hoi hoi, Je wordt ook wel helemaal zomers van dit weer natuurlijk he,.. wij gaan dit jaar ook naar Frankrijk. Hoewel ik eigenlijk een Italie fan ben maar Frankrijk is wel ietsje goedkoper vaak. We gaan trouwens met de auto. Vorig jaar ook gedaan, s'nachts gereden, dochter heeft de hele reis geslapen. Ideaal! Heb er nu al weer zin in! hier vandaag lekker gewandeld vanmiddag en lekker in de tuin gespeeld met dochterlief. Heerlijk! Nu lekker op de bank met kopje thee Mamma Mia kijken op rtl 4. Zo'n leuke feel good film (schaam schaam, ik ben wel een beetje een zacht eitje) X
Oh met de auto naar Italië gaan is helemaal geweldig, wij hebben alleen geen auto en dan wordt het wel duur om een auto te huren voor 2 weken, maar ik zou het zo graag een keer weer willen doen!! Ik ben dol op reizen met de auto, het is zoveel meer avontuurlijk!!! Ik ben ook met mijn vader ooit door de Verenigde Staten zo gaan reizen met de auto, door Kentucky, naar het huis van Elvis in Memphis (vader oude elvis fan), was echt een geweldige reis ook omdat we echt gebond hebben als vader/dochter. Mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 4 was en ik ben nooit echt close geweest met mijn vader tot we die reis samen hebben gemaakt
Hahaha ja inderdaad. Mijn man had hem ook echt niet willen kijken hoor maar was pas na 22.00 thuis dus had de afstandsbediening voor mezelf...
Ja, vind met de auto ook echt heerlijk. Gaan dan ook lekker kamperen, heerlijk! Door de VS reizen is ook echt gaaf hoor! Heeft mijn neef 2 jr geleden ook gedaan met zijn vrouw. Super. En ook fijn dat jullie band daardoor nu beter is!
Ik vind kamperen wel helemaal gelwdig maar ben niet zo fan van auto rijden. Manlief gelukkig wel dus die rijdt als we weggaan. Wat bijzonder minnie om dat samen met je vader te doen! Moet echt wel gaaf zijn geweest! Wij zijn wel een paar keer met mijn hele familie weggeweest, dus ooms, tantes, neefjes en nichtjes met aanhang. Ook erg leuk en bijzonder! Woezel, hoe is het met je oom?
Wat heeeerlijk om al die vakantie plannen te lezen!!! Wij blijven in Nederland dit jaar. Vorig jaar naar Menorca geweest. Was erg leuk alleen was het vliegen geen succes. Gillen van de oorpijn deed ze! 15mnd was ze toen en ze wilde ook de hele tijd door het vliegtuig lopen! Menorca was wel heeeeel gaaf echt een kinderparadijs! We gaan in mei een midweek naar Texel met mijn ouders en in juni 4 dagen naar bosrijk de Efteling met alle broers en zussen + kinderen en mijn ouders. In september heerlijk met z'n drietjes naar camping "de Beerze Bulten" in Overijssel voor 8 dagen. Het is niet dat ik nu zo;n geweldige band heb met mijn familie hoor, maar het kwam zo uit en ik vind het wel gezellig hahah! Jammer dat het mooie weer weg is he! Hopelijk snel terug! Love the sun!!! Fijne avond meiden!
Het zullen wel de lentekriebel zijn hihi, al die wilde plannen! Oh trouwens, mijn zoontje is gister na de laatste fles enorm misselijk geweest, enorm overgegeven, zo zielig, echt alsof er iets dwars zat want zodra hij had over gegeven viel hij in slaap. Ik vind het zo gek, de melk was gewoon goed, gecontroleerd, ei goed gekookt, broccoli en aardappel gestoomd, hij was hele avond vrolijk, het enige wat ik kan bedenken is dat hij teveel gedronken had, een uur voor het slapen een hele fles camille water..en dan een uur later die melk fles. Maar er zit wel een uur tussen. En vandaag had hij enorme diarree!! Klinkt dan toch als een soort voedselvergiftiging he? Maar wat zou het toch kunnen zijn...hij heeft echt niks geks gegeten...kan een ei zo'n werking hebben ook al is de datum nog goed en goed gekookt?
Geen idee of dat kan Minniej? Maar het klinkt inderdaad wel als een voedselvergiftiging. Beterschap voor de kleine man! Jojo leuk dat je naar de Beerze Bulten gaat! Is vlakbij mij! Fijn hoor, nog 3 vakantie's in het vooruitzicht! Ow, ik heb zo'n zin in volgende week! Lekker 3 dagen weg met man en zoonlief! Heerlijk even niks doen.....
Ja gek he? Dan wil je zo graag achterhalen wat het was..maar kan echt niet bedenken wat het is geweest, alleen dat het ei niet goed was..? Datum was wel goed, maar goed nu slaapt hij heerlijk! @jojo, hoe verlopen de eerste zwangere weken? al misselijk/moe/o.i.d?
Goedemorgen allen, Giste heb ik het aan mijn vriendin verteld die al een tijdje bezig is om zwanger te worden. Ze was heeeeel enthausiast. Dus ben blij dat ik het verteld heb. Hier helaas nog geen vakantie plannen. Heeeeel misschien dat we nog met mijn schoonouders weg gaan. Maar dat hangt van mijn schoonvader af. Die is net klaar met chemo en bestraling. Dan gaan we lekker vliegen naar griekenland of spanje. Vorig jaar zijn wij met onze zoon (toen net 1)naar Griekenland, Zakynthos geweest. Heerlijk. Is maar 3 uur en 15 min vliegen.. Heen ging heel goed. Hele reis geslapen. Hij was ook ziek. Dus dat verklaart een hoop. terug was iets minder. Hij wilde niet stilzitten bij het opstijgen en landen. En we hadden ook nog een tussenlanding op korfu. Maar ja. Uiteindelijk hebben we een heerlijke vakantie gehad. 13 dagen geweest. En we hadden een kamer aan het zwembad. Dus als hij sliep konden wij heerlijk rustig aan het zwembad liggen. MinniJ* Wat zielig. Misschien toch te veel gedronken dat het verkeerd is gevallen. Wij hadden het laatst ook. Alles eruitgespuugd. Daarna was er niks meer aan de hand. Hoe gaat het nu met hem? Iemand nog plannen voor het weekend? Mijn moeder mag zondag een dagje naar huis. Dus we gaan daar gezellig eten.. xx
He meiden, MinnieJ: Kan ook een beetje buikgriep zijn hoor. Heerst heel erg! Hoe is het nu met hem? Ja, al die vakantie plannen, heerlijk! eerste week van mei gaan we ook nog een weekje camperen in DL. Lekker met mijn ouders en mijn zus en zwager, zij hebben 2 kids, 2,5 jr en 4 mnd. Dus dat wordt wel heel erg gezellig. Met mijn oom gaat het op en af. Hij is nog heel erg ziek, maar de artsen zijn niet ontevreden. Elke dag dat ie er nog is is positief en kan ie aansterken zeg maar. Het blijft afwachten. Nou, hier maar weer een beetje aan het werk. Fijne dag allemaal!
@ oboemasbaby: Wat fijn dat je moeder een dagje naar huis mag. Ze zit in een revalidatiecentrum toch? Hoe lang moet ze daar nog blijven? X
Woezel* Ja ze zit idd in een revalidatiecentrum. Ik heb geen idee hoelang ze daar nog moet blijven. Ik denk tot ze thuis in staat is voor zichzelf te zorgen. Ze kan nu nog geen trappen lopen. Daar heeft ze een elektrische rolstoel om zicht voort te bewegen. En dat is thuis niet handig. Deze week is wel een proef. Als het goed gaat. Mag ze met pasen langer naar huis. Het kan zijn dat ze uiteindelijk thuis slaapt en dan elke dag daar heen moet voor therapie. Maar dat is gis werk.. We zullen moeten afwachten. Oh en lekker een weekje naar DL is ook leuk. Zelfs dat hebben we niet in het vooruitzicht. Sterkte met je oom. x
Oboemasbaby, hoe voel je je verder dan? Last van de bekende kwaaltjes? Fijn dat je vriendin enthousiast was en dat je moeder een dagje naar huis mag! Positief allemaal! Hier lekker aan de poets geweest thuis. Altijd fijn, alles weer schoon! Alleen zo jammer dat zoonlief er binnen no time een puinhoop van maakt.....
@Oboemasbaby, dat was dus met mijn zoontje ook het geval, hij was toen nog maar 5 maanden maar is nooit een schootkindje geweest Dus als we met hem liepen in het vliegtuig was alles goed, maar bij het opstijgen en landen was het een drama, echt keihard brullen de hele tijd tot we konden staan, en dat duurt dan lang zeg...daarom ben ik nu nog nerveuzer omdat hij groter is en nog actiever...maar een voordeel is nu wel weer dat hij zich met bepaalde dingen beter kan vermaken, een bumba filmpje op de laptop, of ik kan hem een rijstewafeltje geven en wat diksap, en dan weer een boekje, bij een kindje van 5 mnd is dat weer moeilijker. Nou maak er maar een mooie dag van morgen met je moeder, en ik hoop dat ze gauw naar huis mag. @Woezel, ik hoop dat het goedkomt met je oom. Over mijn zoontje, hij lijkt wel beter, maar een beetje hangerig, en toevallig heb ik nu sinds gister last van mijn maag een beetje, dat ik me niet helemaal lekker voel, dus het zou me niet verbazen als hij toch een of andere buikgriepje o.i.d. had, en dat het bij hem gewoon wat heftiger naar boven komt. @Hier, het is bijna april, joepie!! Zo spannend...en wie weet duurt het nog maanden voor het raak is.. Over een week moet ik ongesteld worden, heb er nog nooit zo'n zin in gehad
Zo herkenbaar, heb ik net op mijn knieën de hele woonkamer zitten dweilen, gooit zoontje lief meteen met de lunch zijn brood en melk op de grond