Over schoonmaken gesproken, weet je waar ik nou ECHT een hekel aan heb, het gasfornuis, en het is ook meteen dezelfde dag weer vies!
Ja! Ik ook! Pffff...... Hier zo aan het werk. Word vandaag of morgen ongi dus voel me niet echt super. Maar goed, morgen 3 dagen naar Winterberg! Heb er zin in dus jullie moeten me even missen! Goed weekend meiden!
Heerlijk hoor geniet er maar van~!! Ik zie net dat ik een oproep heb gekregen voor een onderzoek baarmoederhalskanker, he bah daar heb ik nou helemaal geen zin in nu. Maar laat ik het maar snel doen, nog voordat ik ongesteld word (aankomende zaterdag), want daarna gaan we druk aan de klus Heeft iemand hier dit al moeten ondergaan? Viel het mee? Tja het kan niet erger zijn dan toen ik naar mijn littekenweefsel liet kijken na de bevalling, toen kreeg ik ook zo'n eendenbek en ik had overal zo'n pijn van binnen en van buiten..
He, je word dus ook 30 dit jaar! Ik in december Ja heb hem een paar weken terug gehad. Stelt niet veel voor vond ik.... Succes!
Nou ik kan morgenochtend meteen terecht, nu hopen dat ik dan niet 4 dagen te vroeg ga menstrueren, anders wordt het een vieze boel morgenochtend....
Dagje met mijn moeder was super. Ze had het helemaal naar haar zin. En was blij dat we er allemaal waren. Ze mocht stiekem zaterdag avond ook al even naar huis. Dat kliederen met bekers, maar ook met brood en yoghurt gebeurd hier ook... kan soms wel 2 keer per dag stofzuigen. Ach ja. Verder is ie wel lief hoor MinniJ* Heb ik vorig jaar gehad... (ben al 31) Ik vond het niet heel prettig. Maar van die eendebek had ik weinig last haha. Ze schrapen een beetje huid weg. En dat voelt naar. Wat betreft het vliegen. Ik denk dat als ze ouder worden wel meer kunt uitleggen dat ze even moeten zitten en een gordel ommoeten enzo. En dat je ze ook wel even kan vermaken met een boekje ofzo. Het vliegen was iets minder maar verder vond ik het super Hoop snel weer te kunnen haha.. MamsieM* Begin steeds meer misselijk te worden. Maar gelukkig nog niet gespuugd. (daar heb ik zo'n hekel aan) Verder moe. Maar ja denk dat dat het is tot nu toe. Dus valt wel mee. Veel plezier in Winterberg. Ligt er nog sneeuw. Of dat niet meer? Groetjes Maaike
He meiden, MinnieJ, bah, naar hoor, succes morgen dan... Ik hoef voorlopig nog niet. Wordt dit jaar pas 28... Mamsie: Veel plezier in Winterberg! geniet ervan Oboemasbaby: Ah, die misselijkheid, begon bij mij ook pas na 7 weken ofzo.... Nou, hoop dat het spugen je bespaard blijft. @ Hier. Beetje rustig.Mijn oom heeft een beroerd weekend gehad maar is nu weer stabiel. pff.. Ze houden hem voorlopig in slaap. Moet deze week geloof ik ook weer ongesteld worden en aangezien we het deze maand door alle omstandigheden echt 0 (!!!!) keer gedaan hebben.... Oh, en Minniej, het is april he! Deze maand ga je beginnen!!!! Fijne dag meiden X
Over misselijkheid, ik bofde enorm want ben gewoon helemaal niet misselijk geweest tijdens mijn vorige zwangerschap, hoogstens 2 weken af en toe zeeziek, maar na 8 weken kon ik weer alles eten. Was met 8 weken niet de HCG-piek en dat het daarna weer beter wordt richting de 12 weken? Ik hoop ook dat het je bespaard wordt, en spugen al helemaal! Helaas voor mij zegt niet misselijk zijn in een eerste zwangerschap niks over een tweede... @Woezel, wat vervelend van je oom, en ik kan me voorstellen dat baby's maken nu niet het eerste is was je dan aan dacht...sterkte met alles en ik hoop dat het goedkomt. Ja ja, het is eindelijk zover, aan de ene kant vind ik het niet erg als ik deze maand ook vroeger menstrueer, want dan is mijn eisprong ook eerder! Alleen zou ik dan weer dat onderzoek uit moeten stellen en ik houd niet van uitstellen, liever zoiets meteen achter de rug! Maar goed aangezien mijn cyclus altijd rond de 28 dagen zit ga ik ervan uit dat vorige maand een uitzondering was en ik gewoon in t weekend ongesteld ga worden. Zo spannend allemaal, ik ben 23 april jarig en als ik het zaterdag word zou 21 april de eisprong moeten zijn!! Mijn zoontje is op 30 april verwekt... Verder hier, kleine man gister 38.9 graden koorts, zo zielig en hangerig was hij, hij was gloeiend heet en slapen in zijn bedje alleen ging niet dus heb het verder niet geforceerd, gewoon gezellig bij papa en mama in bed en hij was meteen vrolijk en viel vervolgens in slaap! Vanmorgen was het 37.8 dus flink gezakt, later voelde hij wel weer wat warmer aan, gaat koorts later op de dag soms wat omhoog? Vast zoiets...
MinnieJ: Hier gaat koorts altijd omhoog gedurende de dag. 's ochtends het minst, later op de dag en in de avond hoogste koorts. Sterkte ermee!
Hey meiden! Allemaal lekker weekend gehad??? Woezel, Wat rot allemaal zeg... Voordeel van in slaap gehouden worden is wel dat hij geen pijn heeft, maar zwaar k is het wel!!!! Snap dat je dan geen sex gehad hebt hoor! Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen! Mamsie heeeeeel veel plezier!!!!! Minniej, ook hier een jonge blom van 28 (aug 29) dus geen ervaring met uitstrijkjes... Ik ben nogal preuts en kan me er nu al druk om maken hahahaha! Succes, laat je weten hoe het was?? En jahoe het is april!!! En 21 april je eisprong is wel gunstig want bij een cyclus van 28 dagen zou je dan rond 12 januari uitgerekend zijn toch??? Nou ik ga duimen! Oboemasbaby (waar komt die naam van daan? Bekkenbreker haha) Heerlijk toch dat je bijna geen kwaaltjes hebt! Hopelijk blijft het zo! Nog maar even tot je echo! Gaat nu opschieten he! Het is iig april hahah dus we zitten in de goede maand! Hier een druk maar gezellig weekend gehad. Zaterdag openhuizen route waar we aan mee hebben gedaan. Ons appartement staat nu 1 jaar te koop Nu wel 2 kijkers gehad dus afwachten of daar wat uit gaat rollen, maar ik heb er een beetje een hard hoofd in! Deze baby zal de kamer moeten gaan delen met Charlie zolang we hier wonen. De eerste maanden zal hij/zij bij ons op de kamer slapen, maar daarna bij Charlie. Niet ideaal, maar wel te doen. Verder her en der op visite geweest hahaha Nu erg moeoeoeoeoe hahaha maar dat is dan nu ook de enige kwaal die ik heb! 's Ochtends ben ik wel een btje misselijk maar dat is ook snel weer weg gelukkig. Vanmorgen naar t cb geweest met Charlie en ze is weer goedgekeurd. Ze is een kleine slimmerik zegt de dokter, maar dat wisten we al hahaha *trots*
@Jojo, gelukkig maar dat je nog niet al teveel last hebt van misselijkheid. En ja inderdaad zo rond 12 januari zou ik dan uitgerekend zijn mocht het meteen raak zijn. Man is 15 januari jarig en zoontje de 26ste. Ach ja maken we er 1 groot feest van toch? Ik ben benieuwd of ik deze week eerder ongesteld ga worden, maar heb zo'n vermoeden dat ik deze maan wel op tijd zal zijn of juist te laat omdat ik er zo op zit te wachten zodat we kunnen beginnen
Nou even een update, het viel mee, was niet pijnloos maar ook niet enorrme pijn of zo, was er wel zenuwachtig voor vanmorgen, gelukkig nu achter de rug!
Oh MinniJ * hoop niet dat ik dat heb veroorzaakt. Gelukkig is het achter de rug. En viel het mee. Ik was bij onze zoon helemaal niet misselijk. Nu met vlagen maar meer dan bij de eerste. Daarom denk ik ook stiekem dat het een meisje word. Maar dat weten we pas zeker met de 20 weken echo. Dit kindje is rond mijn verjaardag verwekt. Ook heel leuk JoJo* Vroegen noemde ze mijn vriend altijd oboema (de blanke neger) En dan moet je hier een naampie verzinnen. Dus vandaar. Jullie mogen ook gewoon oboema zeggen hoor. of Maaike hihi Ja april is de maand voor zo'n beetje iedereen. Wanneer heb jij je eerste echo Jojo? En vervelend dat jullie appartement nog niet is verkocht. Mijn zusje en zwager zitten met het zelfde probleem. Staat ook al een jaar te koop. Ze willen graag samen een huis kopen een aan kindjes beginnen. Maar zolang zijn app niet is verkocht gaat dat nog niet gebeuren. Ik ga voor je duimen dat het toch snel verkocht is. Ik denk dat het voor die kleintjes geen probleem is om een kamer te delen. Als ze ouder worden word dat denk ik erger. Nou ik ga maar weer eens aan het werk hihi..
Ah MinnieJ, het is achter de rug. fijn hoor. Nou, dat heb je ookw eer gehad. Hoe gaat het met je zoontje? @ Jojo; Ik ben ook zo preuts hoor. toen ik ging bevallen ben ik ingeleid en ze kwamen zowat elk uur kijken hoe ver ik al was. pfff vreselijk...
Ja vreselijk he woezel, ik ook, en dan kreeg ik ook nog van die jonge studenten van mijn leeftijd Mijn zoontje is stukken beter, eigenlijk niet meer zijn temperatuur opgenomen omdat hij niet meer zo warm voelde als die avond en minder hangerig was. Helaas is het slapen alleen nu een probleem, zodra we hem in bed leggen gaat hij huilen en blijft huilen, we hebben eventjes 10 min gewacht in de hoop dat hij dan zelf in slaap valt omdat hij niet erg overstuur was, maar na een paar minuten raakte hij dus wel overstuur. Mijn man heeft hem nog staan wiegen maar ik kan dat niet meer hoor, hij is meer dan 12 kilo! En elke keer als hij hem neerlegde werd hij weer wakker dus het was ook een zinloze actie, man was een half uur bezig op die manier. Dus uiteindelijk heeft hij vannacht weer bij ons geslapen.. alleen dat in slaap vallen duurde heel erg lang, hij bleef bij ons in bed maar opstaan en rondkruipen en kieren van de pret...echt tot 23u ongeveer, ik ging bijna twijfelen of hij iets geks binnen had gekregen zoals cola of koffie Nou, nu hopen dat de menstruatie gauw doorbreekt zodat we aan de slag kunnen, joepie zo lang hierop gewacht!!
Ook wij gaan voor een 2e! Zaterdag laatste pil genomen, moet dus nog ongesteld worden..spannend allemaal!