He MinnieJ wat vervelend dat je zoontje zo slecht slaapt. Heeft hij wel vaker dat soort 'fases'? of slaapt hij altijd slecht? Hier een goede slaper, vooral s'nachts. Ze slaapt nooit bij ons in bed. Daar speelt ze alleen maar in hihih maar gelukkig slaapt ze gewoon heel erg goed in dr eigen bed. Nou, hoop dat je zoontje vandaag en vanacht beter slaapt...
Hij heeft altijd periodes gehad, dus soms sliep hij dan 2 weken bij ons in bed en dan is het weer een tijdje goed. Ik weet niet wat het is. Groeispurt? Hij is voor de rest vrolijk gister en vandaag en niet ziek meer...vanmiddag heeft hij ook alleen maar een half uurtje geslapen en nog kruipt hij actief rond! Ik heb ook van alles geprobeerd, wat doe je met zo'n groot kind als hij niet kan slapen maar je nog niet uit kan leggen dat hij toch echt in zijn eigen bedje moet slapen? Wiegen is hij dus te zwaar voor, als ik hem over zijn hoofd ga aaien of er even bij ga zitten raakt hij alleen maar meer overstuur, zo lastig...tja daarom komen we telkens op hetzelfde uit; dan maar bij ons in bed.
Ik hoop echt dat hij vannacht weer in zijn eigen bedje kan slapen, je slaapt toch niet zo goed met zo'n kleintje in bed. Hij creëert een hele ruimte om zich heen en wij liggen op het randje
Hey!! Nou afgelopen nacht heeft hij in zijn eigen bedje geslapen, en hij klaagde even toen ik hem in bed legde maar dat duurde niet langer dan 5 min en hij was ook niet overstuur of zo. Vanmiddag heeft hij ook 2 uurtjes geslapen bijna. Ik hoop vanavond weer!!! Verder hier, man is nu ziek dus het heeft ons echt een voor een getroffen de griep, en oh als mannen ziek zijn... ben een soepje aan het maken voor hem en hij moet helemaal betutteld worden
Meiden, Ik ben er weer! Even bijgelezen maar weet niet of ik overal op kan reageren hoor. Veel geschreven in die paar dagen! Minniej, fijn dat het uitstrijkje toch mee viel. Het zijn de dingen die moeten gebeuren he! Hopelijk krijg je snel de uitslag! Enne, het is inderdaad al april! Oboemasbaby, wat fijn dat je een mooie dag met je moeder hebt gehad! En vast bijzonder dat ze weer thuis was even. Die misselijkheid, tja, ik ben inderdaad ook wel veel misselijk geweest bij zoonlief maar heb niet gespuugd gelukkig. Je bent alweer 8 weken, gaat snel he! Bijna 1e afspraak vk of niet? Woezel, hoe is het nu met je oom? Al wat beter? Sex is maar bijzaak he. Ik word ook ongesteld deze dagen. Afgelopen maand maar 1x sex gehad. Tja, als mijn hoofd er niet naar staat..... Jojo, hebben jullie al een ander huis op het oog dan? Hopelijk snel een koop voor jullie dan! Hier een heerlijke uitje gehad. Fijn om even weg te zijn samen. Heerlijk genieten van elkaar en het niets hoeven! Nu weer met beide benen op de grond, vrijdag ziekenhuis......
He meiden @MinnieJ: wat fijndat je zoontje in zijn eigen bedje geslapen heeft. Hopenlijk vanacht weer. Dochterlief heeft tegenwoordig even nodig om in slaap te vallen. Eerst even kletsen met haar aapje (knuffel). Is wel heel schattig om te horen. Succes met je mannen. Inderdaad. Als mijn man ziek is... pfff nou berg je dan maar. Dan zijn ze zooooooo zielig... @ MamsieM; Wat fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad. lekker even er tussen uit, doet een mens goed he! En inderdaad, sex is maar bijzaak. Als je hoofd er niet naar staat... Met mijn oom gaat het nog steeds niet beter. Hij is heel erg ziek. Waarschijnlijk wordt hij vanacht weer geopereerd. Fijne avond weer meiden. Morgen op bezoek bij mijn nichtje, heeft een zoontje van 8 weken oud. Even het kleine hummeltje weer bekijken... Dan gaat het vast nog harder kriebelen....
Nou mamsie ik zal aan je denken hoor morgen. En fijn dat je wat gezellige dagen met j3e gezinnetje hebt gehad. Ik ga nu zo naar het ziekenhuis, naar de endocrinoloog vanwege mijn zwangerschapsplan/schildklier. Hopelijk kom ik vol goede hoop terug. Soms ben ik dan bang om iets akeligs te horen waarvan me de moed in de schoenen zakt, ik zou bijna sommige vragen niet willen stellen in de angst voor een antwoord waar ik niet blij van word. Sommige vrouwen kunnen dus echt niet zwanger raken met schildklierproblemen, pas wees iemand mij daar weer op, zo lullig vind ik dat, ik vertelde dat ik een trage schildklier had en dat ik daarom goed onder controle moet blijven (anders kans op miskraam) en toen zei diegene tegen me; ja en sommige vrouwen raken helemaal niet zwanger toch?! Ja leuk dat je me er nog even op wijst. Maar goed, van mijn zoontje was ik binnen 2 maanden zwanger, dus ik hoop dat het nu ook niet al te lang gaat duren en dat het even goed zal gaan. Verder leuke ontwikkeling hier, van de week keken we opeens op en was de kleine man zelf de bank op gekropen en boekjes aan het lezen, zo schattig!!! Hij loopt nog niet los maar klimt nu wel telkens de bank op, net keek ik en zat hij opeens in het hoekje van de bank te knuffelen met zijn beertje, oh zo lief!!! Ik voel me zo rijk met mijn lieve gezinnetje, dit probeer ik maar in mijn hoofd te houden, dat ook al zou het niet lukken, ik ben al dolgelukkig met mijn grote en kleine man. Nog iets grappigs, ventje viel van de week om, dus ik gauw troosten en knuffelen, daarna loopt hij terug naar dezelfde plek, gaat gauw liggen en doen alsof hij huilt, echt een acteur haha! Zo leuk
Spannende dag dus Minniej! Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen vandaag. Laat je even wat horen? Super dat je zoon op de bank klimt. Word echt een andere fase. Thijn loopt al een tijdje en is ec een peuter aan het worden. Het kleine is er echt af.... Woezel, hoe is het vannacht met je oom gegaan? Ik moet zo werken. Weet niet of ik er vanavond nog ben. Anders morgen weer! Fijne dag allemaal!
Minnie ben ook heel benieuwd wat de arts zei en of je positieve antwoorden hebt gekregen! Al enig teken van een menstruatie???? Mamsie fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben!!! Hou je het nog een beetje van de zenuwen? Oboemas hahah de verklaring van je naam vind ik grappig! Fijn dat het weekend met je moeder zo fijn is geweest en zo goed is gegaan! 12 april toch je echo??? Ik 25 april. Spannend he! Woezel wat naar dat je oom weer geopereerd moest worden... Is alles goed gegaan??? Hier in de lappenmand. Kan sinds gisteren haast niet meer lopen van de pijn in mijn bekken (weet ik nu). Kreeg ook heftige krampen in mijn buik dus bij de huisarts geweest. De pijn komt uit mijn bekken en ik moet nu cesar therapie gaan volgen. Ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan helpen. Ik was er niet gerust op met die krampen, dus heb ik de vk gebeld. Om een bbz uit te sluiten mocht ik komen voor een echo. Gelukkig zit het vruchtje in mijn baarmoeder, maar was er niet met zekerheid een hartactie te zien. Ik was van te voren gewaarschuwd dat dit ws ook nog niet te zien zou zijn, omdat het nog erg vroeg is. Nu dacht de vk wel wat te zien, maar kon het niet met zekerheid zeggen. Afwachten dus nog steeds! Nu een paar dagen rust. Rust voor mijn bekken en rust voor t beebje op advies van de huisarts en vk.... Ik baal!!!
Oh jojo wat een schrik die kramp!! En wanneer mag je nogmaals voor een echo komen? OF gewoon op de eerder afgesproken datum? Nou neem zoveel mogelijk rust hoor! @Hier, een drukke ochtend achter de rug, ik woon dus in Haarlem en had een afspraak gemaakt met de endocrinoloog in Heemstede, bleek dat hij vandaag daar niet op locatie was maar in hoofddorp (miscommunicatie), dus gelukkig was ik 15 min te vroeg (op fiets) en had ik volgens de assistente nog genoeg tijd om naar de locatie in hoofddorp te fietsen. Nou ze had dat mooi onderschat, ik heb 20 min als een gek tegen de wind in gefietst en dan nog was ik 5 min te laat! Maar gelukkig ben ik dus altijd zo goed op tijd, anders was ik dik een kwartier te laat geweest. Maar goed, de endocrinoloog was totally worth it! Hij was enorm aardig en betrokken, heeft me alles haarfijn uitgelegd over mijn ziekte (Hashimoto-auto immuunziekte). Helaas heb ik wel een verhoogde kans op een miskraam, 2x groter dan een "normale" vrouw, dus 20% als ik zo de statistiek op internet opzoek. Dat is dus niet perse een grote kans gelukkig, maar toch geeft het me wel wat onrust. Voor de zwangerschap had ik ook al afwijkende schildklierwaardes dus waarschijnlijk had ik toen ook al bepaalde antistoffen die dus voor die verhoogde kans zorgen, en toch was ik binnen 2 rondes zwanger. Dus ik hoop dat het even snel en even goed zal gaan Nou ik ga even uitrusten, heb een flinke work out achter de rug, zeker anderhalf uur gefietst in totaal pffffffffffff.... Nu mamsie nog morgen, hopelijk gaat het allemaal goed en zit er verder niks!
Oh, deze week niet te vroeg ongesteld trouwens, ik zit nog steeds te wachten, en dan zul je zien dan gaat het nog langer duren JUIST omdat ik zit te wachten
He meiden, @Jojo: Wat vervelend van je bekken. Een cesar therapeut kan veel doen hoor! (ben ik zelf ook). Inderdaad goed je rust pakken en naar je lichaam luisteren. En die hartactie, das inderdaad wel normaal dat je dat nu nog niet kunt zien. Is echt nog een beetje te vroeg voor vaak. KOmt allemaal goed! @MinnieJ: Wat fijn dat je gesprek zo goed ging en dat je er tevreden over bent! En wat betreft het zwanger worden: Je lichaam kan het wel dus houdt goede moed voor deze zwangerschap hoor!. En wat anderen zeggen over dat sommigen helemaal neit zwanger kunnen worden, ja, das niet leuk om te zeggen., Gewoon naast je neer leggen. En wat een gedoe met die afspraak heen en weer fietsen.. Nou ja, heb je in ieder geval je beweging weer gehad voor vandaag... @ MamsieM: succes morgen! Hoop ook voor jou goed nieuws! @ Hier: Mijn dochter is ook weer zo aan het ontwikkelen. Ze kan al goed lopen, nu wil ze alleen maar rennen. Klauteren overal op en.... Ze wil op het potje! Niet dat ze ook daadwerkelijk plast hoor, maar ze ziet dit haar grote nicht doen en vindt dit zo leuk dat ik ook een potje heb aangeschaft. Steeds wil ze dr op. Zegt ze 'plas' en loopt ze naar de wc.. Zo grappig... Over mijn oom, die is vanacht gelukkig niet geopereerd, dus dat is een goed teken. Het is een rustige nacht geweest dus dat geeft weer hoop. Vanochtend lekker op de thee bij mijn nichtje. Nu ligt de kleine meid lekker op bed dus voor mama ook even tijd voor een dutje x
Nou woezel van dat potje is een mooi begin toch, ik denk dat interesse in het potje al een goed begin is! Hier heeft de kleine man weer bij ons geslapen vannacht, en een uur bij ons in bed zitten spelen midden in de nacht, en dwars in bed liggen en tegen mama's rug trappen Hij werd 12u huilend wakker en ik sliep al, doodop van de dag (fietsen naar hoofddorp en terug), man was nog wakker dus hij was hem gaan wiegen. Maar ik was zo moe dus ik zei neem hem maar gewoon bij ons in bed want dat wiegen heb ik nog weinig vertrouwn in. Maar we moeten er nu echt mee stoppen met dat in bed nemen, want ik merk dat hij bewuster is van alles en straks gaat hij elke nacht bewust jengelen om bij ons te komen. Gister verslikte hij zich en wij schrokken en haalde hem uit de kinderstoel, dus de rest van de maaltijd ging hij doen ALSOF hij zich verslikte en dan met grote ogen naar ons kijken. Hij is dus nu echt op die leeftijd dat hij begint uit te proberen. Het lastige is ik weet zeker dat hij zal blijven huilen tot we hem eruit halen omdat dit overdag ook zo gaat, maar goed toch moeten we het proberen om hem even 10 min te laten huilen dan...desnoods blijf ik er even uit om op de gang te rommelen, wie weet helpt zoiets wel, alhoewel je daar niet zon zin in hebt meestal midden in de nacht, vooral niet als je al ligt te slapen Hij is wel weer verkouden sinds giister en heeft vannacht toen hij bij ons lag enorm liggen hoesten, dus dit zal er ook wel mee te maken hebben...we hebben dus vaker periodes dat hij 's nachts wakker wordt en meestal is er dus dan wel iets zoals pijn van tandjes of ziek. Maar ik ben zo bang nu hij die bewuste leeftijd heeft bereikt dat we in een verkeerd ritme zullen komen...tegelijk moet ik toegeven dat ik het af en toe ook wel weer erg gezellig vind samen wakker te worden, maaf af en toe dus en niet elke dag Nou ik ga even aan de koffie, kan ik wel gebruiken vandaag
Hoi hoi, Ben ik weer. Wat is er weer een hoop gebeurd toen ik er niet was. MinniJ* Wat ben ik blij dat wij daar nooit aan begonnen zijn. D bij ons in bed nemen. Daar slaapt ie ook niet trouwens. Als we hem smorgens in bed nemen dan rent hij alleen en laat ie zich op bed ploffen. Ik denk dat je gewoon moet volhouden maar in zijn eigen bed laten. Het is even lastig om hem te laten huilen. Maar als je toegeeft gaat ie met jullie aan de haal. Wel na 10 minuten even troosten. Bij ons heeft het een uur geduurd. En toen was het klaar. (Hij sliep snachts niet door en wilde dan een fles... haha.) Gelukkig dat je meer duidelijkheid hebt ivm je ziekte. Hopelijk is het snel raak voor jullie... En de rest natuurlijk. JoJo* We hebben 16 april de echo. Dus helaas iets langer wachten dan de 2e. Ik heb ook een beetje last van mijn bekken. Niet veel. Maar af en toe denk ik auw. Ik hoop dat het snel weer over gaat. en niet erger word. We zullen zien. Bij 6 weken hoeft volgens mij het hartje nog niet te kloppen. Wanneer heb je nu weer een echo? Het duimen heeft hier geholpen. Mijn zwager heeft een bod gekregen op zijn appartement... Het is een dame die vorige keer is wezen kijken met de openhuizen route. Dus duimen dat ze eruitkomen en dat alles doorgaat. Jullie kijkers gehad? Hier is het potje ook in trek. Dan komen we in de badkamer en doet ie pssssss. Dus dan zet ik hem op de wc met verkleiner.. Zit hij heel trots te kijken. En psss te doen. Verder alleen zitten en wc papier tussen z'n benen proppen haha... doet mama ook he... Maar hij wil erop zitten. Eerst was het blehren dus er zit schot in. haha. Hier verder goed nieuws over mijn schoonvader. Long foto zag er heel positief uit. Alleen heeft ie nu heel veel pijn. Daar gaan ze nog een mri voor maken. Met een beetje geluk mag mijn moeder op mijn vaders verjaardag 17 april naar huis. Welkom Kelly Nou volgens was dit het weer. Sorry als ik iemand ben vergeten... Groetjes.
Meiden, Even ego: Ben net terug uit het ziekenhuis. Chirurg was positief. Is er vrij zeker van dat het om een goedaardig knobbetje gaat. Beleid van het ziekenhuis is dat er alsnog een punctie komt. Ook vandaag gehad. Patholoog was ook positief. Punctie verliep wel wat moeizaam en het is niet zeker of hij cellen heeft kunnen weghalen. Volgende week belt de chirurg weer. Ws moet ik over 3 maanden terug komen, gewoon ter controle. Eigenlijk dus positief wel ondanks de punctie!