hoe je over je schzus vertelt! Hoop voor je dat het uiteindelijk nog mee is gevallen! Mamsie ben ook benieuwd of er al iets bekend is! Ben je het weekend een btje doorgekomen??? Oboemasbaby ik heb gelogen tegen mijn zus en gisteren zei ze weer dat ze het zeker weet haha! We willen het graag echt pas na de 1e echo vertellen! Ik weet nog niet wat ik van die buik moet vinden... Ben ook flink en moet nu toch wel oversizedd dingen aandoen om het niet op te laten vallen! Heb nog geen vast contract dus vind t eng om aan mn baas te vertellen! (Naaste collega's weten t wel al) Ik typ op mn telefoon dus excuus voor de dubbele letters! Blijft soms hangen! Ik ben ook ingeleid, omdat ik al 36uur bezig was met weeen opvangen! Achteraf hebben ze me veel te lang laten tobben! Dat zal me nu niet meer gebeuren!!!!
Mamsie, gelijk gepost! Je hebt dus nog geen oproep.. Balen! Ik zou zeker zelf even bellen dan kun je ook meer op je strepen staan natuurlijk! kan me voorstellen dat het uitputtend is op deze manier bah! Ik heb idd ondertussen mijn positiebroeken uit de kast getrokken en wat een verademing!!!! Hopelijk valt t morgen niet op op mijn werk, anders ga ik maar jurkjes dragen, waar ze mij op het werk eigenlijk nooit in zien hahaha ach ja we zien wel! Mooeoeoeooeoee hier!
Hoi hoi, Ja Jojo, helaas wel ziekte. Mijn oom is heel ernstig ziek opgenomen in ZH gister, spoedoperatie, kantje boord, nu stabiel maar niet goed. Zijn een hele hechte fam dus hakt er wel ff in. Nou meiden, ik hoest me longen uit me lijf dus duik me bedje in. X
Woezel wat vreselijk van je oom, ik hoop dat het nog goed komt. En beterschap voor jou. @Hier, schoonfamilie eindelijk weg Zoontje wel helemaal z'n toeren, het is ook wel erg druk voor hem met die kinderen van schoonzus, ze zijn erg druk. 'S nachts werd hij huilend wakker afgelopen nachten en sliep hij de rest van de nacht bij ons. Nu net naar bed gebracht maar ik vraasg me af of het wel gaat lukken..hij is hartstikke moe, lijken ook tandjes door te komen EN hij heeft uitslag gekregen van de aardbeien die ik voor het eerst heb gegeven, ik dacht dat dit kon na 1 jaar..? Nou goed, ik ga even kijken want hij is erg overstuur Fijne dag verder allemaal!
Hoi Meiden, Oh Woezel. Wat naar. Hoop voor jullie dat hij snel opknapt. Ik weet hoe dat soort dingen er in kunnen hakken. Sterkte. Jojo* Oh erg he. Ik wilde eerst ook wachten tot de eerste echo. maar die is pas 17 april. (Jij moet nog langer wachten zie ik. pas 25 april) Zo lang kan ik het niet voor me houden. Dus ouders,broer en zus weten het. En een stel goede vrienden. Verder nog niet. maar als ik die zie mogen ze het ook weten Ik zit alleen met mijn nichtje en een goede vriendin. Die zijn al bijna 2 jaar bezig zwanger te worden.. En dat vind ik best moeilijk. Ik herken het met je contract. Had ik ook bij de eerste. Is allemaal goed gekomen. En heb toen zelfs een vast contract gekregen. Nu weer lastig. Van de 3 collega's (binnendienst) is er nog een zwanger. 6 weken verder dan ik..... Hmmmm. Zullen de bazen leuk vinden. Haha. Maar ja niet mijn probleem. Dat weet je als je vrouwen aanneemt. Morgen en donderdag weer lekker vrij. Lekker zwemmen en op bezoek mij mijn moeder die zit in een revalidatie centrum. Ze mist haar kleinkind hihi..
Oboemasbaby Ik heb er ook 2 jaar over gedaan om zwanger te worden. Vond het juist prettig als mensen eerlijk waren. Van erom heen draaien word het niet beter! Bij de geboortekaartjes er een los kaartje bij in gedaan dat een dit best confronterend kan zijn. Blijft nog steeds lastig allemaal hoor! Fijn Minniej,dat de familie weer weg is! Weer rust in de tent. Hier: eindelijk een oproep gehad. Wel allemaal erg vaag. Kreeg een oproep voor een arts en dus niet een punctie. Vandaag even zh gebeld. Blijkt dat ze, als de aanvraag binnen komt, eerst alles door een arts laten bekijken. Arts wil me eerst zien voordat er een punctie komt. Afspraak stond voor 4 april maar dan zijn we een paar dagen weg dus verzet naar 6 april, goede vrijdag. Ben benieuwd......
@ MamsieM: Goh, das ook wat zeg, moet je eerst gezien wrden, dan een afspraak voor die punctie en al die tijd zit je in spanning. Pfff..... @ Hier: Het is nog onduidelijk of het uberhaupt nog goed gaat komen met mijn oom. Mijn mams is er gister even geweest en de artsen zijn gelukkig wel gematigd positief maar het is nog te vroeg om er echt iets van te zeggen. Blijft afwachten dus. Morgen ook lekker zwemmen met dochterlief. Heerlijk...
Woezel, wat naar allemaal! Je kunt niets anders dan afwachten maar juist dat is zo moeilijk! Sterkte ermee! Hier: beetje rust in de tent. Weet nu dat k nog even moet wachten totdat ik meer weet. Aan de ene kant lastig want wil graag nu duidelijkheid. Aan de andere kant er staat tenminste een datum, ik weet wanneer ik moet. Dat is dan wel weer fijn, ook al duurt het nog ruim een week.....
Moeilijke situatie hoor mamsie, ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Wat een opluchting als het vermoeden van de huisarts goed is (dat het dus niks ernstigs is)! @Hier, met man aan het overleggen of/hoe/wanneer we naar Italië gaan. We zijn vorig jaar in de zomer gegaan en ik vond het vreselijk om met mijn kleine mannetje te vliegen, hij was toen 5 mnd, huilen huilen en nog eens huilen... Eigenlijk wou ik dus niet meer gaan maar man wil het zo graag, hij werd helemaal verdrietig toen ik zei dit jaar over te willen slaan, hij mist zijn familie/vrienden, gewoon heimwee. En samen op vakantie gaan is ook wel leuk natuurlijk. Dus we gaan er toch maar voor, maar deze keer niet weer in juli of augustus, bah het was veel te warm, rond de 40 graden, ventje dronk niet genoeg en overdag konden we niet naar buiten omdat het echt veel te warm was voor ons kleine mannetje en de zon te fel, dus waarschijnlijk half september. Ik hoop dat ik dan al zwanger ben en buiten de kritieke 3 maanden zit, in mijn geval met schildklier zijn de kritieke maanden eigenlijk tot 4 maanden, tot die tijd moet ik goed en regelmatig gecontroleerd worden, maar goed mocht ik in die kritieke periode zitten dan nog moet een weekje weg wel kunnen.. Prachtig weer he? Ventje ligt te slapen, dus ik lekker even een kopje thee, fijne dag verder!
Lekker vooruitzicht hoor Minniej, in september nog even weg. Gaan jullie dan ook met de zomer op vakantie of is dit jullie vakantie? Wij gaan ws naar Frankrijk in de zomer. Heerlijk, nu al zin in! Maar eerst volgende week 3 dagen winterberg met man en zoonlief! Heb er zo'n zin in! Even lekker 3 dagen niets doen..... Zo fijn!
Ja heerlijk he er eventjes tussenuit, in de zomer blijven we gewoon in NL, lekker naar het strand of zo nu we in Haarlem wonen